Chci se s Vámi podělit o svoje zkušenosti.
Jelikož si je samo Onkyo vědomo že některé modely trpí výrobním chybou, tak dělají pozáruční servis do kterého Onkyo TX-NR616 spadá.
Obrátil jsem se tedy na CPT Praha, kde mi po uvedení sériového čísla bylo zděleno, že se jedná o šedý dovoz a že mi to neopraví, ani když si to zaplatím, ale že se mohu zkusit obrátit na Německou pobočku, kam danný receiver spadá.
Na této stránce https://repair.onkyousa.com/eu/003_2012_eu.php?country=DEU&lang=en_GB jsem zadal sériové číslo, které mě pustilo dál a mohl jsme si vybrat, jestli chci receiver opravit nebo vyměnit za jiný model ... vše jsem vyplnil a čekal na odpověď.... Ani po měsíci mě nikdo nekontaktoval, tak jsem jim zkusil napsat e-mail ... pořád dělali mrtvého brouka. Takže jsem zavolal na CPT Praha panu Martinovi Komendadovi do kanceláře a ochotně mi slíbil, že jim zkusí napsat e-mail kde to vázne .... po týdnu jsem ho oslovil znovu, protože z Německa se mnou stále nikdo nekomunikuje. Asi napsal jinam a do druhého dne se mi ozval týpek z Německé pobočky Onkyo s adresou kam to mám na svoje náklady poslat a že mi to opraví.... tahle celá komedie trvala asi 2,5 měsíce.
Cca po 14 dnech mi poslali opravený receiver, ale dalších 20 dní to leželo na pobočce PPL a já netušíc, že se mi zásilková služba PPL snaží něco doručit, protože ti trotlové z Německa tam nenapsali na mě kontakt, takže řidič přijel před barák kde nikdo nebyl doma a zase se otočil. Naštěstí to dobře dopadlo a receiver mi doručili tesně před tím, než by ho posílali adresátovi zpět.
Pokud bych to shrnul, tak jsem rád že to mám opravený, ale ty patálie kolem toho, že to byl šedý dovoz (koupeno na nějakém levnějším e-shopu) za to nestojí. Že v tom má evropské zastoupení Onkyo bordel je jejich boj, ale proč tím mají trpět zákazníci ? Akorád si kazí už takhle pošramocené jméno značky.