Vrácení TV ve 14denní lhůtě - pokračování v OT

Rady, náměty, připomínky, ...

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod Marek Lutonský 23. 2. 2015 11:39

Tolik textu...

Za provozovatele fóra:

– Ekkar žádná pravidla fóra neporušil, má moji podporu. Osobně jsem ve vyjadřováních raději diplomatičtější, ale každý má jiný styl a tohle nebylo za hranou. Expresivní výrazy směřující k produktu, službě nebo právnické osobě také posuzujeme výrazně jiným způsobem než totéž vůči fyzickým osobám. Také bych asi témata nezamykal, jsem pro volnou diskuzi. Ale i zde je rozhodnutí plně na moderátorech.

- Naše fórum je primárně uživatelské. Lidé zde radí lidem, takže eshop nebo jiná právnická osoba nemůže čekat zcela neutrální prostředí.

- Za své příspěvky jsou odpovědní jednotliví diskuzující. Mladá fronta provozuje fórum AVmania jako místo, kde mohou uživatelé v rámci zákonů a interních pravidel fóra diskutovat.

- Je-li někdo až takovým způsobem nespokojený s vyjádřením konkrétní osoby, že to chce řešit právní cestou, nechť to řeší s ní – s osobou, která je autorem tohoto vyjádření. Odpovědnost provozovatele za zveřejněné informace upravuje zákon č. 480/2004 Sb., O některých službách informační společnosti. Případné rozsudky, kdy právnické osoby vyžadovaly odstranění kritických diskuzí, případně náhradu škody od provozovatele internetové služby, jsou veřejné a je v nich vidět, jak soudy tento zákon vykládají.

Marek Lutonský, Mladá fronta
Marek Lutonský
Hlavní administrátor
Uživatelský avatar



Odeslat příspěvekod MgX 25. 2. 2015 20:35

Pro zájemce o pokračování příběhu...

Uživatel fferigno v jiné části fóra hledá další televizor a současně sepsal i stav ohledně vrácení peněz za původní televizor. Dovolím si citovat text...
fferigno píše:Ohledně tématu Vrácení TV ve 14denní lhůtě jsem se už k tomu nevyjádřil i z důvodu že je téma zamčeno. Je asi správné rozhodnutí že jste to uzavřeli.Ke konci debaty jsem si díky příspěvkům od Sparks 1985 už připadal jako nějaký zloděj a naopak z prodejce udělal obětního beránka.
Prodejce mi poslal 23990 kč s dodatkem že se můžu o zbytek klidně soudit.
Přes dotazník od Heureky jsem napsal negativní hodnocení na obchod Slevy Elektro ale pravděpodobně to Heuréka cenzurovala a hodnocení vůbec nezveřejnila.Teď už se nedivím že má tento obchod skoro 100% kladné hodnocení když má nad sebou anděla strážného (Heureku).
Pro mě to byla hodně negativní a drahá zkušenost ale doufám že to ostatním alespoň pomůže a vyvarují se podobné chyby jakou jsem udělal.
Franta
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod EKKAR 25. 2. 2015 22:09

Stálo by za to to nakopírovat i do úplně prvního vlákna (zamčeného) - vyhledávače ho pořád indexujou a myslím že by to dost vyjasnilo důvody, proč vlákno skončilo jak skončilo...

//v prvním vlákně je u posledního příspěvku „edit“ s odkazem na tuto diskuzi. MgX
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Sparks1985 25. 2. 2015 22:50

Děkuji za reakci pane Lutonský, jako správný principál tohoto cirkusu jste odpověděl přesně dle mých očekávání a nenechal jste si spadnout na hlavu šapitó. Jste mužem na svém místě, komentoval jste přesně to, co bylo nekonfliktní. Zcela záměrně jste vynechal komentář k editaci nadpisu a článku redaktorem, jeho neustálé zveřejňování na úvodní stránce webu AVmania.cz, protože tam už se nejedná o anonymní diskuzi anonymních uživatelů za které nenesete žádnou odpovědnost, ale za zcela vědomý krok, ze kterého má AVmania.cz slušný benefit - návštěvnost.
Lidé zde radí lidem je krásné rčení, avšak i jako právnická osoba se považuji za člověka, ale chápu, jak jste to myslel, i když už právě tento názor je ve společnosti dosti špatný a tak trochu xenofobní. Myslím si, že všichni máme stejný otvor v zadní části těla a nevidím důvod dělat rozdíly v přístupu mezi podnikatelem či pokladní za kasou v některém hypermarketů (nechci urážet práci pokladních, zvoleno pouze pro příklad).

