od Jura00701 2. 9. 2017 23:19
S příspěvkem od pan smajl musím naprosto souhlasit. Do Eurostaru jsem poslal své starší Koss Porta Pro, u kterých mi po těch devíti letech odešel kabel a hlavový most už také nebyl v nejlepší kondici. Po více než měsíci mi ze servisu přišly jimi sestavené Porty z nových dílů. Hned po prvním poslechu jsem byl šokován, když se z každého měniče linul zvuk s úplně jinou charakteristikou. Bylo to, jako kdyby každý měnič patřil do jiných sluchátek. Sluchátka jsem jim tedy poslal zpět.
Po necelém měsíci mi přišly sluchátka s vyměněnými měniči. Tentokrát již sice hraje každý měnič stejně, ale zato stejně špatně. Zvuk postrádá zvýraznění basů, je méně dynamický, plochý a slabý. Zavolal jsem tedy s tímto problémem do servisu a oni mi po ujišťování, že používají pouze originální díly, které jim KOSS pošle, doporučili, abych nechal sluchátka rozehrát (zahořet). Do sluchátek jsem tedy týden nonstop pouštěl růžový šum a další týden normální hudbu. Zvuk se však nezměnil.
Teď již mohu prokazatelně prohlásit, že sluchátka Koss Porta Pro sestavená tímto servisem hrají mnohem hůř než nově koupená, protože jsem si právě koupil nové Porty z Alzy a ty hrají přesně, jak hrát mají a jak hrály mé původní Porty, před tím, než jsem je po ulomení kabelu poslal do Eurostaru.
Po podrobnějším vizuálním srovnání také mohu říct, že zatímco nově koupená sluchátka mají modré měniče z mnohem lesklejšího plastu, tak ty ze servisu jsou takové matné. Rovněž modrá krytka na měniči, která chrání spoj kabelu s měničem je u servisovaných Port matná a dokonce má ostřejší okraje. Krytka u nových Port je taková zaoblenější. Mohu to vyfotit, kdyby měl někdo zájem.
Bohužel se mi nepodařilo se servisem domluvit, že mi sluchátka vymění za nová (jimi nesestavená). Takže věc je v mém případě jasná. Budu používat nově koupené Porty a ty ze servisu si použiju na náhradní díly, až mi po čase odejde kabel, molitany nebo hlavový most.
Teď jen doufat, že na tento problém upozorní větší počet lidí a začne se to nějak řešit.