Bluray mechanika - nečte

Počítačové periferie a další kategorie hardwaru, které nemají samostatnou sekci

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod Profesor123 1. 1. 2018 13:44

Mám skládanou sestavu PC (MSI P35 Platinum, Q9550 Quad 2 Core, ATI HD 6800,...) a počítač mi přestal číst mechaniku BD-RE (při bootu v BIOSu i ve windowsech se normálně hlásí, ale originální disk se tváří jako prázdný a prázdný disk se snaží mechanika číst stále dokola a celé winy ce zablokují, mechaniku neotevřu ani mechanicky tlačítkem). Zkusil jsem vyměnit mechaniku za jinou a výsledek stejný, zapojit do jiného SATA slotu, nic, použít jiný SATA datový kabel a také neuspěšně. Disk počítač nečte ani po bootu ještě než se načte systém. Už nevím, čím by to mohlo být. Napadá vás něco? Díky za každou radu.
Profesor123
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Chipoun 1. 1. 2018 21:39

Napadá mě, že je mechanika vadná a jiná za kterou si ji vyměnil je taktéž vadná.

Jistota je ji vyzkoušet v jiném PC.
Chipoun
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Profesor123 2. 1. 2018 00:30

Protože jsem se právě domníval, že ta je příčinou závady, tak jsem koupil druhou úplně novou a s tou to také nejede
Profesor123
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Chipoun 2. 1. 2018 07:15

Můžeš mechaniku vyzkoušet v jiném pc? Nebo nemáš převodník usb sata že bys ji zkusil připojit přes usb?
Chipoun
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Profesor123 2. 1. 2018 09:23

V jiném počítači nemám možnost to vyzkoušet, mám jen box na SATA HDD do USB. Bude převodník z tohoto boxu použitelný i na mechaniku?
Profesor123
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod milsimr 2. 1. 2018 16:23

Pokud nějakým způsobem budeš schopen nasunout mechaniku na příslušné konektory, tak by s tím neměl být problém.
Administrátor fóra Živě.cz.
milsimr
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zivan 2. 1. 2018 17:46