od EKKAR 14. 6. 2017 13:47
No a vidíš - to je vono, já mluvím o zkušenostech z Česka, ty ze Slovače. Za posledních cca 5 let přímo v mý rodině plus v mým okolí přibližně 15 objednávek na Mallu - nejrůznější zboží, počínaje atypickou Li-Ion baterkou do navigace přes nějaký hadříky a sportovní potřeby konče kuchyňskýma potřebama, všecko doručeno OK s jedinou výjimkou - měnila se velikost in-line bruslí, protože darující objednal o číslo větší, než obdarovaná osoba skutečně potřebovala, po telefonátu vyřešeno záměnou pár za pár během 72 hodin a platila se po dohodě s Mallem jen 1x doprava navíc (od zákazníka zpátky k prodejci), protože nešlo o skutečnou reklamaci, ale o výměnu velikosti, novej pár poslali bez dalších požadavků na úhradu, nepožadovali ani poplatek za případný uvedení do původního stavu, protože brusle skutečně krom rozříznutí pásky pojišťující obal nebyly ani viditelně použitý.
Naproti tomu s "ý-tý" zásilkovkou zkušeností počtem jen asi 5 - z toho je kladná a úplně bezproblémová jen jedna, kdy šlo o dodávku holícího strojku nejmenovaný značky (nechci dělat reklamu, ale je to jedna z těch "dvou velkejch"), u zbejvajících byl vždycky nějakej problém s kvalitou zboží, dvakrát reklamace v záruce a jednou odstoupení od smlouvy následkem dodání zboží hrubě neodpovídajícího nabídce = byl objednanej NTB z nabídky "pouze rozbaleno", dodanej kus ale byl viditelně opotřebovanej dlouhodobým nešetrným používáním, měl podrápený kryty, oblejskanou klábosnici a touchpad - a přestože v něm byla čistá instalace Wirus 10 Houmless Edišn, tak ve S.M.A.R.T. tabulce disku měl údaje o tom, že samotnej HDD byl už 855x zapnutej a má celkově odběháno 987 hodin ... Tolik k serióznosti uřvanýho ýtýho. Víc to nebudu komentovat, musel bych přejít k nesalónnímu výrazivu.
je mi tady z toho na blití.