Onkyo A-9050 prská - je po něm?

AV receivery, stereo zesilovače

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod luckyxman 24. 6. 2016 05:15

Už dali vědět?
luckyxman
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MacPhenom 24. 6. 2016 08:22

Tak jsem tam volal a nepříjemný pán se velmi podivoval nad tím že se ho ptám co tomu je a kdy to bude, což je v rozporu s počáteční dohodou "my vám zavoláme", tenhle říkal "proč bysme vám volali když to ještě neni!" Že prý jsem schválil rozpočet.. (což je pravda). Když jsem mu původní dohodu připoměl tak on na to "jó to já nevím na čem jste se tu s kolegou domluvili...". Každopádně vadné jsou prý tranzistory a čeká se až přijdou.. v pondělí to bude třetí týden.
MacPhenom
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mistr Oizo 24. 6. 2016 11:32

:mrgreen: holt autorizovaný servis je záruka kvality
mistr Oizo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod EKKAR 24. 6. 2016 12:08

To, že jeden pracovník neví co slíbil jeho kolega ještě neznamená, že oprava neproběhne v potřebný kvalitě. Ale cosi to vypovídá o kvalitě samotný firmy a o jejím přístupu k lidem uvnitř i vně ...
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod MacPhenom 24. 6. 2016 14:51

Mně opravdu udivuje ta doba kterou to trvá, moje mylná představa byla že si ho ještě ten týden odnesu. Předpokládám že je budou stát náhradní díly desítky maximálně stovky korun, proč je nemají skladem když jsou autorizovaný servis? Onkyo toho přeci zase tolik nevyrábí aby nešlo mít skladem nejčastěji měněné náhradní díly na mainstreamové přístroje prodávané v dejme tomu posledních dvaceti letech (tenhle zesilovač se stále prodává). Tři týdny na opravu zesilovače mi přijdou vážně šílené.. Pro příklad: Včera večer jsem zjistil že mi auto dělá divný zvuk, dnes v 9 volám do servisu kdy se na to podívají - v 1 jim přivážím auto a zjišťují že je prorezlý výfuk, hned si ho tam nechali a v 3 30 už byl zavařený a auto mám doma. Takhle bych si to představoval. Taky na tu trubku co tam navařili nečekali 3 týdny s tím že auto bych neměl a ani mi neřekli kdy bude. A i kdyby to takhle opravit nešlo a musel se měnit celý díl tak by jim přišel příští pracovní den. Takhle mi to přijde normální. To že se na mě usmívají a nevrčí mi do telefonu beru jako samozřejmost..
MacPhenom
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod EKKAR 24. 6. 2016 15:03

Kolik je například v městě se 20 000 lidí aut daný značky a kolik Onkyů? Už chápeš ty rozdíly? Navíc stejnej vejfuk se v rámci koncernů montuje na rozdílný značky aut - viz koncern VW (Škoda - Volkswagen - Audi - Seat mají dost vysoký % dílů pohonu, podvozku i vejbavy naprosto identickejch, rozdíly jsou v detailech), stejně tak PSA (Toyota, Citroen, Peugeot - viz Kolín) nebo americký konsorcia Ford nebo GM. Proti tomu určitý specifický součástky není možný trvale držet v zásobě, protože se zas tak často nekazí - a kusově jsou poměrně drahý, žádnej ani značkovej servis si proto nemůže dovolit držet je v nějaký mrtvý zásobě pro všecky potenciálně opravovaný přístroje. Výrobci mají celostátně působící firemní zastoupení se skladem, kde mají většinu nejčastějších dílů na opravy - a celoevropskej sklad, kde mají zbytek. Jenže některý značky mají ten centrální jen u výrobce - a spoléhají na celosvětový expresní kurýry jako DHL, FedEx a podobný.

Navíc pokud v tom servise zakázku přijmul jeden člověk, druhej den odjel na dovolenou a jeho další kolega se na zakázku nepodíval, mohla zdržení zavinit právě ta absence konkrétního člověka - to my nikdo nevíme, jedině pokud bys zveřejnil ten servis a ozval se někdo další, kdo má místní znalost a podobný zkušenosti s jeho službama.
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod MacPhenom 24. 6. 2016 15:32

Hele.. Octavií se prodalo opravdu hodně, to uznávam. :-D Na druhou stranu si nemyslím že zrovna tenhle zesík je taková rarita aby na něj autorizovaný servis (v našem hlavním městě) nemohl mít náhradní díly skladem a nebo rychle dostupné. Tenhle zesilovač je mainstream až tak že ho mají skladem i počítačové eshopy jako je Alza nebo CZC a to jak v černé tak v stříbrné. Jestli si musí nechat posílat všechny součástky lodí z číny.. tak to potěš. Jedná se o http://www.aeservis.cz, to jsem nijak netajil.. řešilo se to na začátku diskuze kde jsem byl upozorňován že autorizák není dobrý nápad a já neposlechl :-D . Ještě že jsou třicátého Blacksabbath. ;-)
MacPhenom
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mistr Oizo 24. 6. 2016 15:37

tak dneska se čeká všude, holt opravářů je málo a spíš se ti každý snaží vecpat nové zboží.
mistr Oizo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MacPhenom 27. 6. 2016 15:02

Tak příběh má šťastný konec a zesilovač se dnes po třech týdnech vrátil domů!

Popis opravy: Demontáž DPS, měření, výměna T v budiči konc. stupně L/R, sestavení, zkušební provoz.
Cena bez DPH: Práce 950, Tranzistory 6x61
Dohromady s DPH: 1592Kč

Takže byly vadné tranzistory na koncovém stupni (přikládám foto, jsou to takové malé mršky). Docela mě potěšilo že se s tímhle někdo pájí a že nevymění celou desku nebo tak nějak. :-) Jsem rád že vyměnili tranzistory na obou kanálech a také říkali že závada by se již neměla opakovat protože to asi byla výrobní vada.. tak uvidím. Zesilovač hraje jak má, takže i přes to čekání jsem spokojený. ;-)
Přílohy
IMG_3083.jpg
MacPhenom
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MacPhenom 6. 11. 2016 22:48

Takže nyní cca po čtyřech měsících se závada opakuje, opět na pravém kanálu. :-| Ptal jsem se kamaráda který má stejný zesilovač (akorát černý) a on říkal že to jednou reklamoval již v záruce a nyní mu to dělá zas (taky pravý kanál). Je to šmejd, nekupujte to. Jdu se oběsit. :roll:
MacPhenom
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod petison 6. 11. 2016 23:11

Ajaj to dlouho nevydrželo.Není nad starý vintage kousky.Dřív to byla lepší kvalita.Jinak jak to je se zárukou na opravu.To bys mohl reklamovat.
petison
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod platprd 7. 11. 2016 00:04

MacPhenom píše:Takže nyní cca po čtyřech měsících se závada opakuje, opět na pravém kanálu. :-| Ptal jsem se kamaráda který má stejný zesilovač (akorát černý) a on říkal že to jednou reklamoval již v záruce a nyní mu to dělá zas (taky pravý kanál). Je to šmejd, nekupujte to. Jdu se oběsit. :roll:


Hele pokud to pošleš vránovi do Casea, nebo třeba tomu Procházkovi (Automatiservice) a řekneš jim, že to je opakující se závada, tak oni by měli být schopni tu závadu vyřešit, tj. opravit jedou pro vždy. Nikoli jen vyměnit šmejdské díly za šmejdské.

Zkus zavolat tomu vránovi a popsat mu problém, třeba vymyslí řešení.
Upozornění administrátora: Odstraněn podpis odporující pravidlům fóra.
platprd
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MacPhenom 7. 11. 2016 00:28

Jsem z toho smutný, z reklamace opravy nic nebude protože záruka na opravu/díly je jen 3 měsíce (to píšou na faktuře). Bohužel Pardubice i Jičín mám trochu z ruky.. ale zavolat tam zkusit můžu. Jelikož mě ONKYO zradilo již 2x tak asi bude nejlepší ho po opravě poslat do světa a pořídit si něco jiného. Je tu nějaký podobný přístroj který byste doporučili? Co třeba YAMAHA A-S501? Moje požadavky jsou 2 digitální vstupy (z toho jeden musí být optický), repráky mám VMA II Mikro tudíž není potřeba žádný extra výkon. :hm
MacPhenom
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod platprd 7. 11. 2016 01:02

Nesmysl, pokud ti zvukově vyhovuje a místo těch odcházejících součástek se tam dá kvalitní alternativa, tak ti může sloužit zase mnoho let. Samozřejmě já nevím co s tím je, ale za konzultaci s nějakým opravářem nic nedáš.
Normálně si kup polystyrenové desky, třeba někde v hobbymarketu a pak už je to zabatelní brnkačka, když to vysteleš polystyrenem a zajistíš ať se to neopírá o velké hlavní vystupující potenciometry, většinou volume.
Upozornění administrátora: Odstraněn podpis odporující pravidlům fóra.
platprd
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod EKKAR 7. 11. 2016 20:32

MacPhenom píše:Jsem z toho smutný, z reklamace opravy nic nebude protože záruka na opravu/díly je jen 3 měsíce (to píšou na faktuře). ...

Potom kontaktuj ČOI a poraď se o dalším postupu - NA PRÁCI MUSEJÍ POSKYTNOUT ZE ZÁKONA GARANCI 6 MĚSÍCŮ A NA POUŽITÝ NÁHRADNÍ DÍLY CELÝ 2 ROKY. Stručně těm opravářům oznam, že jim opravu reklamuješ V ZÁKONNÝ LHŮTĚ 6 měsíců a že pokud ti to neopraví tak, aby se to trvale dalo používat, že jejich postup oznámíš na ČOI. Zákon je zákon, nějaký smluvní podmínky nebo pár písmenek na faktuře tě absolutně nemusí zajímat, PROTOŽE POKUD ODPORUJOU PŘÍSLUŠNÝMU ZÁKONNÝMU USTANOVENÍ, JSOU STEJNĚ NEPLATNÝ.

HOWGH!

A ty lžimluvčí mu tady neklovej díry do hlavy s nějakým jiným servisem, když existujou jiný, přímější a daleko zákonnější řešení!
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků