Vrácení TV ve 14denní lhůtě - pokračování v OT

Rady, náměty, připomínky, ...

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod Sparks1985 22. 2. 2015 07:45

Jedinými obětmi celé diskuze jsou zákazník a eshop, kteří byli evidentně poškozeni - dočkají se omluvy?

Jako jediný zde, jsem se již omluvil za způsob vedení první diskuze, ale když tak jednali jiní, proč bych nemohl já.

Domnívám se, že je zcela za hranice a nepřípustné ze strany SuperFóra.cz řešit právní spor eshopu a zákazníka.
Zákazník se v prvním vlákně kde popisuje problémy s televizí ptá, kde a kam má být nasměrován, aby založil vlákno o Vrácení TV ve 14denní lhůtě - Velmi špatná zkušenost.
Již tehdy mu mělo být sděleno, že to je právní spor mezi ním a eshopem a že SuperFórum.cz řeší zcela jiné problémy a rady.

Neustálé omlouvání selhání moderátora diskuze EKKARA - pokud moderátor diskuze potřebuje administrátora, aby tlumočil a překládám jeho slova plénu, není asi také zcela správně. Mimochodem nemyslím si, že vulgarita použitím zástupného znaku ztrácí na svém smyslu a intenzitě, každý si za to umí dosadit co zaznělo a je to jenom strach nazývat věci pravým jménem.
V TV se tzv. vypípává to co je třeba, ale nikdy moderátor nezačne používat hrubé výrazy.

Je zcela zřejmé, že pravidla SuperFóra.cz jsou vykládána a použita na uživatele, tak jak se to hodí moderátorovi diskuze a administrátorovi.
Umožňují krýt jejich pochybení a být použita jednosměrně, na osobu, která jde mimo proud a je pro moderátora diskuze nežádoucí.

To že EKKAR nemá možnost přispět do zdejší diskuze mluví také samo o sobě, mám pocit, že jsem se právě vrátil do doby, která skončila v roce 1989.

Procházel jsme si veškeré komentáře, které kdy EKKAR napsal, zajímavé je i jeho xenofobní vyjadřování, plné útoků, flameware na jednu náboženskou skupinu obyvatelstva, shoda s pravidly SuperFóra.cz žádná.

To že jako třetí osoba žádám o vyjádření je snad v pořádku? Z celé diskuze unikly nejdůležitější fakta a já jen požádal o nějaké stanovisko a vyjádření, co je na tom špatně tedy nevím.

Jsem zvědavý zda se někdo z vedení společnosti omluví zákazníkovi a eshopu.

Celé mi to přijde již dopředu připravené, domluvené a mám pocit, že se Vám to akorát vymklo s rukou a nejste schopni to ukočírovat.
Původní článek i když do něj nikdo nepřispívá, stále visí na první straně AVmania.cz s titulkem, který editoval redaktor, tak aby vyvolal senzaci.

Vážím si toho, co SuperFórum.cz dělá pro lidi, jací odborníci jsou za diskuzí a články na AVmania.cz, i já sám zde občas hledám technické informace, které neznám, ale zde došlo k jasnému přestřelení.

TO co mi od prvopočátku vadí je to, že jste se pustili do sporu zákazník vs. eshop a komentátor diskuze se dopustil závěrů a urážek na které by jako správný moderátor nemělo přijít (nejsou v jeho chování však ojedinělé, viz. ono náboženské téma, ale nějakým záhadným způsobem se na něj pravidla SuperFóra.cz nevztahují).

Nedivím se, že se zákazník ani eshop k dané situaci již nevyjadřují, proč by měli, aby přispívali ke čtenosti serveru AVmania.cz, který je očividně poškodil bulvární snahou vyvolat veřejný novodobý soud o fungování eshopů?

Omluva by měla především padnout ze strany vedení společnosti, EKKARA a díky posledním komentářům i administrátora MgX.

