Platprde, metoda osobních útoků a sprostosti jako prostředek k zakrytí neznalosti a nejistoty nefunguje. Kdykoliv můžeš moje konkrétní výroky citovat a vyvrátit je faktickým argumentem. Proč to neděláš a jen trousíš nadávky, je zřejmé nám oběma... A dovol, abych tě upozornil, že systém, o kterém trousíš své dezinformace se nejmenuje Audissey...
Ale k věci: Audyssey logicky řeší jen některé aspekty akustiky a to ještě jen velmi částečně. Z logiky věci nemůže řešit a neřeší problematiku stojatého vlnění, odrazů a s nimi souvisejících fázových posuvů a neřeší ani dozvuk. Co Audyssey dělá je to, že napravuje frekvenční charakteristiku a upravuje časování zvuku z jednotlivých kanálů. S tou frekvenční charakteristikou je to ale dost diskutabilní (v porovnání se skutečnou ekvalizací), protože Audyssey disponuje jen omezeným počtem frekvencí, které upravuje a neumí efektivně pracovat se strmostí filtrů a tvarem křivky.
Dalším problémem Audyssey je, že kalibruje každý kanál zvlášť, ale už se nestará o to, co se se zvukem stane, když hraje víc kanálů dohromady. To v akustiky nesymetrických místnostech / umístění repro zanese do zvuku nechtěné zkreslení frekvenční charakteristiky.
V neposlední řadě je výrazná frekvenční nevyrovnanost měřících mikrofonů bez možnosti kompenzace (Audyssey). Křivým pravítkem nelze udělat rovnou čáru.
Jistě, v reklamním letáku výrobce to působí lákavě, ale realita je jiná...
platprd píše:Další věc je, že pokud jí chceš používat, musíš zapnout dynamický ekvalizér, což je snad logické, jinak nastává to co si napsal ty, že je zvuk nezřetelný, což je logické, pokud nemáš nastavenou ekvalizaci podle hlasitosti ale staticky na úrovni měření.
Tohle je tak, jak jsi to napsal holý nesmysl dokazující, že zase jen vaříš z vody, ale nemáš odpovídající znalosti a hlavně vlastní reálnou zkušenost.
Kalibrace a dynamický ekvalizér jsou dvě odlišné věci. Kalibrace se snaží srovnat frekvenční odezvu. Dynamický ekvalizér je jen lépe znějící popis fyziologické regulace. Kalibrace upraví frekvenční křivku a tuhle frekvenční křivku aplikuje na výstupní signál při jakékoliv hlasitosti. Dynamický ekvalizér k tomu přidá fyziologickou úpravu křivky, je tedy jakousi nástavbou kalibrace především pro nízké hlasitosti.
Ani v nejmenším tedy neplatí, že "
pokud jí (kalibraci) chceš používat, musíš zapnout dynamický ekvalizér". Pokud je kalibrační křivka nastavená a zapnutá, je aplikována na výstupní signál bez ohledu na to, jestli je dynamický ekvalizér zapnutý nebo ne.