M-Audio Revolution 5.1

Kabely, převodníky, tunery, mikrofony, gramofony

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod majeje 22. 6. 2007 11:01

Zdravim, mám taky špecificky problém s touto zvukovou kartou, po nainštalovani ovládačov a následnom umiestneni do pci slotu šlo všetko podľa planu tz. cely deň išla perfektne:) avšak na druhý deň mi začal odchádzať pravý predný reproduktor, najprv sa to stalo pri hrani hry a potom začal vypadávať zvuk aj pri sledovaní filmov a počuvaní hudby, dospelo to až do takého štádia, že nehrali vobec predné reproduktory pritom center, zadne efektove a sub hrali vpohode. myslel som si že bude na vine repro, ale po odinštalovani m-audio a zapnuti integrovaneho kodeku cez bios hralo všetko vpoho tak neviem je vada vo zvukovke alebo je chyba niekde inde? dakujem za rady!!!!!!!!!!
majeje
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod EKKAR 22. 6. 2007 17:00

Na problémy s fungováním zvukových karet od M-Audio, konkrétně typů REVO 5.1 a REVO 7.1 jsem byl upozorněn už před jistou dobou, cca v prosinci loňského roku - jedná se o chybu v systémových ovladačích karty, které si nepříliš dobře rozumí s WOKNY - a mateřská firma se k tomuto faktu staví tak, že oni nic, oni muzikanti, ať si to dá do pořádku někdo jiný. Na bázi operačního systému VISTA pak tyto ovladače pro jistotu nefungují vůbec.
Moje doporučení je - přeinstaluj driver ZK, pokud to nepomůže a bude vzdorovat dál, kartu reklamuj tam, kde jsi ji koupil - tedy pokud je ještě v záruce, tzn jesti jsi se v ní viditelně nerýpal páječkou a pod. Vrátit se musí všecko - karta, CD s ovladačem, připojovací kabely - pokud byly v balení a i ostatní přibalené díly. Tato závada ve funkci je podle reklamačních paragrafů občanského zákoníku VADOU BRÁNÍCÍ ŘÁDNÉMU POUŽÍVÁNÍ VÝROBKU. JAKO TAKOVÁ ZAKLÁDÁ PRÁVO SPOTŘEBITELE NA OPRAVU ZAŘÍZENÍ, USKUTEČNĚNOU DO 30 DNŮ OD PŘIJETÍ REKLAMACE; POKUD JE ZÁVADA NEOPRAVITELNÁ NEBO POKUD SE STEJNÁ ZÁVADA OPAKUJE VÍCE NEŽ 2X NEBO OPRAVA NENÍ PROVEDENA VE LHŮTĚ 30 DNŮ, PRÁVO NA VÝMĚNU ZBOŽÍ NEBO NA VRÁCENÍ PLNÉ KUPNÍ CENY REKLAMOVANÉHO VÝROBKU - JEDNU Z TĚCHTO MOŽNOSTÍ SI VOLÍ SPOTŘEBITEL, NIKOLIV PRODEJCE. Je samozřejmostí, ŽE OVLÁDACÍ A OBSLUŽNÝ SOFTWARE JE NEDÍLNOU SOUČÁSTÍ VÝROBKU A JAKO TAKOVÝ MŮŽE BÝT I REKLAMOVÁN.
A POZOR: Vybalení z obalu a instalace přídavných hardwarových komponent do PC stejně jako nahrání obslužného softwaru neruší jejich záruku! Často se stává a třeba u CD je to i jisté pravidlo chování prodejců (nezákonné), že odmítají akceptovat reklamaci evidentně nefunkčního zboží, pokud bylo rozbaleno!!! Na odmítnutí vrácení peněz mají právo POUZE tehdy, pokud chce zákazník vrátit ROZBALENÝ A POUŽITÝ např. hudební nebo filmový nosič - CD nebo DVD - který nevykazuje žádnou závadu - TEDY ZÁKAZNÍK SI CD UŽ PŘEPÁLIL A MYSLÍ SI, ŽE JEŠTĚ DOSTANE PRACHY ZPĚT... Jiná věc je samozřejmě situace, kdy je nosič vadný - poškozený nebo neúplný záznam, nefunkčnost atp. Zde je reklamace VŽDY UPLATNITELNÁ.
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků