Denkez/Sands píše:pokud každý, kdo absolvoval alespoň všechny třídy devítiletky, má jakýkoliv problém s výrobkem, jistě ví, že od toho tu jsou servisy nebo reklamace.
Ano, nicméně ne všichni jsou v problematice natolik kovaní, aby dovedli rozlišit, kdy je to nezbytné a kdy ne. A proto se obracejí na fórum jako je toto, aby zkušenější posoudili, jestli je zásah a vyjádření servisu nutné nebo ne. V tomhle případě to nezbytné je.
Denkez/Sands píše:Tazatel má problém s AVR a zcela jistě se chce dozvědět o tomto problému maximum možného
Nic takového tazatel nepíše - čti pozorněji. To je zas jen tvá mylná a zcestná fantazie. Tazatel chce odstranit problém = vypínání AVR.
Zatím jsi tu, Denkezi/Sandsi, porozdával několik nevyžádaných rad několika různým členům fóra, slovně je napadl, zatímco k tématu ses, jak sám správně sebekriticky uvádíš, nevzmohl na nic:
Denkez/Sands píše:Moje rady mu problém nevyřeší.
Denkez píše:Pokud se totiž stále budeš takto do kohokoliv navážet
Myšlenka, že se
STÁLE (tedy bez výjimky v každém svém příspěvku zde na fóru) do
NĚKOHO NAVÁŽÍM, je jen dalším z úsměvných výplodů jakési pomatené fantazie. Jen jsi opět neunesl, že jsem tě upozornil na to, co tobě samotnému po několika dnech došlo - tedy že tvé rady jsou zhola k ničemu, protože problém nevyřeší.
A to bez ohledu na další tvé následující marné pokusy o podobné slovní výkruty...
Řešení je jediné: servis. Ten od toho sice s největší pravděpodobností dá ruce pryč, páč "přístroj není používán v souladu s doporučeními výrobce o impedanci připojených repro" a tazateli zbyde jen nemilá zkušenost se značkou, která i za 50+ tis dodá výrobek jen tak tak splňující min. deklarované parametry. Ale budu jen rád, když v tomhle nebudu mít pravdu.