OPPO HA-2SE

Sekce určená k prodeji audio/video techniky a příslušenství

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod MirekNeo 26. 4. 2017 09:17

Prodám nový sluch. zesilovač / DAC OPPO HA-2SE.

Zboží jsem vyhrál v soutěži, ale vzhledem k tomu, že jsem si nedávno zakoupil jiný sluch. zesilovač, nemám pro tento druhý žádné uplatnění.
Zboží je zcela nové, nepoužité, s veškerým příslušenstvím, byla jen rozdělána krabička pro ověření stavu a nafocení do inzerátu.

Cena nového zboží je cca 10500 Kč. ( http://www.avhifi.cz/e-shop/audio-zariz ... 2se-detail )

Cena nabízeného je 8500 Kč.

IMG_20170419_170430.jpg

IMG_20170419_170259.jpg
MirekNeo
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod dropadred 26. 4. 2017 09:27

Je to od nejakého obchodu, teda sa to dá aj reklamovať? Či?
Audio-GD R2R-11 > MrSpeakers Alpha Dog, Hifiman Edition XS; Dragonfly Red > ...Noble Uni, Fiio FH5
dropadred
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vencaxxx 26. 4. 2017 12:58

Dárek nebo výhra v soutěži se většinou reklamovat nedá jestli se nepletu.
vencaxxx
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod hifionania 26. 4. 2017 13:05

Dokonca ak bol darček súčasťou iného výrobku a ten dakto reklamuje, tak po uznaní reklamácie v prípade, že predajca vracia kupujúcemu čiastku za ktorú to kúpil tak je povinnosť kupujúceho vrátiť aj darček, prípadne ho zaplatiť.
Prípadne sa cena darčeka odrata zo sumy ktorá je vyplatená kupujúcemu po uznaní reklamácie.
Mne osobne sa to stalo. Bola to síce drobnosť no z ceny výrobku mi ten dar bol odrataný, pretože som ho už nevlastnil
Znie to divne ale takto to je a vela ľudí o tomto nevie.
Pokiaľ mám dobré informácie tak jediná možnosť ako tomu predísť je vzdať sa daru.
Naposledy upravil hifionania dne 26. 4. 2017 13:10, celkově upraveno 3
hifionania
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MirekNeo 26. 4. 2017 13:08

Jak píše "vencaxxx", vzhledem k tomu, že se jedná o výhru, reklamace klasickým způsobem asi možná nebude. Snad by mohla jít v případě potřeby uplatnit mezin. záruka přímo u výrobce po zaregistrování produktu? Proto jsem jednu fotku pořizoval s náhledem na "knížečku" Warranty documents. Ale podrobnosti jsem nezjišťoval.
MirekNeo
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod brrouk 26. 4. 2017 13:24

Já mám trochu jinou zkušenost, vyhrál jsem telefon, který se samozřejmě rozbil, tak jsem kontaktoval pořadatele, ten mi dal číslo objednávky (u Alzy) a oprava byla vyřízena v záruce.
Chtělo by se to zeptat pořadatele, jak to má pořešený on.
brrouk
Junior

Odeslat příspěvekod krmelec 26. 4. 2017 13:28

hifionania píše:Dokonca ak bol darček súčasťou iného výrobku a ten dakto reklamuje, tak po uznaní reklamácie v prípade, že predajca vracia kupujúcemu čiastku za ktorú to kúpil tak je povinnosť kupujúceho vrátiť aj darček, prípadne ho zaplatiť.
Prípadne sa cena darčeka odrata zo sumy ktorá je vyplatená kupujúcemu po uznaní reklamácie.
Mne osobne sa to stalo. Bola to síce drobnosť no z ceny výrobku mi ten dar bol odrataný, pretože som ho už nevlastnil
Znie to divne ale takto to je a vela ľudí o tomto nevie.
Pokiaľ mám dobré informácie tak jediná možnosť ako tomu predísť je vzdať sa daru.


Tak to je tvoje hloupost. Prodejce po tobě může vyžadovat dárek zpět jen v případě, že zboží vracíš v rámci 14ti denní záruky.
Pokud reklamuješ v rámci vady zboží a v rámci té vady pak odstupuješ od kupní smlouvy, tak na to nemá nárok a jen tě zkouší a tys naletěl, tak tu nešiř bludy!

Něco z dtestu:
Ustanovení obchodních podmínek hlásající povinnost vrátit dar po zrušení kupní smlouvy představuje nepřípustné omezování práv spotřebitelů ze záruky. Přinejmenším má za cíl odradit spotřebitele od uplatňování práva na odstoupení od smlouvy. K takovéto klauzuli se nepřihlíží, jako by vůbec nebyla. Je-li právo spotřebitele od smlouvy odstoupit logickým důsledkem nedodržené kvality a vlastností prodaného zboží, za což obchodník odpovídá, nemá tento právo se vrácení dárků dožadovat.
Naposledy upravil krmelec dne 26. 4. 2017 13:30, celkově upraveno 1
CW DAC 1 + Yamaha A-S501 + Wharfedale Linton Heritage
krmelec
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hifionania 26. 4. 2017 13:29

Ale ja som nevravel o bežnej reklamácii. V prípade pokiaľ ide o normálnu záručnú opravu darček ako taký nik riešiť nebude.
Ten sa rieši pokiaľ predajca vracia kupujúcemu za tovar peniaze pi splnení zákonom stanovených reklamačných podmienok.
Samozrejme predpokladám, že tovar spadá do kategórie tých kvalitnejších takže toto možno nehrozí. Moja úvaha bola typu, čo ak....
hifionania
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod hifionania 26. 4. 2017 13:31

Ak je tak pán krmelec tak ver, že som v tom nebol len ja sám. Toto sa stalo nielen mne ale aj kolegovi.
Ale úprimne mi to je jedno.
hifionania
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod krmelec 26. 4. 2017 13:34

Citace:
Není možné, aby se počáteční výhoda změnila na sankci za odstoupení od smlouvy.
CW DAC 1 + Yamaha A-S501 + Wharfedale Linton Heritage
krmelec
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hifionania 26. 4. 2017 13:35

V poriadku ja sa nepriem. Iba som popísal vlastnú a kolegovu skúsenosť. Ja za to nemôžem, že to predajcovia zneužívajú
hifionania
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod krmelec 26. 4. 2017 13:37

Někteří obchodníci zkoušejí ledacos (třeba i požadovat originál krabice při reklamaci a vracení zboží), je to jen na zákazníkovi jak se pak zachová.
CW DAC 1 + Yamaha A-S501 + Wharfedale Linton Heritage
krmelec
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hifionania 26. 4. 2017 13:41

Nie, krabica je iba prepravný obal. Tam je to jasne špecifikované. Krabica má slúžiť na prepravu tovaru ktorý nemá byť tak poškodený prepravou z obchodu domov. A nik nie je následne povinný doma skladovať stohy krabíc
hifionania
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod dropadred 27. 4. 2017 08:36

hifionania píše:Dokonca ak bol darček súčasťou iného výrobku a ten dakto reklamuje, tak po uznaní reklamácie v prípade, že predajca vracia kupujúcemu čiastku za ktorú to kúpil tak je povinnosť kupujúceho vrátiť aj darček, prípadne ho zaplatiť.
Mýliš sa, toto platí len v prípade vracania do 14 dní, nie pri reklamácii.

Edit: už ma kolega predbehol, no ak sa ti stalo niečo také, tak ti blahoželám - naletel si nezákonným praktikám. Nanšeťastie nie sú ničím zvláštnym.

Ospravedlňujem sa, že ďalší môj dotaz na záruku rozvíril ďalšiu debatu, no každopádne to je niečo, o čom by som sa ja osobne určite informoval u konateľa súťaže.
Audio-GD R2R-11 > MrSpeakers Alpha Dog, Hifiman Edition XS; Dragonfly Red > ...Noble Uni, Fiio FH5
dropadred
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hifionania 27. 4. 2017 09:14

Nemaj obavu, nič si nerozviril.
Nemám záujem to ďalej riešiť.
Vysvetlené to bolo a tých vecí s darom, zas tak veľa v ponuke nie je aby malo cenu sa kvôli tomu vzrusovat.
hifionania
Mírně pokročilý

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků