Sestava - zvuk zaostává za očekáváním

Zdroj zvuku+zesilovací prvek+reprodukční zařízení. Rady, dotazy a zkušenosti.

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod Preceda 22. 12. 2017 23:23

Potřeboval bych poradit, předesílám že jsem naprostý laik, pořídil jsem mikrosystém s USB-DAC v domnění, že tak vylepším stávající reprodukci z PC (doposud aktivní Geniusy připojené na audio výstup ze zvuk. karty) natolik, že budu schopen např. vychutnat audio ve vysokém rozlišení nebo přímé přehrávání DSD. Ačkoliv ten systém má nějakou certifikaci pro HD audio a lidi si to v recenzích dost chválili tak po prvních posleších ze všech podporovaných vstupů, včetně USB-DAC, jsem téměř zděšen a to i vzhledem k tomu že jsem nastavil všechny dostupné korekce zvuku na zesilovači. Zvuk je huhlavý, plochý bez basů a výšek, s Geniusy naprosto neporovnatelný. Zvuk začne mít nějaké parametry až když připojím PC, mobil přes AUX nebo bluetooth a tam použiju dodatečné DSP a dodatečný ekvalizer. Tady bych už řekl že to může znít o něco málo lépe než Geniusy ale pořád to není rozdíl třídy.
Nechce se mi věřit že by na té sestavě znělo bez dodatečného preprocessingu všechno tak mizerně, jsou na tom audio sestavy v téhle cenové relaci stejně špatně nebo prostě jsem špatně vybral? Ten systém je PMX80.
Pomohlo by kdyby šlo alespoň při odesílání zvuku z PC před USBDAC začlenit softwarový DSP podobně jako to má integrovaná zvukovka, ale o ničem takovém nevím. V nejhorším případě připojení přes AUX je použitelné, ale čekal jsem rozhodně víc a hlavně jsem chtěl obejít přes USB zvukovou kartu protože ta není nic moc.
Preceda
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod kychtax 23. 12. 2017 07:52

Pokud je to uplne nove. Nech to par dnu (cisteho casu) hrat. Az pak delej dilci zavery a vymyslej opatreni.. tohle uz se mi nelolikrat vyplatilo.
kychtax
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anton12345 23. 12. 2017 08:08

Treba sa opytat Baziho 36
viewtopic.php?f=1722&t=1267542
Philips 65OLED806