Zcela záměrně jste svým chováním poškodili zákazníka a eshop Slevyelektro.cz a omluva, pouze těmto dvou subjektům, by byla minimální kompenzací a přiznáním chyby, kterou jste učinili.
Sparks1985
Poslední varování

Odeslat příspěvekod krmelec 22. 2. 2015 09:17

Co si budem nalhavat, tim, ze u vulgarniho slova pouziju hvezdicku nebo jiny zastupny znak, nemusi ani tak znamenat zjemneni daneho slova, ale jednoduse to, ze web ma urcity filtr a bez tohoto zastupneho znaku by vulgarni slovo automaticky vyhvezdickoval. S tim, ze se upozorni na nekale praktiky jakkykoliv obchodniku nebo eshopu na foru je ale zcela spravne, dostali moznost obe strany se vyjadrit, tak nevidim problem. Spolehlivost obchodu se nezjisti spravidla samotnym nakupem, ale az pripadnou reklamaci, vracenim zbozi atd.
CW DAC 1 + Yamaha A-S501 + Wharfedale Linton Heritage
krmelec
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Sparks1985 22. 2. 2015 10:17

Dobře, dejme tedy že tato diskuze na dané SuperFórum.cz patří.
Eshop ani zákazník nemá žádné pravomocné vyjádření soudu, soudního znalce v oboru, ČOI, prostě kohokoliv, vše je jen tvrzení té či oné strany.
Kdo a z jaké pozice zde může dělat závěry o pochybení zákazníka či eshopu?
Vím, i já se pár takových závěrů dopustil (upozorňuji na to předem, protože by mi to bylo připomenuto administrátorem MgX).

Toto je ideální návod pro jakoukoliv konkurenci, štve mě ten či onen prodejce hrnců, najdu si fórum, založím si anonymní přezdívku, sepíši srdceryvný příběh ze strany zákazníka a poškodím jméno dané firmy tím, že se článek bude 5 dní zobrazovat na hlavní straně daného novinářského serveru v tomto případě AVmania.cz
Nebo to zcela obrátím a jako provozovatel eshopu s nádobím si založím anonymní jméno na daném fóru, založím si stejně tak i anonymní jméno fiktivního zákazníka a sepíši příběh kdy bylo zákazníkovi ukřivděno, chvilku budu jako eshop odolávat, dělat si negativní reklamu - jak tu již napsal MgX, negativní reklama = také reklama, a poté se zachovám tak, že zákazníkovi vrátím celou částku, přidám rozsáhlou omluvu a vyjdu jako ten skvělý eshop, skvělá reklama.

Dejme tomu, že vše toto jsem ochoten tolerovat, vše se děje na diskuzním fóru o jehož uživatelích si mohu myslet cokoliv, mohu používat zdravý rozum a říci se, že je to jenom anonymní SuperFórum.cz a že neprezentuje žádné objektivní stanoviska a na celý případ si udělat názor sám.

TO co však vidím jako zásadní je to, že se již celá uzamknutá diskuze prezentuje na webu AVmania.cz, že došlo k editaci článku, k vytvoření poutavého nadpisu, tak aby oslovil co nejvíce příchozích. Kam se poděla novinářská etika? Presumpce neviny, jak posouzení účelovosti ze strany eshopu tak zákazníka?

Server AVmania.cz jsem do této doby považoval za odborníky, za lidi, kteří prezentují podložené informace na reálných základech.

Toto vidím jako nejzásadnější chybu celé diskuze, zneužití problému ze strany serveru AVmania.cz a vyvolání pranýřování všech eshopů, nejen eshopu Slevyelektro.cz, tím, aby lidé psali reakce, že TAKÉ, jak je uvedeno v nadpisu mají špatné zkušenosti s eshopy.
Nadpis a celá diskuze automaticky staví jakéhokoliv podnikatele, provozovatel eshopu do pozice toho negativního šmejda, jehož firma okrádá zákazníky.
Pokud by měl kdokoliv v ruce, zprávu soudního znalce, ač eshop či zákazník, vyjádření ČOI, nebo soudní rozsudek, tak ať je diskuze jasně vedena, protože má v ruce něco, čím se může reálně a plnohodnotně bránit.

Sever AVmania.cz dle mého názoru, porušil jakoukoliv novinářskou etiku, právo na presumpci neviny a poškodil zákazníka i eshop.

Veškeré mé komentáře, v tomto či v jakémkoliv článku píši za svojí osobu, za uživatele Sparks1985, nejsem ovlivňován zákazníkem, eshopem, serverem AVmania.cz, nikým ze SuperFóra.cz, či lidmi, kteří již v dřívější době vyjádřily podnět a nesouhlas s fungováním a zneužíváním pravidel SuperFóra.cz, nedělám to z důvodu prezentace své osoby, mého eshopu, či kohokoliv dalšího.
Sparks1985
Poslední varování

Odeslat příspěvekod MgX 22. 2. 2015 11:36

Sparks1985 tzv. manipulační techniky poznám v diskuzi velmi rychle, podobně jako jedince, kteří mají ochotu eskalovat v nich napětí. U manipulačních technik je zcela jedno, zda jsou použity cíleně a naučeny, či naopak nevědomky.

