Včera jsem bohužel navštívil toto zařízení:
http://www.thepub.cz/liberec/kontakty/
Výběr restaurace nezpůsobil úder do hlavy, ale naprcaná kolegyně z naší kolbenky, která se s námi takto originálně rozloučila před odchodem do hekárny a zjevně chce, abychom na ní dlouho vzpomínali.
Cílovou skupinou zákazníků tohoto marketingového projektu jsou zjevně:
- technicky založení jedinci mající v oblibě LCD displeje
- soutěživí jedinci, kteří ale neradi prohrávají
- jedinci, kteří netuší, jak má pivo chutnat a jak se má správně čepovat
Ideální zákazník má samozřejmě co největší počet těchto neznalostí a úchylek.
Na každém stole je trojkobra s malou dotykovou LCD obrazovkou. Každý majitel otupělých chuťových buněk si vybere nějaké osobní číslo (jen pro přehlednost, jinak jsou samozřejmě všichni jedničky), zkusí se do tohoto čísla strefit umatlaným prstem na dotykovém displeji a už si může sobě sám natočit tolik zrzavé eurolimonády pěkně odstáté z kohoutu a trubek, na kolik nemá chuť.
Velice zajímavé bylo sledovat Top Ten The Pub ČR promítaný na plátna na zdech a vzhledem i seriózností připomínající Jackpot na hernach s výherními automaty. Především mě zaujalo, že Liberec se neustále pohyboval od prvního do třetího místa i v době, kdy byla flusárna poloprázdná a výluhy ze šťovíku skoro nikdo nekonzumoval. Předpokládám, že Ostrava, která se na libereckých animacích neustále pohybovala na chvostu kyselého pelotonu, ve stejný čas v ostravské samotočně oscilovala mezi první a třetí pozicí a Liberec tam byl recipročně outsiderem.
Pikantní se mi zdály za skleněnými dveřmi jakobynáhodně vystavené tanky válcového tvaru imitující vzhled klasické varny. Osobně by se mi zdálo poctivější provedení ve tvaru cylindrokónickém, ale zákazník zjevně chce být klamán a PR odborník mu rád vyhoví.
Marketningová taškařice tvrdící, že pijeme pivo z tanků, to podle mě završila dokonale. Vzhledem ke značné vzdálenosti píp od imitace varny se raději neodvažuji odhadnout, před kolika dny právě točené pivo opustilo útroby tanku.
Posuzovat národnosti a sexuální orientace obsluhujícího personálu by bylo nefér a proto tak neučiním.
Nepamatuji si, kdy jsem naposledy utratil jen za pivo sám za sebe a za jeden večer 400 korun českých. Pokud si dobře vzpomínám, tak včera jsem toho vybryndal minimálně. Zvrhnul jsem jen jediný půllitr, a to záměrně hned ten první s vinným střikem z kohoutu. Pak jsem snědl brouka oškliváka ratata a pustil se s nechutí do toho.
FUJ