Konkurent tel. s kvalitou fotoaparátu iPhone

Srovnávání telefonů a hodnocení obchodů s telefony

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod DanielDevine 22. 10. 2018 15:40

Ahoj, telefony moc nesleduji takže jsem spíše laik, vím jen, že jsem viděl fotky z iPhone 8 a X a fotky mě fascinovali, mnoho lidí chválí Huawee, Honory někdo Samsungy, ale netuším, který z nich má nejlepší grafický chip.
Hledám tel do 10 000,- Android. Jde mi o kvalitní fotky, ve tmě za šera při pohybu! Nejsem fotograf nepotřebuji ultra profi fotky, ale Lenovo fotilo jen když bylo hodně světla a krásné počasí >:-( Když to bude stát za to dám i přes 10k

Děkuji všem za každý názor
DanielDevine
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Frankie2020 22. 10. 2018 15:52

jednoznacne Huawei mate 10 pro, fotky paradne , bez vyrezu a hlavne vydrz uplne inde ako kazdy Samsung.
Frankie2020
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod hurec 22. 10. 2018 16:25

Ve tme , za sera , pri pohybu? Do 10k? Asi tak sehnat S8 nekde v akci , nebo asus zenfone 5.
Nejlepsi , at to ma optickou stabilizaci.
hurec
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Nick Cave 22. 10. 2018 18:56

I ten Asus Zenfone 5 za šera nefotí nijak extra, prostě za 11k s jeho požadavky na noční focení žádný vyhovující smartphone nekoupí
Nick Cave
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DanielDevine 22. 10. 2018 22:08

nemam cenu jako pevnou, když bude nějaký za 15 nebo víc, ale bude to velký rozdíl tak pujdu i do toho. Ale nechci telefon za 15 se srovnatelným foťákem jako nějaký za 9. Je to moje představa o cenové relaci nikoliv hranice.
DanielDevine
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod delong 23. 10. 2018 07:05