M40x - ulomil se pravý most. Reklamace? Jak dlouho potrvá?

Stereo a vícekanálová sluchátka

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod Keido 25. 6. 2017 14:36

Dnes se mi ulomila pravá část ucha M40x.
Pravé sluchátko nehraje.
Obrázek

Když zašlu sluchátka na reklamaci, jak se k ní postaví? Jak přibližně dlouho to trvá u TS Bohemia?
https://www.tsbohemia.cz/audio-technica ... 23356.html
Keido
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod EKKAR 25. 6. 2017 16:19

Znáš zákony? Na reklamaci v záruční lhůtě má PRODEJCE (u kterýho musíš reklamaci uplatnit) 30 dní počínaje dnem převzetí reklamovanýho zboží obchodníkem. Pokud je reklamace uznaná jako odůvodněná a zboží jde v daný lhůtě opravit, musí prodejce zákazníkovi uhradit i přiměřený dopravní náklady na dopravu zboží k reklamaci i zpátky (například poštovný). Pokud zboží nelze v udaný lhůtě opravit, je prodejce povinen zákazníkovi nabídnout buď výměnu zboží za jinej kus identickýho typu, nebo vrácení kupní ceny v plný výši - VÝBĚR VARIANTY JE NA STRANĚ ZÁKAZNÍKA, PRODEJCE NESMÍ VYNUCOVAT VOLBU JEDNÝ MOŽNOSTI. O VYŘÍZENÍ REKLAMACE JE PRODEJCE POVINEN ZÁKAZNÍKA INFORMOVAT NEZPOCHYBNITELNÝM ZPŮSOBEM = POKUD MOŽNO PÍSEMNĚ.
No a to je v podstatě všecko - oni mají nárok na svejch 30 dní, což jim ale nebrání reklamaci vyřídit dřív (= pro tebe jedině plus), ty máš nárok na proplacení rozumně vynaloženejch nákladů na reklamaci. Případný odmítnutí nároku na uplatnění záruky oni musejí tobě jako zákazníkovi oznámit ve stejný lhůtě 30 dní, případný kroky na zvrácení takovýho rozhodnutí nemá cenu řešit teď a tady.
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Keido 25. 6. 2017 16:31

30 dnů je samozřejmost. Náklady za dopravu k prodejci, lze požadovat v dopise s rekl. zbožím? Prodejci mi to nikdy dobrovolně nenabídli.

Mě spíše zajímá:
1) Jak se k zlomené části a nefunkčnímu sluchátku budou přistupovat? Sluchátka jsem dnes sundal z hlavy a zlomila se ta pravá část.
2) TS Bohemia zasílá sluchátka Audio-Technica do autorizovaného servisu tady u nás v ČR?
3) Zkušenosti s reklamací sluchátek u TS Bohemia ?
Keido
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod akburt 25. 6. 2017 17:22

Jak k tomu budou pristupovat,tak to by Ti mohl ríct jen reklamacní technik.Urcite to musí videt znackový servis,ten to finálne posoudí.
Pokud nebudes s reklamací spokojený,más moznost ji rozporovat.Ale posudek si musís zajistit u soudního znalce,coz v prípade bagatelní ceny sluchátek asi nepripadá v úvahu.
akburt
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 6. 2017 18:18

Keido píše:30 dnů je samozřejmost. Náklady za dopravu k prodejci, lze požadovat v dopise s rekl. zbožím? Prodejci mi to nikdy dobrovolně nenabídli.

Na to, že máš nárok na úhradu nutných nákladů na dopravu vadného zboží k prodejci a jeho vyzvednutí po vyřízení reklamace, které by ti v případě bezvadného výrobku nevznikly, tě sami "dobrovolně" neupozorní. Podle mojí zkušenosti s reklamacemi (nikdy jsem ale nereklamoval u TS Bohemia) to musíš sám vědět a přihlásit se o to, měli by to ale mít uvedené v reklamačním řádu, ale i kdyby ne, je to dané zákonem. Požadovat je ale můžeš teprve v případě uznané reklamace, takže zpětně a nejpozdějc do skončení záruční doby.

Spoousta informací se dá najít na internetu, stačí pohledat:
google.cz - Vyhledat: Reklamace - a třeba hned první odkaz:
http://www.penize.cz/reklamace/321625-r ... -za-krokem
a třetí:
http://www.coi.cz/cz/pro-podnikatele/in ... zi-sluzeb/

co se týče nákladů za dopravu:
https://www.dtest.cz/clanek-2404/reklam ... du-nakladu

Keido píše:Mě spíše zajímá:
1) Jak se k zlomené části a nefunkčnímu sluchátku budou přistupovat? Sluchátka jsem dnes sundal z hlavy a zlomila se ta pravá část.
2) TS Bohemia zasílá sluchátka Audio-Technica do autorizovaného servisu tady u nás v ČR?
3) Zkušenosti s reklamací sluchátek u TS Bohemia ?

1)To ti tu nejspíš jen těžko někdo řekne, ale osobně bych s tím, že ti uznaj reklamaci na rozlomený sluchátka moc nepočítal, ale kdo ví. Nemá smysl tipovat a dohadovat se co udělaj, existuje jediná možnost jak to zjistit = Reklamace
2)Pokud vím tak tohle je Autorizovaný servis Audio-Technika pro ČR: http://www.empetria.cz/o-nas/ Nevidím důvod proč by to měli posílat do zahraničí, pokud to ovšem není nějakej šedej dovoz.
3)Osobně ne. Se sluchátkama ani s ničím jiným.
anonymni

Odeslat příspěvekod Keido 25. 6. 2017 19:19

Sluchátka jsou připravena na odeslání.
Obrázek
Obrázek
Keido
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod EKKAR 25. 6. 2017 20:51

Keido píše:30 dnů je samozřejmost. Náklady za dopravu k prodejci, lze požadovat v dopise s rekl. zbožím? Prodejci mi to nikdy dobrovolně nenabídli.

Mě spíše zajímá:
1) Jak se k zlomené části a nefunkčnímu sluchátku budou přistupovat? Sluchátka jsem dnes sundal z hlavy a zlomila se ta pravá část.
2) TS Bohemia zasílá sluchátka Audio-Technica do autorizovaného servisu tady u nás v ČR?
3) Zkušenosti s reklamací sluchátek u TS Bohemia ?
Náklady jsou ze zákona, přiměřenost je například i v tom, že můžeš požadovat proplacení jízdenky na MHD, pokud cestuješ v rámci města do prodejny = je to nákladově levnější než pošta atd. A ano, musíš se o ně ucházet sám, oni ti to proplacení sami nenabídnou - spoléhají na to, že to lidi nebudou rozmazávat. K dalším otázkám:
1) já si myslím, že tuhle závadu se budou snažit odmítnout, s odůvodněním, že došlo na tvojí straně k nadměrnýmu namáhání až nepřiměřenýmu násilí. Vyvrátit to bude otázka na soudní posudek spojenej s rozborem hmoty mostu - laboratorním testem tvrdosti a pevnosti v tahu se dá posoudit, jestli na výrobu mostu byl použitej kvalitní materiál lisovanej poprvé, nebo recyklovanej granulát přetavovanej opakovaně. Všecky hmoty opakovaným přetavováním degradujou a ztrácejí vlastnosti, proto se recyklovaný hmoty může přidávat jen určitý ne příliš vysoký % celkový váhy. Velikost % záleží na silovým namáhání výlisku - čím větší zátěž, tím kvalitnější musí bejt hmota a s menším přídavkem recyklátu. V nedávný minulosti na tomhle problému dost pohořela značka Sennehiser s typem HD-555, kterým praskaly okrajový nosníky mostu - z přesně stejnýho důvodu. Pokud ti reklamaci neuznají a ty jseš si na 1 000 000% jistej tím, žes sluchátka žádnýmu nadměrnýmu namáhání nevystavil, pohroz jim znaleckou expertízou materiálu mostu a následným soudním sporem - jakmile tohle uděláš, staneš se jejich nepřítelem, ale můžeš počítat s tím, že pokud už podobnej spor absolvovali a znalec v tom minulým případě určil jako příčinu zlomení nadměrnou křehkost X-krát recyklovanýho plastu, couvnou a sluchátka opraví nebo vymění. Se skřípěním zubů, ale vyplatí se jim to víc, než se s tebou soudit - v případě kladnýho posudku ve tvůj prospěch totiž neexistuje důvod, proč by soud neměl dát za pravdu tobě a oni by pak jako strana povinná se soudem uznanou povinností zaplatili všecko - soud, znalce, tvoje náklady na soudní řízení a advokáty, PROSTĚ KOMPLETNĚ VŠECKO. Což jsou obecně desetitisíce - minimálně. Tomu se budou chtít za každou cenu vyhnout.

