Nastavení AV recieveru Onkyo+Klipsch

Zdroj zvuku+zesilovací prvek+reprodukční zařízení. Rady, dotazy a zkušenosti.

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod tylakk 13. 4. 2018 16:16

Ahoj, jsem začátečník tak prosím mě pochopte.
Mám doma tuto sestavu:
Klipsch Reference R-28F
Klipsch Reference R-25C
Klipsch Reference R-112SW
Klipsch Reference R-15M
Onkyo TX-RZ820


Kalibrace zvuku proběhla pomocí přiloženého mikrofonu.

Měl bych k tomu několik otázek:

1) K subwooferu, nevím jak mám nastavit phase 0 nebo 180. A dělící frekvenci je vzadu 40 až 120Hz. To též nevím jak nastavit :(

2) K tv jsem propojený HDMI kabelem v TV do slotu ARC. Chci se zeptat, když např koukám na TV nebo na film z HDD(který je připojený k TV) nebo YouTube a chtěl bych během tohodle sledování nastavovat reciever tak to nejde. Musim přepnout na HDMI a pak terpve můžu nastavovat. To je v pořádku? Myslel jsem že bych mohl nastavovat reciever a zároveň aby v pozadí hrála hudba a já si podle toho nastavoval třeba ekvalizér.

3) Nejvíc asi bojuji s tím, co mám nastavit na přijímači za ,,výstup"? Mám tam navybranou:
DTS:neuralX
THX cinema
TV logic
ALL channel stereo
Full mono
Theater-dimensional
DIrect
Mono
Dolby Surround
Příjde mi, že nejlíp se mi osvědčilo All channel stereo. Slyšel jsem nejlépe hlasy i lépe to znělo, ale neokrádám se o nějaké efekty? Když mi to hraje vše stejně? Např. při DTS neural X jsou hůř slyšitelné hlasy a celkově ten dojem je horší jak u ALL channel stereo. Tak to opravdu nevím :/

Kdyby byli i nějaké jiné rady jak to nejlépe nastavit tak uvítám každou připomínku moc děkuji.
Samsung Galaxy S4 - Black
tylakk
Junior

Odeslat příspěvekod zimcol 13. 4. 2018 20:13

Ahoj,
1. Sub nastavit na phase 0, frekvenciu vzdy na max, teda u Teba 140Hz. Bass managment nastavuje AVR. S takymto nastavenim urobit kalibraciu. Potom mozes vyskusat pri prehravani prepinanie fazy...ci to ma nejaky dopad na bass.
2. Neviem co mas na mysli