Vrácení TV ve 14denní lhůtě - pokračování v OT

Rady, náměty, připomínky, ...

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod Sparks1985 19. 2. 2015 19:54

Chtěl bych se tímto ohradit k chování moderátora EKKARA, který své pochybení neznalost záměrně zakryl tím, že dané vlákno radši uzamkl, protože se vše začalo obracet proti zákazníkovi a tedy i jemu, když se bez znalostí jakýchkoliv informací a jenom na základě popisu jedné strany, zákazníka, začal o eshopu SlevyElektro.cz vyjadřovat značně neadekvátně a urážlivě.
Místo toho aby se situaci snažil uklidnit, ihned odsoudil eshop a snažil se je pranýřovat: "Jo a sem dej jméno těch sprosťáků, co se pokoušejí takhle o*ebávat zákazníky." Já bych to tak nepojmenoval, já bych to řekl jednoznačnějc - je to na-přes-držku ... Ale to zajistí ten na místě přítomnej kontrolor ČOI.

Rady, které poskytl zákazníkovi a to kontaktování ČOI a policie ČR byly také nesmyslné.
Potom co jsem na nesmysly v diskuzi uváděně upozornil a upozornil ho také uživatel MHOE: "Nějaká neznámá osoba, která se ani nepodepíše celým jménem, tady v prvním příspěvku nabídne svoji verzi příběhu a hned prvních pár reakcí je typu "svině jedny z toho e-shopu, co si to dovolují takto jednat se zákazníkem?! Lynčovat!" Zrovna třeba od Ekkara bych něco podobného nečekal."
A ze zákazníka začaly vycházet informace, které předtím neuvedl (převzetí zboží v promáčeném zboží přepravní službou, neinformování o tomto stavu prodejce, atd.), tak se zalekl a vlákno radši uzamkl.
Proč neuzamkl vlákno, když padaly nevhodné výrazy na stranu eshopu? Až když jsem zákazníka označil kolosálního pitomce, protože mě tak označila uživatelka Petulda, tak se vymluvil na to, že porušuji pravidla SuperFóra a bude tedy vlákno uzamčeno, to že on o eshopu psal jako o smějdech a veřejně je pranýřoval jenom na základě popisu situace zákazníkem, to je zcela v pořádku. Sám pak brzdí vášně: pokusy obhajovat zde v diskusi postup prodejce z pozice majitele jiný í-šopy poukazováním na chování jinejch zákazníků je poněkud nešťastná iniciativa v okamžiku, kdy vůbec není jasno, jak vypadalo zboží před odesláním od prodejce, jak vypadalo při rozbalení u zákazníka, jak potom vypadalo při balení před zpětnou dopravou při vracení, jak bylo prezentováno poškození prodejcem a jak potom vypadalo zboží z pohledu zákazníka při návštěvě na prodejně.

Na straně obchodu Slevyelektro.cz bych na AVmanii podal trestní oznámení za pomluvu a poškození obchodního jména, pokud je uživatel EKKAR ve vztahu s daným SuperFórem.cz, křivých obvinění z jeho strany padlo nespočet.
Kdo vůbec je a kde bere právo hodnotit danou situaci, tak že každému natlačí svůj názor a pro jistotu, aby nemohly na jeho nesmysly padnout další argumenty, tak dané vlákno uzamkne.
Jako moderátor diskuze by měl být zcela nestranný, jakým vzděláním, praxí v oboru disponuje, že jménem SuperFóra může radit lidem své polopravdy?
Doufám, že se eshop Slevyelektro.cz bude nepravdivým nařčením bránit. Pokud bys takto někdo zachoval k mému eshopu, který provozuji, řešil bych to soudně, stejně tak, jako to měl řešit zákazník, ale ono vše nejspíše nebylo tak jak v prvotním popisku popsal.

Přeji všem hlavně hodně zdravého rozumu a věřím, že se všichni poučili. Ono odsoudit hned jednu stranu jako šmejdy je lehké a omluva dané firmě? Ne, radši si obhájím svojí pravdu a pak uzamknu vlákno, aby mi jí nikdo jiný nemohl zpochybnit.

-- 19. 2. 2015 20:03 --

Jsem rád, že nejsem prodejcem elektroniky, ale nádobí a tedy se nikdy neobjevím, jako pranýřovaný eshop na tomto webu, objektivita ze strany komentátorů je zde "zcela zaručena"
Sparks1985
Poslední varování

Odeslat příspěvekod MHOE 19. 2. 2015 20:16

I když si nemyslím, že by Ekkar nebo kdokoliv jiný měl vyloženě v úmyslu daný e-shop (respektive lidi, kteří za nim stojí) poškodit, bylo by fajn být pro příště trochu více "nohama na zemi". Opravdu není "vpoho", když se někomu kazí jméno jen na základě anonymního příspěvku v diskuzi. Není to poprvé, co jsem si něčeho podobného na AVmanii všimnul.

Myslím, že uživatel, který se cítil poškozený, v rámci možností jednal docela korektně (byť se teda za svá tvrzení nepodepsal celým jménem, což ve mně vzbuzuje okamžité pochybnosti o tom, zda si za svými tvrzeními stoprocentně stojí). Stejně tak se k situaci vyjádřil i daný e-shop (byť opět není zcela zřejmé, kdo přesně ten příspěvek psal). Logicky se nedalo čekat, že by se situace mohla skrze internetovou diskuzi nějak rozumně vyřešit, tudíž jsem myslel, že u tohoto zůstane a pro ostatní to tedy bude sloužit jako poučení, že mají být při nákupech pozornější a v případě jakékoliv pochybnosti raději volit obchod, který je v rámci možností maximálně prověřený.

Upozornění tedy podle mě je "vpoho", ale by bylo fajn se oprostit od toho divadla, které tam vytvořili ostatní přispěvatelé (možná včetně mě samotného - to už záleží na úhlu pohledu). Toť můj pohled na věc. Peace.

P.S.: Nejspíš bych tuto diskuzi úplně smazal... A nechal to zkrátka být tak, jak je.
Naposledy upravil MHOE dne 19. 2. 2015 20:25, celkově upraveno 1
SOURCE: Roon | Schiit Eitr
DAC: Metrum Onyx
AMP: DNA Stratus (ver.3) | Amps&Sound Kenzie (8/32ohm,Auricap)
HEADPHONES: PMx2 (rev2,velour) | LCD2 Classic (vegan) | HD650 (modded) | EditionX (V1,modded)

MEASUREMENTS: REW | Schiit Fulla 2 | MiniDSP EARS
MHOE
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 19. 2. 2015 20:23

:oboze

FOCUS 1.5 EB
miromen4
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Sparks1985 19. 2. 2015 20:30

MHOE píše:I když si nemyslím, že by Ekkar nebo kdokoliv jiný měl vyloženě v úmyslu daný e-shop (respektive lidi, kteří za nim stojí) poškodit, bylo by fajn být pro příště trochu více "nohama na zemi". Opravdu není "vpoho", když se někomu kazí jméno jen na základě anonymního příspěvku v diskuzi. Není to poprvé, co jsem si něčeho podobného na AVmanii všimnul.

Myslím, že uživatel, který se cítil poškozený, v rámci možností jednal docela korektně (byť se teda za svá tvrzení nepodepsal celým jménem, což ve mně vzbuzuje okamžité pochybnosti o tom, zda si za svými tvrzeními stoprocentně stojí). Stejně tak se k situaci vyjádřil i daný e-shop (byť opět není zcela zřejmé, kdo přesně ten příspěvek psal). Logicky se nedalo čekat, že by se situace mohla skrze internetovou diskuzi nějak rozumně vyřešit, tudíž jsem myslel, že u tohoto zůstane a pro ostatní to tedy bude sloužit jako poučení, že mají být při nákupech pozornější a v případě jakékoliv pochybnosti raději volit obchod, který je v rámci možností maximálně prověřený.

Upozornění tedy podle mě je "vpoho", ale by bylo fajn se oprostit od toho divadla, které tam vytvořili ostatní přispěvatelé (možná včetně mě samotného - to už záleží na úhlu pohledu). Toť můj pohled na věc. Peace.


