[Recenze] iAudio C2

MP3/MP4 přehrávače, přehrávače videa, přenosné DVD přehrávače

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod Pingu2221 8. 12. 2011 17:57

Dobrý skoropodvečer všem!

Rozhodl jsem se, že napíši pár slov o tomto relativně novém přehrávači s dílny tohoto věhlasného výrobce audio zařízení. Jsem opravdu dost velikej amatér, ale snad to někomu pomůže při rozhodování. Tak jdeme na to.

Úvod

Výrobce nemusím zde na fóru asi nijak zvlášť představovat, už pár let vyrábí jedny z nejlepších přenosných přehrávačů na trhu. Pro mě osobně je to úplně první zkušenost s touto značkou. hned se dozvíte, jestli je dobrá. :-) Takže pěkně popořadě.

Balení

Přehrávač si přinesete domů (samozřejmě až po zaplacení) v klasické kartonové krabičce nevelkých rozměrů s bíle laděným nápisem prozrazujícím co že se to válí uvnitř. Na rovinu musím říct, že tohle mě opravdu docela zklamalo. Je to poměrně drahý přehrávač a určitě by si zasloužil lepší balení, ne je tohle, máte pak trochu pocit, že si domů nesete krabici čerstvě natrhaného jmelí. Na tomhle by se určitě dalo ještě zapracovat. Navíc, druhá strana krabice byla polita nějakou zvláštní tekutinou, typoval bych to na kafe, takže jsem doufal, že uvnitř krabice nebude Nescaffe 3v1.:-) V krabici jsem ale našel přesně to, co jsem čekal, tedy přehrávač, sluchátka (docela použitelná), datový/dobíjecí kabel a nějaké ty prospekty a povídaní. Balení je tedy docela chudé, ale na druhou stranu zase nic závažného nechybí. Uvítal bych snad pouze hadřík, jelikož zadní strana se poměrně rychle plní otisky prstů.

Obrázek

Obrázek

Obrázek


Konstrukce