Lepší obraz i zvuk nad ránem?

Hifistudia, hifibazary a témata týkající se AV, která nelze zařadit do ostatních sekcí

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod Herrer77 14. 10. 2017 06:34

Zdravím, už dlouhou dobu si všímám toho, že když se nějak dostanu k poslechu beden, nebo ke sledování TV vysílání pozdě v noci, resp. brzy ráno, tak se jakoby pročistí a zpevní zvuk beden a u DVB-T vysílání se zlepší i jinak nic moc obraz u HD i SD vysílání. Obojí je v mých očích a uších znatelný rozdíl. Předpokládám, že to souvisí s mírou zarušení elektrické sítě, ale jsem v tomhle naprostý laik, tak se nechci pouštět do hypotéz, proč se tomu tak děje a uvítal bych od problematiky znalých, vysvětlení a případné tipy, jak tomu zabránit, resp. jak pomoci tomu, aby to o tolik lepší bylo i ve dne :-)

Upozorňuji, že jsem si skoro jist, že nejde o nějaké subjektivní pocity, protože si toho všímám opakovaně a bez toho, že bych se na to soustředil. Prostě to přijde a ten efekt je tak znatelný, že nevěřím, že by to bylo způsobeno nějakými procesy uvnitř mé hlavy :-)

Jen pro pořádek - bydlím v cca 35 let starém rodinném domě, TV je LG 910V a repro KEF LS50W
HQPlayer - RME ADI-2 DAC - Creek Evolution 50A - stavěné regálovky
Herrer77
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Abox 14. 10. 2017 10:21

Mi se to stava taky, vecer obraz i zvuk na prd.
No ale rano uz trochu vystrizlivim, tak se to spravi ;-)
Abox
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kychtax 14. 10. 2017 10:36

To je stara znama vec. Trochu srovnat a zlepsit zvuk behem dne pomuze filtrace napajeni, stinene kabely, kdyz je chut tak samostatny privod k sestave od rozvadece. Kvalita napajeni a nachylnost k ruseni jsou znat uz i prumerne sestavy.
kychtax
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Herrer77 14. 10. 2017 11:29