Jediný, kdo neustále dramatizuje situaci jste Vy sám. A jak to vypadá, velmi dobře víte proč tak činíte - promiňte mi můj názor, který mám podložený dalšími fakty.

Před rok 1989 se nevracíme tím, že jsem požádal EKKARa ať se nevyjadřuje, ale tím, že díky Vašim názorům chcete vyvolat jednoznačnou formu - co kdo píše/nepíše. Ve svém vyjádření ovlivňujete svobodu slova a chcete vnutit provozovateli serveru, které diskuze zde mohou a nemohou proběhnout. Váš cíl pak tedy spadá ve svém důsledku před „rok 1989“.

Nevidím nic špatného na korektním vyjádření, kde uživatel sepíše problém s obchodem a kde obchod odpoví. Eskalaci náboje v předmětném vlákně vybudila zvláště Vaše reakce vůči ostatním diskutujícím. EKKAR v něm nepoužil vhodná slova, což jsem několikráte zmínil. Zmínil jsem také, že sami diskutující se k němu vyjádřili. Protože jste se snažil vnutit čtenářům svůj jednoznačný pohled na věc, přistoupil jsem na vidění stavu ze svého pohledu a doplnil...
MgX píše:Samozřejmě se jedná o vyhodnocení z mého pohledu. Kdokoliv jiný to může vidět a zdůvodnit jinak.

A jsem upřímně rád, že někdo napíše toto.
krmelec píše:Co si budem nalhavat, tim, ze u vulgarniho slova pouziju hvezdicku nebo jiny zastupny znak, nemusi ani tak znamenat zjemneni daneho slova, ale jednoduse to, ze web ma urcity filtr a bez tohoto zastupneho znaku by vulgarni slovo automaticky vyhvezdickoval. S tim, ze se upozorni na nekale praktiky jakkykoliv obchodniku nebo eshopu na foru je ale zcela spravne, dostali moznost obe strany se vyjadrit, tak nevidim problem. Spolehlivost obchodu se nezjisti spravidla samotnym nakupem, ale az pripadnou reklamaci, vracenim zbozi atd.

Toto je korektně a nenátlakově vyjádřený názor, kterému chybí potřeba cokoliv, komukoliv vnucovat. Pokud takto postupoval i Sparks1985, EKKARovo vyjádření bych vůbec výše nekomentoval. Vážený uživateli s přezdívkou krmelec.

Máte pravdu, i přesto ale si uvědomme, že byť automatika vulgaritu vyhvězdičkuje, tato, pokud se nepletu, zůstává stále dostupná... například bývá viditelná v citacích, kdy následně zveřejněná citace ji znovu vyhvězdičkuje. Mám pocit, že v uživatelském panelu se dá nastavit toto chování, ale nechci se mýlit.

Dovolím si zopakovat, co jsem napsal.
1. EKKARa se nemám důvod zastávat ani ho nebudu hodnotit, celé vlákno je předáno „výš“
2. Nikde jsem nenapsal, a pokud ano, prosím aby mi to kdokoliv přesně odcitoval, že moderátor nepoužil vulgaritu, že s ním v textu souhlasím.

Sparks1985 přestaňte zneužívat ostatních diskutujících ke svým záměrům. Pokud píšete, že se mám i já omluvit přesně mi citujte mé fráze, za které se omluvit mám. To, že jste se omluvil, za cíleně mířenou vulgaritu vůči dalším diskutujícím a za zbytečné vyvolávání tlaku v diskuzi nic nemění na tom, že jste to udělal.
Sparks1985 píše:...a to co zde napsali někteří pánové, kteří by měli psát spíše knihy konspiračních teorií a nebo rychle navštívit nejbližší psychiatrickou ambulanci pro léky na paranoidní schizofrenii...

Sparks1985 píše:Někteří mistři jsou tu hned se vším hotovi, díky anonymitě diskuze si tu honí tričko zatím co jim soused peleší s manželkou.

A zde bych si dovolil poznámku. I Vy zde využíváte anonymitu diskuze!
Sparks1985 píše:Doporučil bych Vám jednoduché řešení, zvednou ***** od PC a zajít do nejbližšího obchodu s elektronikou, TV budete mít sice o něco dražší než z internetu, ale vše si prohlédnete, proberete s prodavačem veškeré podrobnosti a budete spokojen.

Sparks1985 píše:Jsem pro, že by měl být zákazník chráněn, ale kdo chrání mě, prodejce před vychcanostní zákazníků?

Sparks1985 píše:V pořádku, nemám to již v plánu komentovat, hlupák hlupákem zůstane i když se snaží o opak.

Reakce na uživatele ANFI.
Sparks1985 píše:Zítra si jedu do Jihlavy do prodejny Viki pro novou TV, tak zde přidám hodnocení, třeba mi bude nabídnuta pánem poškozená TV.

Zítra mělo to být 19. 2. 2015.
Sparks1985 píše:Vy jste vážně vůl

Sparks1985 píše:Ono když se najde kolosální pitomec

Onen „pitomec“ patřil stěžovateli! A nejde o to, že mu něco vytýkáte, ale jakým způsobem.
Omlouvám se, nemám čas to prohledávat déle, možná by se našlo i další.

Vaše metoda „medu a biče“, kdy se opakovaně vracíte k již probranému, aby jste přilákal další diskutující je „zvláštní“. Vždy někoho za něco pochválíte a pak rychle kritizujete. Ve chvíli, kdy delší čas někdo nereaguje na Vámi napsané, přidáváte další text. Stejně tak je „zvláštní“, když pořád dokola (ne, vůbec mi to nevadí), zmiňujete jméno e-shopu.

A teď znovu - žádám Vás tímto, konkrétně Vás uživatele Sparks1985, abyste citoval části mnou vyřčeného, za které se mám omluvit. Jestliže zjistím, že jsem někde napsal cokoliv špatného, jsem připraven se okamžitě omluvit. Nechci žádné obecné řeči, ve kterých budete komukoliv podsouvat svůj názor. Chci konkrétní citaci.

Pro ostatní čtenáře absolutně nemám nic proti kritice kohokoliv z vedení SF, jestliže je vedena slušnou a korektní formou. Naznačil jsem zde, že se dá kdykoliv poslat stížnost, která následně bude řešena. Jak jste sami zjistili, k regulaci došlo i v tomto vlákně, které bylo původně zamčeno a na jiném místě fóra. Na základě pokynu bylo přesunuto a odemčeno k další diskuzi. Aby nedošlo k obvinění kohokoliv, že schválně znemožnil kritikovi s přezdívkou Sparks1985 se vyjádřit, tento, byť zásadním a neomluvitelným způsobem - opakovaně - porušil pravidla SF, doposud na fórum může psát.

Nenechte si v diskuzi cokoliv ode mě ani od nikoho dalšího namluvit. Nenechte se ovlivnit a využijte složitou diskuzi k vytvoření vlastního názoru, byť bude kriticky směřovat ke komukoliv, tedy i vůči mně. Věřte, že jako administrátor s historií na fóru si asi těžko dovolím lhát. Pokud máte čas a zájem, s odstupem času projděte celou diskuzi, která se podstatně změnila. První část je stále zamčena s vyjádřením, ale stále je běžně dostupná na původním místě. Dochází zde k obvinění společnosti (myšleno v této chvíli... a společnosti - provozovatele SuperFóra), jíž nejsem přímou smluvní součástí a proto nemohu adekvátně reagovat. Pokud tak kdokoliv z této učiní, bude to v její kompetenci.

Rád bych všem připomenul, že není možné se domnívat, jak žijeme pod totální anonymitou internetu. Veškeří lidé jsou při případných soudních sporech dohledatelní. Anonymita internetu je falešná záležitost, které mnozí podlehnou. Lze předpokládat, že jak moje, tak i EKKARova anonymita je oproti dalším diskutujícím významně snížena.

Děkuji vám všem za pozornost a omlouvám se, že jsem si dovolil vyjádřit své názory na vzniklou situaci. Také se omlouvám, že v textech nevyužívám vulgaritu, nikoho nezesměšňuji a nenapadám, že jednám klidně s rozvahou a bez emocí. Existuje mnoho různých důvodů, proč tato diskuze vznikla a proč ještě stále pokračuje. Sami si vyberte možnou odpověď.