Tak chlape s tebou bych šel někdy klidně na pivo, konečně někdo, kdo to má v hlavě srovnané a stojí nohama na zemi.
Schválně jsem některé příspěvky zveličoval a přivaděl do extrému, abych poukázal na nesmyslnost toho, že všichni, včetně komentátora diskuze pranýřují obchod jen na základě tvrzení zákazníka a pár fotek.
Štve mě, když ke podnikatel hned staven do pozice šmejda a zákazník je vždy ten poškozený bez ohledu na skutečnosti.
Eshop se mohl zachovat jinak směrem k zákazníkovi, udělal chybu, že chtěl vrátit zákazníkovi víc, než původně uvedl, tím zavdal podnět ke spekulacím ostatních.
Chyby, které udělal zákazník jsou zjevné, třeba jen pouze svojí neznalostí, ale jeho neznalost ho neomlouvá.
Více škody než zákazník však napáchalo vedení celé diskuze, které celou diskuzi mělo utnout při prvních ne oprávněných obviněních propíraného eshopu a ne ho začít pranýřovat také.
Kdyby kdokoliv napsal lidi uklidněte se, nic o tom nevíte, neměl bych na ETKARA půl špatného slova, takto ukázal, že je stejným hlupák jako ti co daný eshop soudili jen na základě recenze zákazníka.
Sparks1985
Poslední varování

Odeslat příspěvekod sashafckinggrey 19. 2. 2015 20:31

Na straně obchodu Slevyelektro.cz bych na AVmanii podal trestní oznámení za pomluvu a poškození obchodního jména

To by se urcite setkalo s uspechem...
sashafckinggrey
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Sparks1985 19. 2. 2015 20:59

sashafckinggrey píše:
Na straně obchodu Slevyelektro.cz bych na AVmanii podal trestní oznámení za pomluvu a poškození obchodního jména

To by se urcite setkalo s uspechem...


Máš pravdu, že by to šanci na úspěch nemělo, ale jakým způsobem se má bránit obchod, kterého tu všichni, včetně komentátora diskuze rozcupují a označí za šmejdy bez nějakých důkazů.
Vážně se divím eshopu Slevyelektro.cz, že se nebrání, asi ví, že na tomto území lidí, kteří je odsoudili automaticky, je jakákoliv obrana nesmyslná a byla by použita proti nim.
Sparks1985
Poslední varování

Odeslat příspěvekod bogino 19. 2. 2015 21:57

MHOE píše:Ten druhý odstavec mi připadá jako slovíčkaření a navíc úplně nesouvisí s tím, na co jsem reagoval... Říct, že "Zakon je na strane zakaznika, nie na strane obchodu.", je podle mě prostě nesmysl. To, jestli dává "slabší" straně více prostředků na to, jak se bránit, už je jiná věc, ale v základu musí být prostě nestranný, objektivní.

Mohol by som slovickarenim kludne nazvat to, co si napisal ty ...

Lepsi pristup, nez nejaku formulaciu nazvat nezmyslom, je snazit sa pochopit jej kontext, co druhy chcel vyjadrit. Mnohi predajcovia by moznost vratenia vyrobku celkom zrusili, keby mohli ... v tomto je zakon na strane zakaznika. Zakon upravuje aj dalsie veci, ale toto je nosne.

Osobne s nazorom EKKARA v posl. prispevku zamknutej temy suhlasim.
Linka na moje testy v mojom profile
HQPlayer, foobar2000 ► Gustard DAC-X10 ► SPX2010TA, Dispre II JFET ► HiFiMan HE-500
iPod 5.5G imod ► FiiO E11 ► Brainwavz B2
bogino
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod EKKAR 19. 2. 2015 23:11

No a protože v sekci "TV přijímače a projektory" je tohle téma NEODDISKUTOVATELNĚ Off-Topic neboli MIMO MÍSU, dávám tímto uživateli s nickem Sparks1985 "ústní" napomenutí za úmyslné nerespektování Pravidel fóra ( viewtopic.php?f=1702&t=700006 ) - za nerespektování tématického rozdělení diskusí do sekcí a za pokus o vyvolání flamewaru.
Když už tady chce kdokoliv mocí mermo někoho upomínat na slušné chování, měl by začít sám před svým vlastním prahem.

