DAC + sluchátkový zesilovač k ATH-AD900x a Behringer USB 50

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod Ashkael 11. 11. 2017 16:50

Zdravím zdejší odborníky.

Sháním DAC/headphone amp, protože mi odešla zvukovka Xonar D1. Sice to nebylo nic extra, ale když jsem ty audio techniky připojil do integrovaný zvukovky na základovce, tak se to nedá poslouchat. Ty monitory mám připojený přes usb.

Požadavky na DAC:

1) Možnost přepnutí výstupu bez toho aniž by se museli odpojovat sluchátka
2) Možnost regulace hlasitosti jak u sluchátek tak i u výstupu line out (RCA)

Po krátkém průzkumu jsem narazil hlavně na problém regulace hlasitosti u line out. Je nějaká levnější alternativa k FOSTEX HP-A3, který splňuje tento požadavek?

Jinak účel použití je pro hraní her a poslech hudby.

Díkyza váš čas :)
Ashkael
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod anonymni 11. 11. 2017 18:26

No, Line Out by regulovanej bejt ani neměl. A pokud je, tak už je to Pre Out. Ale třeba Audinst HUD-mx1 má regulovanej výstup nazvanej Line Out. A aby z něj šel zvuk, tak není třeba odpojovat slouchátka. Dá se jednoduše přepínačem zvolit buď výstup na sluchátka nebo právě Line Out. Jestli je ale něco dalšího a lepšího co by splňovalo tvoje podmínky, to nemám tušení.
ATH-AD900x by si už ale zasloužili spíš ten Fostex než Audinst.
anonymni

Odeslat příspěvekod Ashkael 11. 11. 2017 19:19

Díky za reakci.

Co tedy udělat kompromis a vzít Audinst HUD-mx2, cenově mezi těmi dvěma. Nebo myslíte že bych měl jít do toho Fostexu. Nebo existuje třeba nějaká alternativa s lepším poměrem
"cena/výkon" resp. kvalita
Ashkael
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ryan Giggs 11. 11. 2017 21:36

Pristrojov co su zaroven aj preamp je na vyber celkom dost. Hlavne ak si pristupny aj kombinacii zvlast dacu aj ampu a aj nakupu zvonku. Z tych lacnejsich napr. Schiit Fulla 2.
Produkty od Audinstu su trochu predrazene.
Ryan Giggs
TV expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ashkael 11. 11. 2017 21:52