Také bych chtěl poděkovat za několik příjemných soukromých zpráv, které stav komentují.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Sparks1985 22. 2. 2015 11:59

Nehodlám se dále již v této společnosti dále vyjadřovat, mohl bych na někoho působit nátlakovou psychologií, která je mi tu předkládána.

Přesně jak řekl MgX, ať si na celou situaci udělá názor každý sám.
Sparks1985
Poslední varování

Odeslat příspěvekod MgX 22. 2. 2015 12:04

Sparks1985 proč necitujete část, kde jsem pochybil, a za kterou žádáte moji omluvu? K tomuto citovanému nemusíte přeci nic vepisovat. Jinak bych doporučil nezaměňovat výroky za jiné.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod EKKAR 22. 2. 2015 12:16

Sparks1985 píše:...

To že EKKAR nemá možnost přispět do zdejší diskuze mluví také samo o sobě, mám pocit, že jsem se právě vrátil do doby, která skončila v roce 1989.

....
Ekkar respektuje ŽÁDOST vedení a v rámci své osobní svobody zde na fóru se pouze zdržel příspěvků do tohoto vlákna z důvodů, které zde odprezentoval administrátor - i nadále se účastním diskusí a fungování fóra ve prospěch jiných tazatelů s výjimkou tohoto vlákna, které ponechávám v plné pravomoci administrátora.
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod kamil208 22. 2. 2015 14:41

pane Sparks1985,určitě s Vama v některých názorech souhlasim ale zasadni problém vidím v tom,ze zde nevystupujete jako řadový občan ale jako majitel eshopu. Ono v podstatě všichni podnikatele,živnostníci v tomto oboru (a ne jenom v tomto) si porad stěžují mimo jiné jak je zákazníci šikanují,jak zneužívají zákon o možnosti vrácení zboží do 14 dni a pod...Proboha,vždyť všichni máme možnost se živit tím co si vybereme.Jeden krade,jeden maka ve fabrice u pasu,další jde do politiky...Tak proc se da pocet eshopu v teto republice pocitat na stovky,mozna tisice? Zase az tak zly kseft to nebude....
Kazda prace ma svoje pro a proti,každá prace přináší ztráty jak finanční tak i jiné dulezitejsi než jsou peníze.A s tim musi vsichni pocitat.
Nezlobte se,ale začínam mít pocit,ze patříte k těm prodejcům který by nejradeji prodavali s 300% ziskem a v pripade jakéhokoli problémů ( např.i s vrácením zboží do 14dni) by jste nejraději zakaznika hnal bicem z prodejny co si to dovoluje,vracet zboží které si doma vyzkoušel.Nedivim se,takova je vecsina.Bohužel(pro prodejce) tu máme zákon který nám,zákazníkům,tu možnost dava akorat si myslím ze je cele jeho znění nešťastne,resp.špatně chápáno jak zákazníkem,tak prodejcem.Asi tím zákonodárci chtěli dat větší prostor k vzajemne dohodě mezi oběma stranama.Ale někdy to bohužel nejde...Podle mne by mělo byt jasne určeno za co a kolik si může prodejce uctovat a nemel by o tom rozhodovat prodejce podle toho jak se momentálně vyspí,jakou ma náladu,jak sympatický je zákazník.Z mých zkušenosti to tak bohužel je.
Mne jako zakaznika dokáže vytočit,a to mluvím z vlastni zkušenosti,ze i když vrátím zboží v maximálně dobrem stavu( psal jsem v jiném příspěvku jak se chovám ke zboží,u kterého nevím jestli nebudu vracet),stejně to některým prodejcum nestaci a účtují si nehorázné poplatky za vrácení zboží.Uvedu jeden příklad v krátkosti: U zboží které jsem vracel byla jediná vada to,ze jsem riznul 3cm širokou lepicí pásku prelepujici horní kryt krabice abych se dostal k výrobků abych ho mohl vyzkoušet.Co myslíte kolik me to stalo???? Vážený pane, 300kc!!! A celková hodnota zboží byla 799kc.O tom jestli je tato částka adekvatna si můžete udělat obraz sam.
Pokud nakupujete na internetu a nikdy jste se nesetkal(v pripade problemu) s jednáním prodejce,které by bylo proti Vám,i když víte ze mate pravdu,tak jste opravdu šťastný člověk.
A poslední myšlenka,resp můj názor....to ze obvinujete avmanii a spol. z pranyrovani eshopu je dle mne už trochu silný kafe.Já, a nemyslím si,ze jsem sam,jsem vděčný za to ze existuje něco jako forum ( a nejenom tady),ze existuje heureka a spol a její hodnoceni eshopu,ze mám tím pádem možnost si udelat, i když ne 100% názor na eShopy ve kterých plánují nákup,resp.ve kterých nakupuji a mam moznost podělit se o zkusenosti s nákupem v danem eshopu.
Nevidím na tom nic zlého,nic co by mohlo poškodit jednu nebo druhou stranu,protože obě strany maji prostor obhájit se.Je už potom na diskutujicich do jakého extrému své názory,resp.příspěvky pozenou.Vše je o slušnosti,toleranci a o ochotě naslouchat a respektovat názory jinych.A přesně tak by mel fungovat vztah prodejce vs zákazník.
Naposledy upravil kamil208 dne 22. 2. 2015 14:44, celkově upraveno 1
kamil208
Junior

Odeslat příspěvekod Skeptický 22. 2. 2015 14:41

Ekkar a ostatní se bohužel nechali vyprovokovat fferignem. Když si znovu přečtou jeho první příspěvek, pochopí, že byl koncipován k vyvolání flamewaru.
Silně pochybuji, že by dospělý člověk neměl informace, nebo si je nemohl na netu najít, jak se bránit proti podvodnému prodejci.
Uveřejněním zde na fóru se fferigno pouze pokoušel o nátlakovou akci a ostatní se stali užitečnými .... A nikdo z nás nemůže vědět, zda se nejedná o vykuka...

Navrhuji pro příště, pokud se tu objeví další podobný, okamžitě vlákno zamknout a nechat nejdříve odpovědět protistranu. Pokud není uvedena protistrana, příspěvek přesunout do koše.
Skeptický
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod krmelec 22. 2. 2015 15:04

Jediny vetsi omyl v druhem prispevku daneho vlakna je tento - " Ze zákona MUSÍ vrátit celou kupní cenu" - coz neni, jak uz bylo nekym uvedeno, zcela spravne, ale prodejce ma moznost si urcitou castku strhnout dle stavu vraceneho zbozi. Dokonce dle vyjadreni Nejvyssiho soudu nemuze prodejce zbozi odmitnout jen kvuli poskozenemu originalnimu obalu od zbozi bo orginal krabice neni brana jako soucast produktu, ale jen jako ochranny prepravni obal, coz samozrejme na druhou stranu neupira moznost strhnuti urcite castky ze strany od prodejce, na porizeni dejme tomu noveho obalu. Druha vec je vsak to, kdyz prodejce zamerne hleda cestu, jak strhnout pokud mozno co nejvyssi castku, ale od toho jsou tyto fora, aby se na takove veci upozornili a dali informaci dalsim clenum a kdyby puvodne prodejce chtel strhnout par stovek z puvodni ceny, kvuli poskozene nebo promocene krabice, tak by se to dalo pochopit. Je ted na kazdem, jak situaci vidi, informaci bylo vyrknuto dost.

A ted jsem se docetl, ze od 1.1.2014 - E-shop nesmí požadovat vrácení zboží v originálním neporušeném obalu
CW DAC 1 + Yamaha A-S501 + Wharfedale Linton Heritage
krmelec
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bylinnycaj 22. 2. 2015 15:32

MGX: teba to nezaujima, ako to cele dopadlo s FFerignom a vratenou ciastkou vs cakanie na novy TV vs skutocny dovod vratenia TV!!
Namiesto toho tu so Sparksom vedies "slovickovu" vojnu...ktoru ani nemam chut citat.

