Dovoluji si nesouhlasit.
Poslouchal jsem krátce s in-eary,které měly citlivost 116 dB/mW a impedanci 31.5 - 41.5Ω a Sony NW-ZX2 hrálo při max volume na střední hlasitost,na které běžně poslouchám jazz či easy listening music.
Na taneční(či jinou dynamickou)hlasitou hudbu NW-ZX2 prostě není.
Pokud ano,tak snad s in-eary s vysokou citlivostí/nízkou impedancí(např. Sennheiser IE80/8,tedy 125 dB/mW a 16 Ω).
Sony NW-ZX2 je samozřejmě skvěle hrající a výborně zpracovaný DAP.
Pokud si ho někdo hodlá koupit,tak nedoporučuji nákup na blind a raději si ho před koupí vyzkoušet s konkrétními in-eary.
Problém může rovněž nastat i např. při in-ear upgradu(viz výše)a za předpokladu,že dotyčný je diskofil poslouchající na high volume.
-- 12. 3. 2018 05:05 --"To co pise Pseudomagic se zaklada na jeho kratkem poslechu na srazu a hlavne to odpovida jen jeho preferencim na hlasity poslech."
Pravda je taková,že o preference na hlasitý poslech nejde.
"Lépe mít(vyšší hlasitost)a nepotřebovat,než nemít a potřebovat(to byl můj případ)."
Prostě DAP,který se pohyboval v cenové relaci přes 30k si takovou "podpásovku"(v případě,že by měl zákazník in-eary náročnější na vybuzení)nemůže dovolit.A bohužel si to Sony dovolilo.
Osobně jsem to od Sony pojal jako jakési faux pas.
A abych to více dovysvětlil.
Před poslechovým srazem v Praze jsem měl v merku DAP Sony NWZ-X100HN(na dobírku z Ostravy)proto jsem si chtěl alespoň Sony NW-ZX2(vyšší model)poslechnout,abych si učinil jakousi představu...
Prostě to dopadlo tak,že z Sony NW-ZX2 jsem byl zklamám a z koupi DAPu NWZ-X100HN od Sony sešlo.
Tak to dopadá,když nějaký ťulpas v EU si cosi vymyslí a v Japonsku ho poslechnou...a inearista si trance party na ulici neudělá.
Astell&Kern A&futura SE200, Noble Kublai Khan, 64 Audio U12t, Shanling M6 Pro, Astell&Kern AK300, Heco Ascada 2.0, Sennheiser IE8i, Harman Kardon Go+Play, Sony XDR-V1BTDB,Yamaha NX-50