2) Je úplně jedno, kam prodejce pošle zboží na opravu. Zákon udává 30 dní jako lhůtu od převzetí do předání - i kdyby to posílali na Měsíc. Ty musíš dostat do 30 dnů buď svoje opravený sluchátka, nebo jiný bezvadný sluchátka, nebo plnou kupní cenu, nebo odmítavý stanovisko k reklamaci. Pokud těch 30 dní prodejce nedodrží (není vůbec nikde uvedený proč, to tebe jako zákoše totiž nemusí zajímat), máš nárok na automatický okamžitý odstoupení od koupě s vrácením plný kupní ceny i kdyby ta reklamace byla zahájená poslední den záruční doby. Zase to je věc, který se budou chtít vyhnout, tudíž budou nabízet výměnu za jinej kus - ze zákona bys ale na ten vyměněnej kus měl jenom zbytek původní záruky. Při reklamaci za polovičkou záruční lhůty se proto daleko víc vyplatí vzít si zpátky peníze než kus na výměnu - a za peníze si koupit novej exemplář s plnou zárukou, pokud samozřejmě ještě zboží je v prodeji (osobní rada) - prodejce tě nesmí nutit k opaku.

3) Osobní zkušenost s TS Bohemia nemám, ale v momentě kdy zahajuju jakoukoliv reklamaci, mám nabitou ostrou munici ve všech hlavních a podle toho, jak závažnou se mi jeví příčina reklamace, respektive jak velkej podíl viny na závadě vidím na straně prodejce-výrobce, zahajuju "souboj" s různou intenzitou - počínaje "jednou výstražnou ránou z hlavně lehčího kalibru" (na férovku požaduju písemný potvrzení o převzetí reklamace, jen tak mimochodem utrousím, že vím o povinný lhůtě 30 dní na vyřízení atp - ale nikomu nenadávám, prostě uznávám, že nic není dokonalý a porouchat se může všecko) až po "plnou boční salvu celý palubní baterie těžkýho dělostřelectva bez varování" - to v momentě, kdy už například při otevření zásilky najdu evidentně poškozený zboží zabalený v nepoškozeným obalu a pod. V takovej moment sice nevulgárníma výrazama, ale vysloveně zpuchejřujícíma formulacema požaduju okamžitou nápravu, vyjadřuju neuznávání zákonný lhůty z důvodu evidentního šlendriánu až záměrný snahy o podvodný jednání na straně výrobce/prodejce, vyhrožuju soudním znalcem, soudem a zveřejněním v celostátních médiích.
Všecku komunikaci vést písemně, doporučenýma dopisama nebo mailem, kterej nemůžou zapřít. Nepoužívat vulgarismy, ale urážlivý kombinace jinak velice slušnejch výrazů mají v pečlivě uváženým případě váhu největších kalibrů střel s plochou dráhou letu. A trvat na svým, nedat se zviklat ...
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Keido 25. 6. 2017 23:18

No, takto do EXTRÉMU jsem nikdy neuvažoval.

V minulosti se také ulomila celá část sluchátka. Byl to sice jiný výrobce a prodejce, ale reklamaci normálně uznali a vrátili peníze.

Zvláštní je to, že ty ku*vítka se začnou projevovat těsně před koncem záruky. Co se týče M40X, tak výrobce to prezentuje jako velmi pevná sluchátka.

