od EKKAR 24. 6. 2016 15:03
Kolik je například v městě se 20 000 lidí aut daný značky a kolik Onkyů? Už chápeš ty rozdíly? Navíc stejnej vejfuk se v rámci koncernů montuje na rozdílný značky aut - viz koncern VW (Škoda - Volkswagen - Audi - Seat mají dost vysoký % dílů pohonu, podvozku i vejbavy naprosto identickejch, rozdíly jsou v detailech), stejně tak PSA (Toyota, Citroen, Peugeot - viz Kolín) nebo americký konsorcia Ford nebo GM. Proti tomu určitý specifický součástky není možný trvale držet v zásobě, protože se zas tak často nekazí - a kusově jsou poměrně drahý, žádnej ani značkovej servis si proto nemůže dovolit držet je v nějaký mrtvý zásobě pro všecky potenciálně opravovaný přístroje. Výrobci mají celostátně působící firemní zastoupení se skladem, kde mají většinu nejčastějších dílů na opravy - a celoevropskej sklad, kde mají zbytek. Jenže některý značky mají ten centrální jen u výrobce - a spoléhají na celosvětový expresní kurýry jako DHL, FedEx a podobný.
Navíc pokud v tom servise zakázku přijmul jeden člověk, druhej den odjel na dovolenou a jeho další kolega se na zakázku nepodíval, mohla zdržení zavinit právě ta absence konkrétního člověka - to my nikdo nevíme, jedině pokud bys zveřejnil ten servis a ozval se někdo další, kdo má místní znalost a podobný zkušenosti s jeho službama.
je mi tady z toho na blití.