Re: Vrácení TV ve 14denní lhůtě - pokračování v OT
Napsal: 22. 2. 2015 07:45
Jedinými obětmi celé diskuze jsou zákazník a eshop, kteří byli evidentně poškozeni - dočkají se omluvy?
Jako jediný zde, jsem se již omluvil za způsob vedení první diskuze, ale když tak jednali jiní, proč bych nemohl já.
Domnívám se, že je zcela za hranice a nepřípustné ze strany SuperFóra.cz řešit právní spor eshopu a zákazníka.
Zákazník se v prvním vlákně kde popisuje problémy s televizí ptá, kde a kam má být nasměrován, aby založil vlákno o Vrácení TV ve 14denní lhůtě - Velmi špatná zkušenost.
Již tehdy mu mělo být sděleno, že to je právní spor mezi ním a eshopem a že SuperFórum.cz řeší zcela jiné problémy a rady.
Neustálé omlouvání selhání moderátora diskuze EKKARA - pokud moderátor diskuze potřebuje administrátora, aby tlumočil a překládám jeho slova plénu, není asi také zcela správně. Mimochodem nemyslím si, že vulgarita použitím zástupného znaku ztrácí na svém smyslu a intenzitě, každý si za to umí dosadit co zaznělo a je to jenom strach nazývat věci pravým jménem.
V TV se tzv. vypípává to co je třeba, ale nikdy moderátor nezačne používat hrubé výrazy.
Je zcela zřejmé, že pravidla SuperFóra.cz jsou vykládána a použita na uživatele, tak jak se to hodí moderátorovi diskuze a administrátorovi.
Umožňují krýt jejich pochybení a být použita jednosměrně, na osobu, která jde mimo proud a je pro moderátora diskuze nežádoucí.
To že EKKAR nemá možnost přispět do zdejší diskuze mluví také samo o sobě, mám pocit, že jsem se právě vrátil do doby, která skončila v roce 1989.
Procházel jsme si veškeré komentáře, které kdy EKKAR napsal, zajímavé je i jeho xenofobní vyjadřování, plné útoků, flameware na jednu náboženskou skupinu obyvatelstva, shoda s pravidly SuperFóra.cz žádná.
To že jako třetí osoba žádám o vyjádření je snad v pořádku? Z celé diskuze unikly nejdůležitější fakta a já jen požádal o nějaké stanovisko a vyjádření, co je na tom špatně tedy nevím.
Jsem zvědavý zda se někdo z vedení společnosti omluví zákazníkovi a eshopu.
Celé mi to přijde již dopředu připravené, domluvené a mám pocit, že se Vám to akorát vymklo s rukou a nejste schopni to ukočírovat.
Původní článek i když do něj nikdo nepřispívá, stále visí na první straně AVmania.cz s titulkem, který editoval redaktor, tak aby vyvolal senzaci.
Vážím si toho, co SuperFórum.cz dělá pro lidi, jací odborníci jsou za diskuzí a články na AVmania.cz, i já sám zde občas hledám technické informace, které neznám, ale zde došlo k jasnému přestřelení.
TO co mi od prvopočátku vadí je to, že jste se pustili do sporu zákazník vs. eshop a komentátor diskuze se dopustil závěrů a urážek na které by jako správný moderátor nemělo přijít (nejsou v jeho chování však ojedinělé, viz. ono náboženské téma, ale nějakým záhadným způsobem se na něj pravidla SuperFóra.cz nevztahují).
Nedivím se, že se zákazník ani eshop k dané situaci již nevyjadřují, proč by měli, aby přispívali ke čtenosti serveru AVmania.cz, který je očividně poškodil bulvární snahou vyvolat veřejný novodobý soud o fungování eshopů?
Omluva by měla především padnout ze strany vedení společnosti, EKKARA a díky posledním komentářům i administrátora MgX.
Zcela záměrně jste svým chováním poškodili zákazníka a eshop Slevyelektro.cz a omluva, pouze těmto dvou subjektům, by byla minimální kompenzací a přiznáním chyby, kterou jste učinili.
Jako jediný zde, jsem se již omluvil za způsob vedení první diskuze, ale když tak jednali jiní, proč bych nemohl já.
Domnívám se, že je zcela za hranice a nepřípustné ze strany SuperFóra.cz řešit právní spor eshopu a zákazníka.
Zákazník se v prvním vlákně kde popisuje problémy s televizí ptá, kde a kam má být nasměrován, aby založil vlákno o Vrácení TV ve 14denní lhůtě - Velmi špatná zkušenost.
Již tehdy mu mělo být sděleno, že to je právní spor mezi ním a eshopem a že SuperFórum.cz řeší zcela jiné problémy a rady.
Neustálé omlouvání selhání moderátora diskuze EKKARA - pokud moderátor diskuze potřebuje administrátora, aby tlumočil a překládám jeho slova plénu, není asi také zcela správně. Mimochodem nemyslím si, že vulgarita použitím zástupného znaku ztrácí na svém smyslu a intenzitě, každý si za to umí dosadit co zaznělo a je to jenom strach nazývat věci pravým jménem.
V TV se tzv. vypípává to co je třeba, ale nikdy moderátor nezačne používat hrubé výrazy.
Je zcela zřejmé, že pravidla SuperFóra.cz jsou vykládána a použita na uživatele, tak jak se to hodí moderátorovi diskuze a administrátorovi.
Umožňují krýt jejich pochybení a být použita jednosměrně, na osobu, která jde mimo proud a je pro moderátora diskuze nežádoucí.
To že EKKAR nemá možnost přispět do zdejší diskuze mluví také samo o sobě, mám pocit, že jsem se právě vrátil do doby, která skončila v roce 1989.
Procházel jsme si veškeré komentáře, které kdy EKKAR napsal, zajímavé je i jeho xenofobní vyjadřování, plné útoků, flameware na jednu náboženskou skupinu obyvatelstva, shoda s pravidly SuperFóra.cz žádná.
To že jako třetí osoba žádám o vyjádření je snad v pořádku? Z celé diskuze unikly nejdůležitější fakta a já jen požádal o nějaké stanovisko a vyjádření, co je na tom špatně tedy nevím.
Jsem zvědavý zda se někdo z vedení společnosti omluví zákazníkovi a eshopu.
Celé mi to přijde již dopředu připravené, domluvené a mám pocit, že se Vám to akorát vymklo s rukou a nejste schopni to ukočírovat.
Původní článek i když do něj nikdo nepřispívá, stále visí na první straně AVmania.cz s titulkem, který editoval redaktor, tak aby vyvolal senzaci.
Vážím si toho, co SuperFórum.cz dělá pro lidi, jací odborníci jsou za diskuzí a články na AVmania.cz, i já sám zde občas hledám technické informace, které neznám, ale zde došlo k jasnému přestřelení.
TO co mi od prvopočátku vadí je to, že jste se pustili do sporu zákazník vs. eshop a komentátor diskuze se dopustil závěrů a urážek na které by jako správný moderátor nemělo přijít (nejsou v jeho chování však ojedinělé, viz. ono náboženské téma, ale nějakým záhadným způsobem se na něj pravidla SuperFóra.cz nevztahují).
Nedivím se, že se zákazník ani eshop k dané situaci již nevyjadřují, proč by měli, aby přispívali ke čtenosti serveru AVmania.cz, který je očividně poškodil bulvární snahou vyvolat veřejný novodobý soud o fungování eshopů?
Omluva by měla především padnout ze strany vedení společnosti, EKKARA a díky posledním komentářům i administrátora MgX.
Zcela záměrně jste svým chováním poškodili zákazníka a eshop Slevyelektro.cz a omluva, pouze těmto dvou subjektům, by byla minimální kompenzací a přiznáním chyby, kterou jste učinili.