Zkušenosti se zásilkovým obchodem - negativa

Diskuse na témata, která se netýkají výše uvedených

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod hifionania 13. 6. 2017 18:54

A k tomu nákupu u zelenýho Z M R D A - JEDNOZNAČNĚ NERADÍM NIKOMU u nich cokoli kupovat, jsou to šmejdi ...

Budem OT.
To je uz tvoj problem ake mas s nimi skusenosti.
Ja co som kupil tak to mi aj doteraz sluzi.
Kazdy uz 18 mal.
hifionania
Junior

Odeslat příspěvekod EKKAR 13. 6. 2017 20:42

Nejsem sám kdo má špatný zkušenosti s nákupama u zelený vřeštící příšery - obecně je % nespokojenců s touhle í-šopou vyšší než u jinejch - dost možná je to právě i tou jejich uječenou reklamou nacpanou i tam kam čert nemůže, takže jsou známý i jako firma s jednou z nejvotravnějších a nejvlezlejších reklam...
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hifionania 13. 6. 2017 22:57

Možno majú ako ty vravíš "vlezlu reklamu" o tom niet pochýb.
No osobne my to už prestalo vadiť.
A pri tom objeme čo predaju tak niet divu ,že môžu mať aj vysoké % nespokojných zákazníkov.
Ja rozhodne s nimi zlú skúsenosť nemám.
Momentálne je to 50:50, ja vs. Ty.
Možno pridá aj dakto iný svoj postreh , ale to už budeme hlboko OT.
Apropo Mall. Mňa osobne s ich prístupom k zakaznikovi
"nas.rali".
Pretože v minulosti mi tvrdili ,že tovar mi bude doručený vtedy a vtedy a nebol.
A keď som im volal tak mi povedali takú hovadinu, že som skoro padol pod stôl.
Vraj im tieto "správy" generuje systém.
Takže takto si ja ústretovosť od obchodu rozhodne nepredstavujem.
Naproti tomu v Alze objednám a zajtra si idem osobne po to a to bez toho aby mi to zavádzajúco "vygeneroval" systém.
Týmto Mall pre mňa skončil .
hifionania
Junior

Odeslat příspěvekod vencaxxx 14. 6. 2017 08:19

Mall fakt není lepsi než Alza. Co se přístupu k zákazníkům tyce. Mluvím ze svy čerstvý zkušenosti i mám info od insidera jak to tam funguje takže tak. Ale troufnu si odhadnout že tyhle velký​ e-shopy jsou všechny skoro stejný.
vencaxxx
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod EKKAR 14. 6. 2017 09:15

Co se týče času doručení, jednoznačně je vždycky větší část viny na přepravci - a často i na jednom jediným řidiči dovozního auta, jak si rozvrhne trasu a kde uvázne za jazyk. Když učuním během dne objednávku, pak mi přijdou večer 2 maily, v prvním je potvrzení objednávky a její předání ke zpracování, ve druhým její vyřízení a info o předání dopravci, načež mi ráno dojde mail od přepravní firmy, že zásilka číslo ABCD byla převzata k přepravě a kurýr mi zboží doveze na tu a tu adresu dne XX tehdy a tehdy - a v udanou dobu nedorazí, jednoznačně to není vina í-šopy.
A co se týče (ne)kvality prodávanýho zboží, respektive počtu reklamací na daný tuzemský í-šopy v poměru k množství učuněnejch objednávek u nich, u mně a v mým okolí jednoznačně "vede" Zelenej Z M R D.
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hifionania 14. 6. 2017 09:32

Tak to je tvoj pohľad na vec. Môj a na Slovensku je úplne iný.
Na Mall nadávajú aj samotní prepravcovia. Opäť na Slovensku.
Ešte raz a pomaly.
Objednal som si dačo a systém Mall vygeneroval termín doručenia. ??? Hneď a v zápätí ,keď nebolo ani reálne možné aby to už prepravca mal v rukách a nie to už v aute.
Tak ocom sa tu bavíme?
A na margo tých prepravcov ešte toľko.
Mall si pred vianocami "nabral na rohy" pretože sú sviatky tak bude obrat...
Samozrejme všetko zo skladov von a nech sú ľudia spokojní.
Aké bolo moje prekvapenie keď prepravca volal v sobotu....
A keď som sa ho pýtal prečo tak sám povedal,že je tolko toho, že ak by to nerozvozil tak by musel ešte na štedrý den.
Takže zas sa pýtam o čom to je?
Ja osobne by som dokonca aj v nedeľu zavrel každý jeden obchod.
Každý pozerá iba na seba aby mal všetko do "huby" no na ľudí čo nám slúžia nehľadí nik.
To len na margo prepravcu pracujúceho aj nad rámec.
Samozrejme pokiaľ dobre sledujem tak Alza už doručuje aj počas víkendov.
Preto som si už radšej ďalšiu objednávku z Mall pre istotu dal doručiť na odberné miesto.
Našťastie to bola posledná objednávka.
Odvtedy slovo mall môj vyhľadávač nepozná.
A ďalší dôvod prečo Alza... Môžem nakúpiť bez DPH.
A doteraz som ani jednu vec z Alza nereklamoval.
Iba raz som využil možnosť vrátiť tovar. A to do 24 hodín od nákupu, nakoľko som zistil ,že problém bol v dacom inom a nie v danej kupovanej veci.
hifionania
Junior

Odeslat příspěvekod EKKAR 14. 6. 2017 14:47

No a vidíš - to je vono, já mluvím o zkušenostech z Česka, ty ze Slovače. Za posledních cca 5 let přímo v mý rodině plus v mým okolí přibližně 15 objednávek na Mallu - nejrůznější zboží, počínaje atypickou Li-Ion baterkou do navigace přes nějaký hadříky a sportovní potřeby konče kuchyňskýma potřebama, všecko doručeno OK s jedinou výjimkou - měnila se velikost in-line bruslí, protože darující objednal o číslo větší, než obdarovaná osoba skutečně potřebovala, po telefonátu vyřešeno záměnou pár za pár během 72 hodin a platila se po dohodě s Mallem jen 1x doprava navíc (od zákazníka zpátky k prodejci), protože nešlo o skutečnou reklamaci, ale o výměnu velikosti, novej pár poslali bez dalších požadavků na úhradu, nepožadovali ani poplatek za případný uvedení do původního stavu, protože brusle skutečně krom rozříznutí pásky pojišťující obal nebyly ani viditelně použitý.

Naproti tomu s "ý-tý" zásilkovkou zkušeností počtem jen asi 5 - z toho je kladná a úplně bezproblémová jen jedna, kdy šlo o dodávku holícího strojku nejmenovaný značky (nechci dělat reklamu, ale je to jedna z těch "dvou velkejch"), u zbejvajících byl vždycky nějakej problém s kvalitou zboží, dvakrát reklamace v záruce a jednou odstoupení od smlouvy následkem dodání zboží hrubě neodpovídajícího nabídce = byl objednanej NTB z nabídky "pouze rozbaleno", dodanej kus ale byl viditelně opotřebovanej dlouhodobým nešetrným používáním, měl podrápený kryty, oblejskanou klábosnici a touchpad - a přestože v něm byla čistá instalace Wirus 10 Houmless Edišn, tak ve S.M.A.R.T. tabulce disku měl údaje o tom, že samotnej HDD byl už 855x zapnutej a má celkově odběháno 987 hodin ... Tolik k serióznosti uřvanýho ýtýho. Víc to nebudu komentovat, musel bych přejít k nesalónnímu výrazivu.
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hifionania 14. 6. 2017 16:44

Problémy Čechače.....
Navyše názov témy je tendenčný.
hifionania
Junior

Odeslat příspěvekod EKKAR 14. 6. 2017 21:11

Ano, je to MŮJ OSOBNÍ názor - ty máš jinej a já ti ho nevyvracím. Ale za svým si stojím.
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hifionania 15. 6. 2017 04:28

Detto.
Ale v tom prípade si mal napísať do názvu témy "pozitíva a negatíva" nie je všetko iba čierne.....
Ale to sa už ľuďom od určitého veku a hmotnosti stáva , že skôr vidia vo veciach iba tie negatíva a tak potom prevládajú nad pozitivami. 8-)
hifionania
Junior

Odeslat příspěvekod EKKAR 15. 6. 2017 09:26

Můžeš to považovat za "black list" - a kus vedle si založit "white list" s kladnýma odezvama ...
EKKAR
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hifionania 15. 6. 2017 10:16

V blackliste mám už teba...
hifionania
Junior

Odeslat příspěvekod Kocmeister 15. 6. 2017 14:28

U zelenýho zmetka jsem snad nikdy nic nekoupil, protože je většinou předraženej. Nikdy jsem nechápal proč je tak úspěšnej když si stačí najít přes Heureku nejnižší cenu požadovanýho zboží jinde. Zelenej zmetek tam pro jistotu již nějakou dobu nefiguruje, oficiálně protože nesouhlasí s monopolistickým chováním majitele portálu (kterému patří i mall.cz), ale všichni tuší, že to bylo kvůli nekonkurenceschopným cenám.
REPRO: PKAudio Ghibli, AMP: Audionet SAM G2, DAC: Project PreBox S2 Digital s iFi iPower, SLUCHÁTKA: Sennheiser HD800, FILTR, DRÁTY A DALŠÍ SNAKE OILY: vlastní konstrukce.
Kocmeister
Pokročilý
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků