Domácí kino - sloupy 5.0 nebo regály 5.1

Stereo a vícekanálové reprosoustavy, subwoofery

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod vondry87 4. 11. 2016 20:56

Ahoj všem,

blíží se stěhování do nového a při té příležitosti jsem si říkal, že bych pořídil nějaké slušné ozvučení obývacího pokoje. Obývák je propojen s kuchyní a jídelnou - dohromady necelých 50 m2 + je propojen s chodbou. To asi nejsou úplně ideální podmínky pro ozvučení.

Naštěstí nejsem až tak náročný posluchač a do nynějška jsem si vystačil s klasickými sety domácího kina a zas tak moc jsem u toho netrpěl :-)) Do nového jsem ale chtěl pořídit něco trochu lepšího tzn. kombinaci AV receiveru a nějakého lepšího ozvučení. Jsem naprostý laik, něco málo jsem si v těchto dnech přečetl a hlavou se mi honí následující dilemata: