I přesto to není zcela pochopitelné.
Za kolik tedy musí z Francie nakupovat např. EM9-ky,když je pak prodávají téměř za poloviční cenu?
Pokud vím,tak v ČR platí pravidlo,že velkoobchody mají nižší ceny a naopak malé obchůdky vyšší(nižší obrat a odběr od dodavatele či výrobce).
Jestliže malý a zastrčený obchůdek v Hong Kongu prodává EM9 za cca 20 016.000 CZK,tak za kolik tyto in-eary musí nakupovat,aby si vůbec vydělal.
Že by se frantíci slitovali nad nebohým prodavačem v zastrčeném hongkongském obchůdku(v OC)a prodali mu pár in-earů za poloviční cenu?
Tak to se mi moc nezdá.
Ale kdoví,třeba se pletu.
Pozn. Kdyby mi nějaký čínský kolemjdoucí v Praze nabízel EM9,tak bych mu za ně 21k dal.
I kdyby jsem věděl o nějakém německém zapadlém obchůdku,kde nabízejí EM9 za cca 800,- EUR,tak bych si tam asi dojel,páč bych neodolal.
-- 12. 12. 2017 04:53 --Zajímavý kšeft by to mohl být i pro naše vietnamské spoluobčany(třeba ze SAPY),kteří mají známé v Hanoji,která je od Hong Kongu "kousek".
Mám silný pocit,že by jim i němečtí audiofilové při koupi EM9 za 780 až 1.000 Euro "utrhli ruce".
Ono 500 až 720 Euro je dost výhodná sleva a někdo by možná mávl rukou i nad absencí záruky.
Jenže se zárukou je to bombová cena vezmu-li v potaz,že se u Thomannů prodávají za 1.500 EUR...a jsou zvukově srovnatelné s Prophile 8(v basech a výškách zřejmě lepší).
-- 12. 12. 2017 05:09 --Pozn. Směle přiznávám,že jsem nikdy nepodnikal a v byznysu jsem víceméně(spíše více!)diletant,tudíž nevím o co "go" v nákupu-prodeji in-earů.
To,co ale umím výtečně je: poslouchat muziku
...a (bohužel či bohudík?)kritizovat in-eary či DAPy.
Však jsem taky Velvety docela zkritizoval(jejich střední pásmo),ačkoli si to až tak moc nezasloužily.
Přeci jenom se jedná o výborné in-eary ve své ceně.Jenže...špičkové jsou do té doby,dokud lačné uši(přesněji sluch)neuslyší něco lepšího a dražšího.
Jsem si jist,že kdyby Bína slyšel Velvety v době kdy hodnotil IE8(na prvním místě ve svém žebříčku),tak by z nich byl nadšený.
Zde(rok 2009):
viewtopic.php?f=1712&t=1088379Ale tak je tomu u každého.Je to vývoj in-earisty či dapisty (razím nový počeštělý termín
)ruku v ruce s technologiemi.
I já jsem byl tehdy nadšený z Sennheiser CX300(poslouchané na iPodu).
To jsem ještě netušil,že Apple výrobky nesnáším a mám na ně alergii.
Astell&Kern A&futura SE200, Noble Kublai Khan, 64 Audio U12t, Shanling M6 Pro, Astell&Kern AK300, Heco Ascada 2.0, Sennheiser IE8i, Harman Kardon Go+Play, Sony XDR-V1BTDB,Yamaha NX-50