Přemístěno, LOCK, v blízké době Koš.
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod MgX 20. 2. 2015 17:17

Mé vyjádření zůstane v nezměněné podobě zde - tedy v původním, moderátorem zamčeném vlákně.

Nové vlákno se na základě rozhodnutí vedení SF přesouvá do jiného umístění a odemyká. Pokud ale dojde k novému nárůstu agresivity, vulgarity a podobných nekorektností, rozhodnu o jeho definitivním uzavření.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bylinnycaj 20. 2. 2015 19:31

Zbytocne vyhrotene...Fakty unikaju.
PROBLEM:
Niekto vratil TV, lebo sa vraj TV vypinala,zamrzalala...a bolo ju nutne vytiahnut zo zastrcky.
Myslim, ze to by sme urobili vsetci...
(dedukujem, ze to zamrzanie sa to stavalo skor vtedy..ked ste skusali kvazi fungujuce "smart" apky, prevadzala zmena roznych nastaveni, prehravanie MKv cez USB port....Neviem.)
FFerigno: Stavalo sa to aj pri beznom vysielani? Ako mate rieseny prijem signalu?
Vyuzivali ste interne tunery, externe zariadenia a prepoj HDMI kablom?
"Z pohladu AV"...ste kludne mohol popisat, pri akej konkretnej cinosti k tomu dochadzalo.Chyba mi trosku popis problemu,lebo ste pisali(ak sa nemylim) ze cakate na novy...Bude taky isty?
Eshop: Vypinanie, zamrzanie .... tuto chybu pri beziacom promo videu, Tv signale,(neviem com) .....vraj nezaznamenal.

POUCENIE:
Stoji zato si natocit kratke videjka pri takto vacsich objednavkach...
1, "Preventivne" : hned ako sa otvara krabica , rozbaluje produkt...
2, "Dokazovo" : pri odoslani produktu pri nespokojnosti. Seriove cislo a celkovy nahlad minimalne z 5 stran.

TATO DISKUSIA:
TOTO JE SLOVO PROTI SLOVU. (bez adekvatnych dokazov. Seriove cislo vs produkt vs vady)
(az na ten skrtancek na hornom rame, ktory mohol/nemusel vzniknut skor neskor na predajni. Nikto nedokaze,nevyriesi... ako to skutocne bolo...)
TAZATEL SA PODLA MNA CELEJ SUMY NEDOCKA :-|
bylinnycaj
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kamil208 20. 2. 2015 19:40

pozorně sleduji celou kauzu a řeknu vám je to cely komedie co se tady děje.
ffigar nebo jak se jmenuje (zakladate)l asi netušil jaký rozruch zde spusobi...
Kazdopadne z vlastni zkušenosti mužů říct,ze když se obchodník rozhodne ze vám nevrati celou částku za vracene zbozi,tak s tím neuděláte absolutně nic.A proc? Ze zakona ma prodejce moznost snizit castku o náklady spojených s vrácením zboží.Tzn.když vám treba řekne ze musel zboží vzít od pultu do skladu a to ho stalo nějaký čas ( a cas jsou peníze) tak těžko mu obyčejný člověk dokáže ze ho to nestalo nic.
Taky jsem si myslel,ze boj s obchodníkem mužů vyhrát tzv. na vlastni pest,ale věřte mi, odstupem času jsem zjistil,ze v teto banánové republice v pripade sporu( a je jedno jakeho) nezmuze obyčejný člověk bez známých právníků absolutně nic! Pokud si chcete ušetřit nervy,čas a peníze nedoporucuji se vydávat do boje který ma ve vecsine případů jasného vítěze.
Na internetu nakupují pravidelně a po zkušenostech které mne casem vycvičily se ridim následujícími pravidly:
1) nakupuji u největších a známých eshopu-vecsina problém s vrácením zboží nema...i když par krát jsem narazil i u nich
2)zboží u kterého si nejsem jist jestli ho budu vracet rozbaluji max.opatrně,nesundavam folie,nerozbaluji pytliky s příslušenstvím( např.baterky do ovladače a pod.),nelamu polystyren,nepoškozuji krabice.Zboží vracim maximalne s rozrizlou páskou na krabici.Prostě,snažím se vše vrátit ve stavu jako před vybalením
3)NIKDY si nenecham posílat zboží,i kdyzje doprava zdarma.Znám par lidi co dělají v PPL a CP a jejich historky s balikama....Vždy osobní odběr a prebiram pouze org.prelepene a nepoškozené krabice.
4) když už narazim na problem s vrácením,raději si zboží věmu zpátky,a prodám ho na aukru.Prodelam to je jasný,ale za ty penize,nervy a čas mi to nestoji.A komu ano,at se par let soudi.Kdo nezažil jak funguje naše soudnictví a třeba i COI,tak nepochopi.....

