No jo, jsem se včera nějako nedokázal odtrhnout od testování abych něco napsal, až teď, v práci je to možné
Tak první dojem mě docela dobře usadil do gauče. Co se týče basové části, tak mnohem lepší. Basy jsou více prokreslené, mají samozřejmě mnohem větší rezervu v rozsahu a hrají tak jakoby nenuceně a přirozeně, přitom dokážou pěkně kopnout. Ostatně tyhle bedny ze sebe něco vyluzují ještě kolem 25Hz (od 30 dolů už to dost rychle ubývá - u tannoy to bylo ovšem od 42Hz dolů). Ale testování uchem, takže ono otázkou co je horší, jestli nástroj nebo měření
Na vážné hudbě jsou úplně někde jinde. Jednak zní všechno přirozeněji a jakoby příjemněji, ale také v neposlední řadě neztrácejí přehled a transparentnost v náročnějších scénách, kde se to u Tannoy M4i většinou mázlo v né uplně příjemný zmatek, skoro až rámus.
Ale zase jim musim přiznat, že více syčí v sykavkách a celkově ono pásmo středů a výšek působí utlumenějším dojmem. Díky tomu zní celkový přednes sice vyrovnaněji a jakoby dospěleji než u M4i ale někde je znát, že nemají tolik detailů v této oblasti.
Takže třeba Jazz (na příklad ty metličky z bicí soupravy u infinity znějí jen náznakem) a ženské vokály nemají tolik detailů. Třeba
http://www.2l.no/pages/album/087.htmlZní s M4 mnohem vykresleněji a vyloženě hřejivě až vrníte.... tak tady cítím že to není uplně ono. Možná ale právě to, že tannoy jsou tak muzikálně laděné s důrazem na detail tohoto pásma způsobuje jejich ukřičenost a rozmazanost ve složitějších scénách.
Ale co je zvláštní, tak třeba basy (jako nástroje) v hudbě od Pink Elephants znějí s Tannoy mnohem prokresleněji, ale smyčce v orchestrech znějí lépe u Infinity.
Včera jsem celý den trápil Infinity a na Tannoy se nevrátil ani na chvíli. Ještě bych chtěl dostat někoho ke mě jako neovlivněnou osobu citovými vazbami a udělat pár přehození soustav. Pak doplním další info.