Ta část sluchátka (viz předešlé foto), kde došlo k přelomení, už není vyztužena kovem = jasné ku*vítko. Kdyby ten kov pokračoval dále, nemůže se stát, že dojde ke zlomení.
Keido
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod EKKAR 26. 6. 2017 05:57

Já neříkám, že to tak daleko dojde - ale je potřeba znát svoje práva i jejich práva a podle toho se zařídit. Hlavní je nenechat se oblbovat. Popíšu dva příklady:
1) Manželka si koupila před léty fén značky Braun, po měsíci přestal hřát - reklamace ve formě odeslání přímo do značkovýho záručního servisu PO KONZULTACI V OBCHODĚ, kde paní vedoucí rovnou dala adresu servisu a doporučila odeslat fén přímo kvůli urychlení opravy. Napsal jsem průvodní dopis - "blablabla bla, nový fén po měsíci používání fouká, ale nehřeje, prosím o opravu v záruce, tato forma nám byla doporučena v obchodě na adrese XYZ - podpis, adresa zákazníka" - fén přišel s omluvnou kartičkou za 14 dní vyplaceně zpátky poštou a s přiloženou poukázkou na částku zaplacenýho poštovnýho, opravenej formou výměny vadnýho vypínače. Tím to haslo, spokojenost na obou stranách.
2) Druhej extrém nastal v momentě, kdy před měsícem moje drahá polovice usoudila, že 1 stolní PC pro dvě děti je málo a objednala jim oběma každýmu vlastní NTB. Bohužel, nedala si říct a jak značku, tak prodejce vybrala sama po konzultaci s údajným odborníkem na IT od nich z práce. Tudíž se objednávalo u Zelenýho Z M R D A a na objednávce byl 1 kus Leh0vn0 B50-50 a 1 kus Leh0vn0 IdealPad 520, obojí navíc objednaný z nabídky "rozbaleno, vrácené zboží" - sleva na každej byla s bídou 500Kč. Neměl jsem sílu jí oponovat (po 25 letech manželství to ani jinak nejde), jen jsem se nervově obrnil pro případ, kterej musel zákonitě nastat.
Samozřejmě, co se dalo čekat, když objednávala ženská a dodávací adresa byla další ženská (dcera) - IdealPad dorazil skutečně fungl novej, jen s pár otiskama prstů na krytu, s čistou instalací Wirus 10 Houmless Edyšn a po zavedení CrystalDisk Info vypsal SMART tabulku pevnýho disku s počtem zapnutí 16x. Tedy naprosto v pořádku. O to horší byla situace u B50-50, kterej dorazil po hřbetu omatlanej jakousi špatně utřenou zelenou hmotou (nějaký Zm.rdovy tělesný látky po tom, co ho s ním vzali po palici???), byl surově a záměrně poškrábanej kryt i plasty kolem klávesnice, touchpad oblejskanej jak psí koule a ve SMART tabulce pevnýho disku se i přes taky čerstvě nainstalovanej Wirus 10 skvělo 855 zapnutí s celkovou dobou běhu disku 987 hodin ... Následoval zpuchejřující telefonát a mail na reklamační oddělení í-šopy, v mailu přiložený fotky a vysloveně vydírací oznámení o ignoraci 30 denní lhůty na vyřešení reklamace z naší strany kvůli evidentnímu podvodnýmu jednání na straně jich jako prodejce podepřený výhrůžkou oznámení události na ČOI a zveřejnění celýho případu. Druhej den přišel mail s žádostí o návrh termínu, kdy si pro NTB mají poslat kurýra a přesně osmej den po prvotním převzetí zásilky byla doma dobropisovaná plná kupní cena za ten vehikl, kterej se pokusili poslat jako "pouze rozbalenej" ... To je ten případ "plný boční salvy palubního dělostřelectva", kdy vyšší formou vyjádření nespokojenosti s dodaným zbožím už je jen podání k soudu a osobní návštěva provozovny s bejzbolovou pálkou v ruce...
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Keido 21. 7. 2017 14:38

Reklamace proběhla v pořádku.

Sluchátka jsou opravena a funkční.

:)
Keido
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod EKKAR 22. 7. 2017 11:49

Výborně, můžeš jim napsat do recenzí + za přístup.
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků