Náhrada za SONY TA-AV 561

AV receivery, stereo zesilovače

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod cauhi 23. 8. 2016 14:06

Dobrý den pánové.
Předem se omlouvám, za možná amatérský dotaz, ale mám zesilovač Sony TA-AV 561 s bednami 2x SS-E681 (160W 8Ohm), 2x SS-SR68 (50W 8Ohm) 1x SS-CN68 (70W 8Ohm) a subwoofer SS-W681E (80W 8Ohm). No a teď jsem si koupil televizi, která má pouze optický výstup, tak přemýšlím, jestli mám koupit nějaký DA převodník (ale aby to umělo alespoň Dolby pro logic, který umí ten zesilovač) a nebo jestli mám koupit nový zesilovač a použít původní bedny. Koukal jsem na Yamaha HTR-2067, ale jak říkám, jsem amatér a tak nevím, jestli bude "kompatibilní" s mými bednami (abych si je neodpálil, nebo abych neodpálil zes.) a tak jsem teď na vážkách, ten nový zesilovač má samozřejmě optiku a taky DTS Digital Surround, Dolby Digital Plus, CINEMA DSP Digital, Compressed Music Enhancer, SILENT CINEMA, což nejsem schopnej moc identifikovat, ale mám prostě pocit, že technologie DOLBY budou za těch 20 let někde jinde... :)

Tedy mám tři otázky:

Měnit zesilovač, nebo zůstat u původního a pořídit převodník?

Nehrozí poškození zesilovače, nebo beden s novým zesíkem?

Je mnou vybraná Yamaha HTR-2067 dobrá, nebo doporučíte něco jiného?

Předem moc děkuji za odpovědi :)
cauhi
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Abox 23. 8. 2016 14:23

Pokud si poridis DA prevodnik, tak stejne jenom optika -> L + P audio, ten DPL stejne dela az ten SONY:
http://1.bp.blogspot.com/-XgH56U5rKwc/V ... 61%2B5.jpg
Abox
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod cauhi 23. 8. 2016 14:46

Jo, ale ten převodník přeci musí podporovat DOLBY PRO LOGIC ne? kvůli tomu kódování? nebo se pletu? Protože když jsem hledal převodníky, tak se tam uvádělo, že nepodporují DOLBY, až ty dražší modely kolem 2000Kč...
cauhi
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Abox 23. 8. 2016 16:31

Tak on snad pouze prevede digital na analog. Do DPL ho prevede az zesilovac...
Abox
Mírně pokročilý