Onkyo RZ720 - přestal fungovat Google Cast

AV receivery, stereo zesilovače

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod Alchemix 12. 11. 2018 09:18

Ahoj,
mám asi měsíc starý receiver Onkyo RZ720 a zlobí mě přehrávání hudby z Google Play přes Google Cast (Chromecast)
Po prvním zapnutí jsem přehrál pár písniček, pak se Google Cast odpojil a už ho v seznamu zařízení nevidím. Po továrním obnovení to samé, přidám zařízení v Google Home, vidím ho v seznamu možných zařízení, ale po přehrání pár písniček se odpojí a už ho nevidím.
Nemáte někdo podobnou zkušenost? Je to špatný firmware, špatná verze Google Cast nebo já dělám něco špatně? (firmware mám poslední možný co se stáhl přes net)
Jinak na Sony Android TV a přehrávání přes Google Assistenta mi funguje celou dobu v pohodě (taktéž Chromecast či Google Cast)

díky
Alchemix
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod e1 26. 11. 2018 17:29

Prepdokladám, že Chromecast spúšťaš z mobilu. Podobná vec sa deje niekedy aj mne (TX-RZ830), ale je to vždy keď sa môj mobil odpojí z domácej siete (idem napr. dole do garáže), alebo keď na telefóne zatvorím aplikáciu z ktorej som stream spustil (u mňa doteraz väčšinou Google Music). Mám totiž tendenciu zatvárať všetky aplikácie ktoré bežia na pozadí, a nedošlo mi to hneď, že tým si zruším aj hudbu. :D
e1
Junior

Odeslat příspěvekod easyspider 29. 11. 2018 23:07

Pomôže ti len reset zariadenia,nie preinstalovanie ale reset.
Ja mám Pioneer a tam som mal to isté,mazal cache v apkach preinstalovaval som....nič nepomáhalo.
Mne nastal tento jav po upgrade firmware.
Odvtedy to drží...
easyspider
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tombas 29. 11. 2018 23:36

Vytáhni to ze zásuvky, nechej to pár minut odpojené a znovu připoj.
tombas
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Alchemix 15. 6. 2019 13:09

Ahoj,

přesně tak pouštím z mobilu a těžko říct, kdy se to děje. Zkusím vypozorovat.
Každopádně rada s odpojením od elektrické sítě funguje a už to znovu frčí. Mě se to bohužel nezresetuje ani při výpadnu energie protože mám všechnu elektroniku v obýváku na UPSku, která to drží....
No jsem zvědav, jak dlouho to teď vydrží fungovat....
Netušíte, zda na tom někdo pracuje? Vždyť taková funkčnost by měla být nějak ošetřená a na zmíněné televizi to funguje bez problémů už 4 roky a Google asistent taky bez problémů šlape a stále se k němu nechá připojit.....

díky za rady
J.
Alchemix
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Alchemix 16. 6. 2019 18:17

Tak jsem zase chválil předčasně. Přestalo to fungovat asi po 4 hodinách z ničeho nic. Telefon celou dobu v místnosti u receiveru. Onkyo zmizelo ze seznamu a už se na něj přes chromecast nedalo připojit a přehrávat. TAk jsem udělal to samé jako 4h zpět (odpojil od elektřiny asi na 2 minuty a znovu připojil) Ani po tom se však nic nezměnilo a stále v seznamu není....
Tohle fakt nechápu :-/
Alchemix
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tombas 16. 6. 2019 18:26

Problém ještě může být přímo s tvou domácí wifi sítí. Podívej se na nastavení, doufám, že používáš 2,4GHz, povol Onkyu přístupy přes firewall, případně zkontroluj antivirus, jestli neblokuje přístup k síti. Zkontroluj nastavení wifi routeru.
U Chromecast se mobil připojuje do virtuální wifi sítě, kterou vytvoří chromecast zařízení, zkontroluj nastavení wifi v telefonu.
Resetuj nastavení sítě v receiveru, odpoj ho od wifi a vymaž domácí síť. Pak ji znovu vyhledej a připoj. Totéž udělej v telefonu.
Zkus připojit Onkyo k routeru kabelem.

Nemusíš udělat úplně všechny výše uvedené věci, ale zkoušej postupně, jestli se problém nevyřeší.
tombas
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Alchemix 18. 6. 2019 20:57

Díky za rady, zkusím se na to podívat. Jinak receiver mám připojený kabelem, hned potom co to začalo zlobit jsem wifinu vynechal.
Alchemix
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Alchemix 24. 6. 2019 19:34

Tak jsem vyzkoušel všechno možný a stejně nejde.... Problém musí být v samotném zařízení, není možný aby mi to v televizi a v Google Asistentovi fungovalo bez problémů x let a tady s tím byl stále problém. Až bude čas tak půjde na reklamaci, na to fakt už nemám nervy :-D
Nebo ještě nějaké rady?
Alchemix
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Emil Pastelka 25. 6. 2019 09:31

Reklamaci má smysl řešit až v případě, že jste udělal níže popsané kroky, tedy A. reset zařízení (ne odpojením ze sítě) a B. máte poslední aktuální firmware v přístroji.

Resetování jednotky
Po resetování budou veškerá vaše nastavení/preference vrácena na výchozí hodnoty.
1. Stiskněte a podržte volič vstupu CBL/SAT na hlavní jednotce a současně stiskněte ON/STANDBY.
2. Na displeji se zobrazí hlášení "Clear" a jednotka přejde do pohotovostního (standby) režimu. Dokud je na displeji zobrazeno hlášení "Standby", NEODPOJUJTE síťovou šňůru!

Firmware
Version 11111-3020-3060-0010
ONKAVR0025_E70000EAEAEOEO_N_113.zip
Emil Pastelka
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tombas 25. 6. 2019 11:02

Však píše hned v prvním příspěvku, že provedl obnovení továrního nastavení a verzi FW má poslední dostupnou.
Ta reklamace bude nejrozumnější řešení, pokud již všechny ostatní pokusy selhaly.
tombas
Pokročilý
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků