Pán už je hold starej, nervní dědek... a pokud se někdo trefí, že přijde nedomluvený pouze testovat, kolik času se mu bude věnovat, (a ještě v nejexponovanější době) hold ne vždy se mu dostane očekávané péče. Mám pocit, že si pána (resp. 2) vybavuju. Ani tak nešel zkoušet sluchátka jako mě (natož, že by se jednalo o zákazníka, co jde něco kupovat!). Pán se chtěl podívat na převodníky (tedy asi jestli odpovídá barva fotce na netu
a chtěl abych mu předčítal webové stránky, na to fakt nemám kdy.... Ale pokud si vzpominám, tak zdaleka není řečeno vše, neb pak jsem ještě pánovi takových 5-10 min. odpovídal na jeho dotazy ohledně doporučení sluchátek (i když jsem potřeboval víc než nutně dělat práci pro zákazníky) a i když jsem dobře věděl, že si je sem koupit nepřišel. Ano, podobné návštěvy je nejlépe si ušetřit (pro obě strany).