Vsetci tu po sebe "bresu" a FFerigno nadalej robi "mrtveho chrobaka" :))
Krasne to tu vyprovokoval a pri tom ani nenapisal skutocny dovod vratenia TV !!!
(Sme predsa na AVMANII !!!!!...Osobne nieco mi na nom vadi, nehra...to je moj cisto osobny nazor. Asi preto, ze mi neodpovedal ani na jednu konkretnu technicku otazku...a to je fakt!!! )
bylinnycaj
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 22. 2. 2015 15:45

bylinnycaj myslím, že důvod vrácení zazněl. Jednoduše, pokud koupím televizor a 3x mi doma vytuhne, tak ho prostě taky vrátím. Přeci k tomu nepotřebuji nějaký zásadní důvod. Důvod zajímá nás, zde na fóru, protože diskutujeme o technice. No a jestli Tě konkrétně něco o tom televizoru zajímá, najdi si - nejen moje - příspěvky k příslušnému typu. Myslím, že jich tu již je celkem dost...
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kamil208 22. 2. 2015 17:35

dobry den,vsem.
Chtel bych se taky vsem omluvit za sve prispevky,priznam se ani nevim co mne to napadlo ze jsem se nejakym spusobem do tohoto problemu zapojil.Sam se za to na sebe zlobim,ze jsem nevyuzil svuj volny cas lepsim spusobem.Svymi nazory jsem nechtel a ani nemel v umyslu nekoho pomlouvat,skodit.Chtel jsem pouze poukazat,ze na obou stranach (prodejce-zakaznil) se najdou nepodcivy a neseriozni lidi.Nefandil jsem ani jedne strane,protoze pravdu
v urcitych vecech mel jak p.Sparks1985,tak vsichni co jsme se do tohoto zapojili.
Jeste jednou,VELKA OMLUVA vsem,koho se me prispevky nejakym spusobem dotkly.
Hezk zbytek vikendu vsem....
kamil208
Junior

Odeslat příspěvekod MgX 22. 2. 2015 18:47

kamil208 nemyslím, že byste někde něco přehnal, porušil. Kdyby se člověk ani nemohl vyjádřit, to by bylo hodně špatné.

V jednom s Vámi ale musím zásadně souhlasit. Také jsem svůj volný čas měl využít zcela jiným způsobem. Budiž mi to poučením do blízké budoucnosti. On čas totiž ubíhá velmi rychle a ne vždy si člověk uvědomuje, že život netrvá věčně.

Díky za Vaše příspěvky.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Petulda 23. 2. 2015 09:12

Celou tuhle komediální snahu Sparkse1985 vyvolat dojem o jeho "slušnosti" se zájmem sleduju a i když dostanu ban nebo varování nebo něco, musím napsat svůj názor.

Musím se jen smát, do jaké "politické korektnosti", tedy falše halené do hezkých a slušně formulovaných vět to zde sklouzlo. A to oboustranně. Nebýt těch zveřejněných fotek, byla by situace jiná.

E-shop, který prokazatelně zfalšoval fotky subwooferu tak, aby vypadal poškozený a mohl díky téhle falši zákazníka stáhnout o 6000 Kč, je prostě šmejd na n-tou. Je jedině dobře, že se podobné případy zveřejňují a zákazníci tak mají možnost se dozvědět, jaké praktiky daný e-shop používá.
Kdokoliv tohle jednání obhajuje je úplně stejný šmejd, jako ten, kdo podobné podvody páchá. Zvlášť když obhajobu šmejdství doplní o rčení, že zákazník je lhář, ale už jaksi zapomene napsat proč a na základě jakého konkrétního důkazu. A podruhé zvlášť s ohledem na to, že následně vymýšlí naivní teorie jak ještě zákazník prodejce mohl podvést.

Následně se zde dožaduje zodpovědnosti moderátorů, oficiálních vyjádření pomalu od prezidenta republiky, ale sám zůstává ve zbabělé anonymitě. Pokud by Sparks1985 měl být aspoň z poloviny tak odpovědný a transparentní, jak žádá po druhých, zveřejnil by, jaký e-shop s hrnci provozuje. Jeho potenciální a bývalí zákazníci by tak měli možnost dozvědět se, že nakupují u prodejce, který obhajuje podvody na zákaznících s cílem nekalého obohacení na úkor zákazníka. Který vymýšlí, jak na zákazníka vyzrát a stáhnout jej neoprávněně o peníze.

Jenže on to neudělá, protože, jak sám píše, moc dobře ví, že jeho názory a styl komunikace, který zde prezentuje, by jeho byznysu mohly výrazně uškodit. Pod rouškou anonymity hrdý bijec a zastánce podvodů, veřejně sám za sebe ale vymlouvající se juvenil.
Noble Audio Sunrise
Denon DCD-2020
Parasound Halo Integrated
Focal Electra 926
JBL LS 120P
Petulda
Trvalý BAN

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků