4 kabely z reprobeden. Prosím o radu.

Stereo a vícekanálové reprosoustavy, subwoofery

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod bejvalo 21. 7. 2018 07:09

Dobrý den, mám doma starší HIFI věž od Panasonicu. Nejede cd mechanika, ani kazety. Jen radio a AUX výstup. Proto ji používám jen k PC. Nedávno mě napadlo, že bych stávající reprobedny nechal a místo hifi věže koupil nějaký zesilovač, popř. něco s internetovým rádiem. Díval jsem se na zapojení repra a jsou tam pro mě dva neznáme kabely navíc. Modrý a šedý. Jsem v tomto amatér, neví někdo k čemu to je? Viz. foto prosím. Děkuji.
Přílohy
IMG_20180721_080243_HDR.jpg
IMG_20180721_080232_HDR.jpg
IMG_20180721_075607_HDR.jpg
bejvalo
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tombas 22. 7. 2018 18:45

Repro je dvoupásmové, modrošedý kabel slouží pro připojení vysokého pásma, červenočerný pro nízké pásmo.
Připojení těchto beden ke klasickému stereo přijímači pravděpodobně nebude korektně fungovat, protože není jasné, jak je řešena výhybka v repro a zda tam vůbec je, nebo věž posílala oddělený signál každému reproduktoru v bedně zvlášť (asi jo).

Rada: hodit do tříděného odpadu a pořídit bazarové bedničky a přijímač, nebo nový systém, dle libosti ;).
tombas
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod spyko 22. 7. 2018 20:27

Mám kombinaci philips,bedničky byly malinké na výkon zes.40w,dal jsem panasonicy z věže,stereo-další dva do subvoferu,kombinace je 2+1,když není baba doma-pouštím přes to i filmy,jede to v pohodě!vyhazovat?proč!
spyko
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod marts 22. 7. 2018 21:29

Podíval jsem se do servisního manuálu, na schéma elektrického zapojení té věže a výstup pro reproduktory je v ní udělán jako bi-amp. Tedy na každou reprobednu jsou dva koncové stupně, rozdělení na dolní a horní pásmo je udělané v předzesilovači. Aby to rozumně hrálo, muselo by se vyřešit to rozdělení pásem. Což by ovšem nebylo úplně jednoduché.

-- 22. 7. 2018 22:49 --