P.S škoda ze lidl neprodává elektro a pc.... tam do měsíce můžete vrátit vše (tedy kromě potravin :)) a peníze vyplácí bez jediného slovicka hned.Již několikrát odskouseno :)
kamil208
Junior

Odeslat příspěvekod Sparks1985 20. 2. 2015 20:00

Dovolte mi se zde, snad již naposledy, vyjádřit a zcela objasnit své jednání, vážím si kroku, že v rámci objektivity bylo vlákno znovu odemčeno a dovoluji si reagovat na výše napsané:

Rád bych se omluvil za místy nevhodně zvolený slovník, převážně jsem se přizpůsobil náladě a zvolenému slovníku diskutujících přede mnou, označení zákazníka kolosálním blbcem nebylo také zcela vhodné, ale kdo pozorně četl diskuzi zjistí, že jsem byl napřed takto označen já. Nemyslím si, že bych záměrně vyvolával tzv. flame-war, jelikož diskuze byla značně ohnivá již před tím, než jsem se do ní vložil.

Ano, souhlasím, že moje vystupování bylo, tak trochu kontroverzní, také jsem v prvopočátku diskuze zvolil ostřejší výrazy, které tu již, ale padaly předem.
Je pravda, že jsem místy záměrně zveličoval, přeháněl, vymýšlel konspirační teorie (manipulace s fotodokumentací ze strany eshopu i zákazníka) a dopouštěl se nekorektností, protože bylo zcela v pořádku, že se nekorektností dopouštěli jiní a moderátor diskuze, kteří s jistotou tvrdili, že pracovníci eshopu manipulovali s fotografiemi.
Rád bych se ohradil, že jsem byl jediným, kdo útočil a zesměšňoval (poslintané tričko, kupte si bramboru a škrabku, kolosální blbec atd., takové výrazy na mě padaly častokrát). Jako podnikatel a jediný kdo se zastal eshopu, jsem byl již předem díky zdejší xenofobii odsouzen k upálení.
Také se zcela vyhrazuji jakékoliv spojitosti s pranýřovaným eshopem. Reagoval jsem pouze na základě toho, že jsem také sám provozovatel eshopu a zděsil jsem se situace, která se tu vytvořila. Na server AVmania.cz chodím pravidelně, ale nezapojuji se od diskuzí.

Nikdo z nás nemůže rozhodnout o korektnosti či nekorektnosti chování eshopu či zákazníka. To co považuji za problém je to, že verdikty, které eskalovaly celý spor z mé strany, zde vznese moderátor diskuse EKKAR (např. je to na-přes-držku, Jo a sem dej jméno těch sprosťáků, co se pokoušejí takhle o*ebávat zákazníky, Jo a opravdu se nežinýruj sem napsat jméno tý í-šopy, i kdyby to byla kterákoliv, Mall nebo i Uřvanej Zelenej Kretén..., a především: prodejce se následně zcela zjevně dopustil jednání směřujícího k vlastnímu obohacení na úkor zákazníka). EKKAR, jako první, začal tvořit konspirační teorie, že za vším je vedení firmy, které tlačí na nebohé prodavače, aby okrádaly zákazníky, atd., po té co se ozval pranýřovaný eshop, se diskuzi, kterou sám rozohnil snažil ukočírovat, ale marně. Nakonec sepíše své mínění a diskuzi raději uzamkne, aby jeho názor nikdo nemohl zpochybnit a odvolá se na pravidla SuperFóra za které se může schovat ač už udělá cokoliv. Proto jsem založil druhé vlákno, protože mi nebylo umožněno zamčením diskuze reagovat na nesmysly, které EKKAR uvedl.

Jak zcela zásadní problém však považuji spojitost moderátora diskuze EKKARA s provozovatelem SuperFóra.cz, serveru AVmania.cz, společnosti Mladá Fronta a.s.

Neměl jsem tušení, a příchozí uživatel pro kterého nejsou diskuze na fóru denním chlebem také nemohl mít, že EKKAR nevystupuje jménem SuperFóra, serveru AVmania.cz, Mladé fronty a.s., z diskuze a pravomocí, které EKKAR má (mazání, uzamčení diskuze, atd..) se lze domnívat, že EKKAR není běžný diskutující, ale vystupuje v podstatě za provozovatele daného SuperFóra a jeho názory a rady jsou stanoviskem provozovatele.

Způsob, uzamčení diskuze a hozením do Smetiště a odvolání se na řád SuperFóra, kterým EKKAR, řešil danou kritiku není dle recenzí ojedinělou reakcí EKKARA, ale jeho běžným způsobem řešení, když je usvědčen z omylu a kdy mu dojdou argumenty. Stačí na google.cz zadat EKKAR a najdete zajímavé čtení: http://www.forum.federmann.cz/viewtopic.php?f=42&t=77

Chápu i toto napsal skrytý zaměstnanec eshopu SlevyElektro.cz, který se rozhodl udělat si na webu SuperFóra.cz negativní recenzi, aby zvedl své prodeje, jak je tu administrátorem MgX předkládáno a moje osoba je zde záměrně spojována s pranýřovaným eshopem, abych byl diskreditován.

Prosím tedy o vyjádření zda se provozovatel webu SuperFórum.cz, serveru AVmania.cz a majitel MF, ztotožňuje nebo zda se distancuje od názorů a komentářů moderátora diskuze EKKARA.

Nikdo z Vás si neuvědomuje sílu a možnost zneužití Vašeho fóra a jak silné nenávistné reakce na obou stranách může vyvolat.
Stačí jedna recenze od anonymního uživatele na eshop, je jedno zda se zakládá na pravdě či ne, zda se skutečně stala nebo je zcela smyšlená, zda recenzi napíše reálný zákazník nebo eshop (jak napsal MgX pro svoji negativní reklamu), ale dívejte co se podařilo rozpoutat.

Je našim zvykem vždy hledat viníka, ač jsou způsoby a názory moderátora diskuze EKKARA zcela neadekvátní a v mnoha případech nesmyslné, tak bych ho z ničeho neobviňoval. Stal se jen člověkem, kterému byla svěřena moc na kterou není morálně zralý a neumí s ní spravedlivě pracovat.
Je mi jasné, že v mnoha očích vykonstruované debaty budu jako viník označen já, v mnoha ohledech právem, nebylo mým účelem vést poklidnou debatu, protože by veškeré argumenty zapadly v šedi diskuze a EKKAR by dále mohl šířit svoji osvětu.

Nevím, zda to udělal kdokoliv z Vás, ale kontaktoval jsem ČOI, abych ověřil svá tvrzení. Bylo mi zděleno, že postup eshopu není Českou obchodní inspekcí jakkoliv napadnutelný a že eshop měl na stanovení poplatku, které mu umožní zboží uvést do znovu prodejného stavu nárok. Výši poplatku si určuje sám obchodník, zákazník se může domáhat pouze soudně, ČOI ani policie by mu v tomto případě nepomohla.

Také nevím kdo z Vás má prostudovaný Obchodní a Občanský zákoník, já ano a pokud něco nevím, kontaktuji externího právníka, který se mi stará o sporné případy v rámci provozování eshopu, který provozuji. I to jsem po ohnivé diskuzi udělal, chování pranýřovaného eshopu není v rozporu s Obchodním ani Občanským zákoníkem.

Rozumím, že se někomu výše storno poplatku, který si stanovil eshop, může zdát nesmyslná, ale opět vím, kolik mě stojí uvedení zboží do původního stavu, když mi přijdou podřené značkové hrnce a krabice od zboží, které neumožňuje další prodej.
To, že píšete, že by s tímto faktem měl prodejce počítat ve svém rezervním fondu je opět naprostý nesmysl. Množství zboží, které si lidé domů tzv. půjčují na 14 dní se např. v mém eshopu blíží hranici 20%, náklady, které mi vznikají na uvedení výrobků do znovu prodejného stavu (značná část zboží již nikdy nelze prodat jako nová) - tedy musím zásadně zlevnit, dosahují horentních sum a pokud zboží posílám zákazníkovi v originálním balení, nepoškozené, očekávám, že mi takové zboží zákazník i vrátí, pokud tomu tak není, mám jako obchodník právo se bránit stržením částky, která mi kompenzuje buď náklady spojené s uvedením zboží do bezchybného stavu, nebo mi kompenzuje rapidní snížení ceny z důvodu poškození zákazníkem. Nevidím v tom nic nekalého. To že obchod SlevyElektro.cz změnil částku za vrácené zboží směrem nahoru vidím spíše jako vstřícný krok k zákazníkovi, to že TV již byla vystavena, proč ne? Na webu díky poškození neprodejná, tak jí prodám na své pobočce kde jasně a zřetelně budu moc komunikovat se zákazníkem, ukážu mu vady a domluvím s ním cenu na kterou je ochoten přistoupit, to že se našel zákazník, který dal za TV více vidím jako výhodu pro původního zákazníka. TO však chudák nový zákazník netuší, že TV byla promočena přepravní službou a zákazník na to eshop neupozornil, myslím, že se bude hodně divit, až mu při případné reklamaci přijde stanovisko servisu, že v TV je znatelná oxidace základní desky z důvodu vniknutí neznámé kapaliny a z toho důvodu není záruka uznána.

Nejde si ztěžovat na zákony, na to, že žijeme v době v jaké žijeme, na to, že jsou nám předkládány informace médii tak jak se hodí a že je vše řízeno vyšší mocí atd.
Neznalost zákonů, postupů, pravidel nikoho neomlouvá, každý má stejný přístup k informacím a je jen na něm jak toho využije a jak se v mantinelech zákona a pravidel umí či neumí pohybovat. Dnešní svět a to neumluvím o světě obchodním je jedno velké bojiště a ten kdo má výcvik, trénink a znalosti má značné výhody a nemůže být za to pranýřován těmi, kteří v tom chodit neumí.

Nejzávažnější problém celé diskuze vidím v tom, že bylo zneužito rozsahu, možnosti oslovení mas uživatelů a bylo zneužito postavení moderátora EKKAREM k cenzuře, vnucování svých názorů a toho, že každý příchozí vidí prvotně popis stavu zákazníkem, poté ho přestane bavit číst celou diskuzi a přečte si poslední vyjádření moderátora diskuze EKKARA o kterém si myslí, že je zástupcem AVmania.cz, z toho, že se eshop obohatil na úkor zákazníka, a že uživatel Sparks1985 je stejný šmejd jako pranýřovaný eshop, objektivita nikde.

Přeji všem spousty rozumu a aby se nikdo z Vás nedostával do podobných situací, myslím si, že chyba vznikla na všech stranách střetu a přiznávám i své osobní pochybení, především v přehnaném zapojení a emocích v diskuzi.
Věřím, že jsme se všichni poučili a že především AVmania.cz a server SuperFórum.cz si uvědomí svojí moc v ovlivňování mas lidí a moderátoři diskuzí se dle toho budou chovat, ať už prezentují názory své či názory SuperFóra.cz

-- 20. 2. 2015 20:30 --

Omluvte mě, ale neodpustím si ještě jednou osobní poznámku, jelikož ve mě vyvolala vzpomínky na docházku do Základní školy.
Ze srdce děkuji EKKAROVI za udělení ústního napomenutí, připomněl mi tak krásná dětská léta, kdy mě na ZŠ ústně napomenula třídní paní učitelka za vyrušování v hodině. Již od mala jsem byl zlobivé dítě, které se vzbouzelo autoritám a nešlo s davem...
Sparks1985
Poslední varování

Odeslat příspěvekod EKKAR 20. 2. 2015 20:43

Sparks1985 píše:...
Způsob, uzamčení diskuze a hozením do Smetiště a odvolání se na řád SuperFóra, kterým EKKAR, řešil danou kritiku není dle recenzí ojedinělou reakcí EKKARA, ale jeho běžným způsobem řešení, když je usvědčen z omylu a kdy mu dojdou argumenty. Stačí na google.cz zadat EKKAR a najdete zajímavé čtení: http://www.forum.federmann.cz/viewtopic.php?f=42&t=77
...

Aneb, vrána k vráně sedá, neboť se jedná o soukromý web uživatele, který zde za velmi podobné chování, které je vytýkáno uživateli "Sparks1985", obdržel časově neomezený BAN - viz vyjádření ve vlákně viewtopic.php?f=1715&t=700016:

MgX píše:Uživateli byl rozšířen trest na Trvalý BAN. Trest udělen, neboť z dlouhodobého pohledu není možné tolerovat příspěvky, který svým významem vyvolávají nekonečný flame-war.

Uživatel navíc některé z nich přenáší na svůj web, kde je opětovně komentuje. Toto chování může zavádět prostor pro poškození dobrého jména fóra avmania.cz. K udělení trestu přispěly i další četné podněty a upozornění na toto chování, které jsme obdrželi od jiných přispěvatelů.


Být Sparksem1985, dále bych se nesnažil být spojován v jakékoliv souvislosti se souhlasným názorem na názory, prezentované na Federmannově webu. NĚKOMU by se to mohlo jevit podobně, jako souhlas s oficiálními státními názory v jistém období šířenými pomocí přijímače Deutsche Kleinempfanger 38GW ( http://www.radiotv.cz/p_radio/r_technik ... 8-dke-38b-–-goebbelsova-tlama/ ).
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Janeiro 20. 2. 2015 20:46

Tak si take dovolim jeden nazor nazaujateho pozorovatele. Nechci vznaset soudy, na ktere strane je pravda. Mame k dispozici jen nazory obou stran. Z nich vyplyva, ze kazda strana konfliktu postupovala tak, jak ji zakon umoznuje: t.j. zakaznik vratil ve 14 denni lhute a chtel vratit penize a e-shop chtel uhradit naklady zpusobene vracenim vyrobku ne v 100%nim stavu.
Co je ale podle mne klicove: V jednu chvili obchod ohodnotil poskozeni a uvedl, ze je nevratne posozen subwoofer nalepenim pasky. Zakaznik se dostavil na misto a zjistil udajne, ze to neni pravda. A tady je pro mne ten okamzik, kdy se rozhoduje kdo je ten podvodnik. Pokud si poskozeni obchod vymyslel, aby mohl srazit vice z ceny, tak je to podvodne chovani a plne bych podporil dat je na black list a rozsirit zpravu o neserioznim jednanim na vsechny strany. Pokud si to vymyslel zakaznik, ze E-shop se ho pokusil podvest, tak by ho mel E-shop zazalovat. To ostatni je nepodstatne dozadovani se prav jedne nebo druhe strany, kde kazdy ma svoji pravdu
Janeiro
Junior

Odeslat příspěvekod EKKAR 20. 2. 2015 20:50

Myslím, že zákazník si požadavek na uhrazení poškození (prezentovaného nalepenou páskou) vznesený ze strany í-šopy nevymyslel - předpokládat opak by už začínalo zavánět potřebou skutečně za účelem vyšetření navštívit specializované oddělení vedené primářem prof. MUDr. Chocholouškem ...
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník