Přehrávání filmů s DTS zvukovou stopou na TV

Zdroj zvuku+zesilovací prvek+reprodukční zařízení. Rady, dotazy a zkušenosti.

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod hobgoblin 5. 1. 2016 11:33

Dobrý den, potřeboval bych poradit, jak co nejjednodušeji a levně vyřešit přehrávání filmů s DTS zvukem na televizi. Mám televizi Philips 42PFL4208H, která má výstupy HDMI, Audio L/R, YPbPr. Chtěl bych z USB disku (případně externího zařízení - DVD nebo BluRay) přehrávat filmy i s DTS zvukovou stopou a částečně i pořešit ozvučení při sledování TV/ filmů. Obyvák je cca 5x5 m v rodinném domě, pozorovací vzdálenost 4-4,5 m. Jsem v oblasti audia laik, na perfektní zvuk si nepotrpím, jde mně jen o lepší zvuk než dávají repráky v TV.

Moje představa je, že k TV připojím např. bluray přehrávač s DTS dekodérem a k němu 2 repro bedny nebo TV + AV Reciever + 2 bedny + BlueRay. Nebo by stačilo jen k TV připojit AV Reciever a k nim 2 bedny a filmy přehrávat na flash disku v TV? Nepotřebuji nutně 5.1 zvuk, jde mně především o přehrávání filmů s DTS a lepší zvuk než má samotné TV. Jaké uspořádání by bylo nejlepší? Cenový limit je cca 10-15 tis. Jak jsem psal, v této oblasti se nevyznám, proto uvítám i jiné návrhy. Předem děkuji za odpovědi.
hobgoblin
Junior

Odeslat příspěvekod misakq 5. 1. 2016 13:44