Pro uživatele Petulda: neshodneme se a děkuji za popis mé osoby. Jak víte, že eshop opravdu zfalšoval fotky? Subwoofer se mohl opravdu v takovém stavu od zákazníka vrátit, eshop chtěl televizi prodat na své kamenné pobočce a proto televizi uvedl do co nejlepšího stavu, včetně ztržení oné pásky, na které dle vás vše stojí či padá. Televizi vyčistil atd., uvedl jí do stavu kdy jí mohl vystavit na prodejně a nového zákazníka obeznámit s danou situací a historií TV. Franta pak přijel až když televize byla po zásahu ze strany prodejny.
Ano, možná si chování eshopu přehnaně idealizuji, ale děláme to tak také, vy chování eshopu zase vidíte jako tvz. šmejdské. Mé i Vaše tvrzení nemá žádný podklad, nikdo z nás televizi neviděl, neví v jakém stavu přišla zákazníkovi, odcházela od zákazníka či přišla na pobočku eshopu.
Věřte mi, že oficiální vyjádření od prezidenta nechci, úroveň této diskuze by ještě více poklesla.
Proč bych měl být posuzován jako podnikatel jinak? Stejně jako zákazník využívám platných zákonů, bohužel i mezer, které v zákonech jsou. Pokud je vše v rámci mantinelů zákona, jak obchodního tak občanského, nevidím důvod se tím neřídit i když morální stránka je věcí druhou. I já při koupi věcí pro svojí osobní potřebu se dostávám do role zákazníka a věřte mi nebo ne i já se stávám občas obětí ze strany obchodníka.
Zaměstnávám v současné době 24 lidí, nevím jak by se tvářili moji zaměstnanci, kdybych jim oznámil, že jim snižuji o 30% mzdu, protože jsem se rozhodl, že nebudu po žádném zákazníkovi požadovat náhradu škody za poškozené zboží a že jsem se rozhodl řídit etickým kodexem místo právních norem a že i poškozené zboží budeme za zákazníka plně dotovat.
K posuzování lidí dle jejich zaměstnání bych řekl toto: nejsem žádným zbohatlíkem, zlým podnikatelem, který by ke své firmě a majetku přišel, jako slepý k houslím, jsem odchovancem dětského domova a věřte mi, že se se mnou život nikdy nemazlil, díky tomu mám školu života takovou, kterou nemá každý a vidím situace trochu jinak.
Pokud nadále máte v plánu tvrdit a posuzovat vše tak jak píšete, tak Vám přeji hodně štěstí a použil bych poté jednoho známého výroku doktora Štrosmajera ze seriálu Nemocnice na kraji města.

Díky za příspěvek od MgX o konečném stavu i když opět jen z pohledu Franty.
Je špatně, že Heureka filtruje recenze, ale zase záleží co bylo a jakým způsobem napsáno a zda se to potkalo s řádem Heureky, tak jako jsou filtrovány příspěvky zde, když neodpovídají výkladu pravidel ze strany moderátora, tak stejně tak může příspěvky filtrovat Heureka. Nemyslím si, že by mazala automaticky negativní reakce i na pranýřovaný eshop jsou Heurekou uveřejněny negativní recenze, však sám Franta je jako první uvedl.
Takže spíše asi půjde o obsah a formu toho co Franta na Heureku napsal.
Nechtěl jsem Vás Franto poškodit, mojí snahou bylo jen poukázat na to, že vše nemusí být vždy takové jak to prezentuje zákazník a že jste si spíš chtěl vylít někde zlost, než řešit problém a poradit.
Eshop si ve výsledku strhl částku kolem 10% k ceně televize, opravdu Vám to přijde tak moc? Kolik stojí nová krabice na TV, kterou jste dle svých slov vrátil promočenou? Ví to někdo, já tedy ne.
Přeji Vám hodně štěstí a rozumu při dalších nákupech a opravdu bych doporučil ve Vašem případě volit kamenný obchod i když jsem sám provozovatelem eshopu. Už jenom logika, že jste se byl na TV dívat v místní pobočce Datartu, vše si nechal prodavačem vysvětlit a ukázat a pak jdete objednáte si TV přes eshop, který neznáte se mi zdá celkem pohnutá.
Když se na celou diskuzi dívám s odstupem, tak se musím smát, kam až jsme se nechali zatáhnout. Pro mě je celá situace také poučením a jako také pro provozovatele eshopu dobrou radou, jak řešit situace a že mám být v daných situacích vždy neoblomný, také si na základě této situace nechávám na sporné případy ve vráceném zboží automaticky dělat posudek soudním znalcem, pro případný spor. Takže i pro mě je celá situace poučením do budoucna. Díky všem.
Sparks1985
Poslední varování

Odeslat příspěvekod fferigno 25. 2. 2015 23:08

Zdravím všechny diskutující.
Byl jsem upozorněn Mgx že původně zrušené téma funguje dál jenom je umístěné v jiné časti fóra.Měl jsem za to že to moderátoři zrušili a ani jsem neměl čas zajímat se o to.
Děkují Mgx že mě na to upozornil protože mám k tomu co říct.
Původní téma jsem založil v rubrice TV a projektory (než jsem ji založil tak jsem se na vhodnost ptal moderátorů) a myslím si že to byla nejvhodnější rubrika.
Ohledně vyjadřování Sparks 1985 kde ně ve svých příspěvcích nelichotivě urážel se nebudu vyjadřovat. Mám na toho člověka svůj názor.
Pán se chová úplně stejně jak prodejce SlevyElektro .
"Jestli jste nespokojený tak se můžete klidně soudit"
Takto mi to v emailu napsal prodejce s tím že mi posílá 23990 kč místo 25990 kč které jsem zaplatil za TV.
K promočené krabici:
Krabice nebyla úplně promočená(doma za 2 hod. byla suchá). Vlhké to bylo pravděpodobně jenom zvenku a těch 10 cm jsem asi přehnal.Mokré to bylo asi 5cm jak byla krabice postavena na vlhké podlaze v náklaďaků.
Televize po vytažení z krabice a potřebné aklimatizaci fungovala bez problému.
Důvod k vrácení byl že v televizi korektně nefungoval software, Tv "vytuhla"
a pomohlo jenom natvrdo odpojit ze sítě. Stávalo se to často bylo to pokaždé při jiné činnosti. Někdy při ladění,jindy při nastavování parametrů obrazu nebo zvuku.Tv taky nepřepínala korektně z formátu 4:3 na formát 16:9.
Tv jsem vracel ve 14dennéí lhůtě kde není potřeba sdělovat důvod k vrácení zboží.
Ještě se vrátím k té vlhké krabicí. To že mě přišla vlhká není jenom chyba přepravní společností ale taky prodejce že šetřil na dopravě a zboží nedostatečně zabalil.
Dnes mi přišla stejným dopravcem ale od jiného prodejce televize která byla na rozdíl od první televize zabalená perfektně.
TV byla postavená na paletě (nehrozilo promočení) a taky byla bezpečné přivázána tak že nehrozilo převržení.
Jinak za svým tvrzením že jsem byl obchodem SlevyElekro.cz podvedený si stojím.
Doufám že toto téma pomůže pár lidem aby se vyvarovalo podobné chyby jakou jsem sám udělal.
fferigno
Junior


Odeslat příspěvekod EKKAR 26. 2. 2015 02:06

Sparks1985 píše:....
Když se na celou diskuzi dívám s odstupem, tak se musím smát, kam až jsme se nechali zatáhnout.
...
Zeptám se pouze na 1 věc - čí to bylo zásluhou? Myslím, že po přečtení obou vláken si tu odpověď asi dá každý sám.
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Sparks1985 26. 2. 2015 07:20

Ekkare, upřímně na Vašem místě bych se již moc neozýval. Myslím si, že oheň založil Franta, Ekkar přijel kamionem a přiložil do něj slušnou fůru suchého dřeva, pak jsem přišel já a do již hořícího ohně pravidelně z různých stran silně fouknul a někdy přiložil poleno, občas ***** trochu benzínu.
Sparks1985
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Petulda 26. 2. 2015 09:51

Sparks1985:
Tahle tvá marná snaha relativizovat vše mě baví. I tvá hra, kde ses najednou přepnul do rádoby pana slušného... :-D. Tvá slušnost ale je jen předstíraná a falešná stejně jako postupy, které obhajuješ (a nejspíš tedy i provozuješ), protože pokud by byla opravdová, neměl bys žádný problém sám udělat to, oč jsi zde několikrát žádal druhé - transparentnost a zodpovědnost za svá slova. Tedy napsat, jaký e-shop provozuje člověk, který se vehementně staví na stranu podvodů na zákazníka.
Na druhou stranu, patrně ČR není mnoho e-shopů se 24 zaměstnanci provozovaných člověkem narozeným v r. 1984, takže se to brzy dozvíme...

Sparks1985 píše:Jak víte, že eshop opravdu zfalšoval fotky?

Stačí si přečíst popis fferigna a podívat se na fotky. Obchod argumentoval, že je poškozený SW a proto musí strhnout 6000 Kč a doložil to fotkou WS s lepící páskou. Fferigno pak následující den v obchodě vyfotil SW, který byl zcela bez poškození. Takže zůstává platit, co jsem napsal minule.

Sparks1985 píše:K posuzování lidí dle jejich zaměstnání bych řekl toto:

Nikde jsem nikoho neposuzoval podle zaměstnání. Jen podle toho, co kdo píše.
Noble Audio Sunrise
Denon DCD-2020
Parasound Halo Integrated
Focal Electra 926
JBL LS 120P
Petulda
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod Marek Lutonský 26. 2. 2015 11:32

Sparks1985: Omlouvám se, v takovém množství textu jsem se už ztratil a nepoznal, co je pro vás důležité.

Žádný redaktor webu titulek tématu neměnil. Jestli to udělal někdo z moderátorů nebo administrátorů fóra, to nevím. Mají na to ale právo, titulky se občas upravují, aby odpovídaly tématu diskuze.

Box na AVmanii automaticky, bez možnosti zásahu lidské ruky, ukazuje poslední aktivní témata. Když se do diskuze přidá příspěvek, poskočí celé téma nahoru ve výpisu ve fóru i v boxu na webu. Na webu se ale box z kapacitních důvodů stejně jako celá titulní strana a jiné stránky cachuje. To znamená, že se změna neprojeví okamžitě. Nevím, jestli je tam interval deset nebo dvacet minut - prostě jednou za čas se web podívá do fóra a aktualizuje seznam posledních aktivních témat.
Marek Lutonský
Hlavní administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod EKKAR 26. 2. 2015 11:35

Sparks1985 píše:... Myslím si, že oheň založil Franta, Ekkar přijel kamionem a přiložil do něj slušnou fůru suchého dřeva, pak jsem přišel já a do již hořícího ohně pravidelně z různých stran silně fouknul a někdy přiložil poleno, občas ***** trochu benzínu.

Zde leží jasné přiznání .

Protože dokud se do diskuse nezapojil jistý majitel JINÝ í-šopy (jehož se prvotní stížnost ani v nejmenším netýkala) se svou vypjatou argumentací proti stěžovateli i obecně osobám nakupujícím na internetu a následně s napadáním ostatních diskutujících, v diskusi k žádnýmu flamewaru nedocházelo - pouze byl mnohohlasně doporučovanej nekompromisní postup vůči prodejci...

A tím by taky celá diskuse bývala skončila - NEBÝT ONOHO PODPALOVAČE A JEHO "FOUKÁNÍ" NEBO "OBČASNÉHO" PŘIHAZOVÁNÍ POLEN - o četnosti těch přiložení pro udržení opravdu velkýho ohně se dá jednoduše přesvědčit spočítáním počtu úprav jednotlivých příspěvků, o objemu dodaného paliva pak počet slov. Trvám na názoru, že hlavní vina za přechod diskuse z pozice "stížnosti na postup prodejce" do "obhajoby prodejce a obviňování ostatních diskutujících" leží na uživateli Sparks1985, nikoliv na ostatních.
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod MgX 26. 2. 2015 20:31

Sparks1985 píše:Ekkare, upřímně na Vašem místě bych se již moc neozýval. Myslím si, že oheň založil Franta, Ekkar přijel kamionem a přiložil do něj slušnou fůru suchého dřeva, pak jsem přišel já a do již hořícího ohně pravidelně z různých stran silně fouknul a někdy přiložil poleno, občas ***** trochu benzínu.

1. Někdy kritizujete EKKARa za to, že se neozve, nepíše a někdy se Vám zase nehodí, že píše.

2. Každý, kdo si dovolí cokoliv otevřeně kritizovat by, dle Vašeho názoru, byl tvůrce „flamu“ na diskuzních fórech. Ne, opravdu ne. Franta svůj první příspěvek, a to jsem ho četl opakovaně, stvořil zcela neagresivně, bez nádechu potřeby vyvolat drama. Bohužel - většina lidí má nějakou špatnou zkušenost, tudíž se jim pak vzpomínka přihlásí a snaží se zapojit do diskuze s pomocnou rukou. To není vyvolání ničeho.

Příspěvek sepsaný Frantou, je z mého pohledu vysvětlující, popisuje celkovou situaci, bez agrese, vulgarity, a dokonce uvedení e-shopu. Měl důvod příspěvek napsat - udělal to. Ostatní se zapojili do diskuze. Do Vašeho příchodu probíhala diskuze v rámci pravidel, bez napětí mezi diskutujícími. Dokonce vyjádření připojil i kritizovaný obchod (pouze jedno - škoda).

A teď přichází onen okamžik. Jestliže by Váš vstup do diskuze vypadal jinak, byl bych rád, že existuje další a zásadnější protipól v informacích. Diskuze by pokračovala dál, s Vámi, jako zastáncem obchodu, respektive člověkem, který stav vnímá jinak - z druhé strany. Jenže výrazové prostředky a forma chování/stylu vyjadřování vše pokazila.

Vaše svobodné rozhodnutí, Vaše vizitka.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod farnell 28. 2. 2015 18:22

Uřvanej zelenej kretén?
Preco?

Prave s tymto eshop mam po vcerajsku viac ako pozitivnu skusenost a dobry pocit z neho.
Mozno skoro jasam... Bol to moj druhy obchod uzavrety s alza, ale zaroven prva realna skusenost s vratenim tovaru do 14 dni. A to som si priplatil 2 mesiace na vratenie tovaru.
Dostal som spät vsetko a nielen za tovar ,ale aj predlzene odstupenie od zmluvy a dopravne na pobocku.
Takze som nebol skodny ani cent.

Suhlasim s nazorom kamil208, ze sa oplati chovat sa k tovaru co najsetrnejsie a tak sa vyhnut pripadnej a neprijemnej konfrontacii so zastupcom obchodu.
Vid skusenost zo vcerajsku.

A ak mozem tak si dovolim jednu uvahu.

Nasinec sa este nenaucil to co je inde samozrejmost.
Staci prejst hranice na zapad, nemyslim tym nasich susedov slovanov, ale este dalej na zapad u Germanov.

Kde zrazu zistite, ze predajcovia sa na Vas dokazu usmiat, v mäsne to nes.mr.di ako na hnojisku a aj zakaznik ma pocit v duchu stareho hesla z minulych dob "nas zakaznik nas pan".
A ani reklamacny protokol nie je tak nezmyselny ako u nas.
Tam si zakaznika cenia a vazia a rovnako tak sa kupujuci nesnazia dobehnut akokolvek predajcu.

Tu mi to obcas pride ako "kto z koho". Vyhrava ten kto vie viac odr.bat.

Nechcem sa nikoho dotknut. Kazdy ma svojim sposobom pravdu.

Mne sa paci jedna hlaska z dr.House, ked povedal, parafrazujem "kazdy pacient je potencionalny klamar".
A takto dako to funguje aj inde a v inych suvislostiach.

Edit:
To myslite vazne? Uz aj slovo nes.mr.di Vas filter hodnoti ako vulgarne?
--- lekár sa pýta pacienta "Vy ste sprostý, alebo sa robíte?"--- pacient odpovedá "Nie ,nie som sprostý , prečo by som sa robil?"--- Pravda prenosná a aplikovateľná na kohokoľvek.
farnell
Trvalý BAN

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník