Onkyo TX-NR*** hdmi problém - nejde zvuk

AV receivery, stereo zesilovače

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod BananaYoe 15. 1. 2016 15:15

Evžene přesně vím jak se cítíš, já zažil úplně stejný problém kdy jsem koupil šedivku aniž bych to věděl a slavný CPT se na mě z vysoka vykálelo a odmítli mě aji placenou opravu což dost dobře nechápu protože přesně musí vědět kde závada je a jak ji odstranit. Prostě serou na zákazníka. Neházej flintu do žita. Kup si yamahu RX-V779 a pak si onkyo nech opravit od Rendyho. Mám od něj tu 414ku opravenou a prý není problém. Já to ještě neměl čas vyzkoušet takže to potvrdím až později. Tu yamahu doporučuju oproti staré 414ce je to nebe a dudy.
nekupujte baworáky větší ***** auto sem neviděl
BananaYoe
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Evženn 18. 1. 2016 15:26

BananaYoe píše:Evžene přesně vím jak se cítíš, já zažil úplně stejný problém kdy jsem koupil šedivku aniž bych to věděl a slavný CPT se na mě z vysoka vykálelo a odmítli mě aji placenou opravu což dost dobře nechápu protože přesně musí vědět kde závada je a jak ji odstranit. Prostě serou na zákazníka. Neházej flintu do žita. Kup si yamahu RX-V779 a pak si onkyo nech opravit od Rendyho. Mám od něj tu 414ku opravenou a prý není problém. Já to ještě neměl čas vyzkoušet takže to potvrdím až později. Tu yamahu doporučuju oproti staré 414ce je to nebe a dudy.


S Rendym jsem telefonicky mluvil asi před 14.dny a dohodl jsem se na opravě, přesně jak radíš. Ještě jednou jsem to zkusil napsat o pomoc do Německa, tak čekám odpověď a potom ihned jedu k Rendymu.
Evženn
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ThalesX 26. 1. 2016 09:36

Problém je v tom že společnost CPT Praha nijak neinzeruje servis, jen podporu prodeje takže na ně nelze použít § 6 zákona o ochraně spotřebitele (diskriminace zákazníka), ani § 24/7 písm. b) téhož zákona. Neznám vnitřní strukturu firmy, ale zdá se že nějak spolupracují s http://www.aeservis.cz/ a s http://www.aviservis.cz/ jelikož na stránce podpory je na ně uveden okaz. Je docela dobře možné že opravy Onkií pro CPT Praha zajišťují oni. Zkusil bych se tedy obrátit přímo na ně. Pokud nebudou chtít vyhovět s odůvodněním šedého dovozu pak nezbývá než aplikovat to co jsem psal na úvod článku protože oni ten placený (tj. nikoliv záruční) servis přímo a veřejně nabízí. Není důležité kde a jak zákazník výrobek vzal, podstatné je jen to zda se jedná o originální výrobek a oni nesmí zákazníka nijak diskriminovat vůči zákazníkovi, který ho získal jinou cestou.

Nicméně z druhé strany pohledu - když nechtějí poskytovat placený servis tak proč ty peníze nedat někomu, kdo si je na rozdíl od nich zaslouží? Jak v případě opravy, tak v případě nákupu jiného výrobku od stejné značky. Nechtěl bych nic od značky, kde je problém se servisem. A nechtěl bych nic od CPT Praha jelikož dělají ostudu výrobcům, které zastupují. Mě jako koncovému zákazníkovi může být přece úplně jedno kde byl výrobek koupený nebo jak se ke mě dostal. Podstatné je kdo ho vyrobil a zastoupení výrobce. Pokud zastoupení výrobce nefunguje jak má tak nevím proč se o danou značu zajímat dále. Když si koupím kupříkladu notebook Dell tak je výrobci i jeho zastoupení úplně jedno ve kterém koutě světa jsem ho koupil, jestli ho mám nový nebo z bazaru a to jak v záruce tak po ní. Prostě ten problém bez keců vyřeší, navíc velmi rychle. To je třeba jeden z důvodů proč mohu tohoto výrobce doporučit. Onkyo má bohužel v tomto ohledu špatnou pověst a přístup CPT Praha í dále zhoršuje.
ThalesX
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Evženn 26. 1. 2016 16:12

Stoprocentní souhlas s ThalesX. Mám od ONKYO doma již 2 reciviéry, z toho jeden nefunkční a jeden zesilovač. Do dalšího výrobku bych již po zkušenostech s nimi na 100% nešel.


--------------
Není třeba používat citaci předcházejícího příspěvu.
Evženn
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod chodec80 2. 2. 2016 22:49

Podobně jsem kdysi málem dopadl s Panasonic plazmou. Ač má EU záruku, tak byla kupováná v nějakém eshopu, který ji dovezl kdoví odkud. AVIservis mi ji v rámci záruky opravil, ale upozornil mě, že pokud se bude jednat o dražší servis a výrobce mu jej neuhradí, budu mít smolíka. Od té doby kupuji dražší věci tam, kde jsou v "holportu" s výrobcem.

Např. různé Canoní cashbacky jsou také vázány na oficiální prodejce a nic s tím nenaděláte (jak by to bylo u záruky nevím).

Ad mé Onkyo viz předchozí strana: Němci mi slušně odepsali, že mám kontaktovat CPT a případně se poté zkusit ozvat. AVIservisu se ale ani za 1,5 měsíce má závada neprojevila, tak mám receiver zpět doma (měnit za 4k HDMI board se mi nechce). Překopal jsem dráty a umístil jej tak, aby se nepřehříval. Pokud začne zase zlobit, budu to nejspíše řešit HDMI redukcí na toslink (obraz povedu do TV a zvuk optikou do Onkya). Tak jako tak, další výrobek Onkyo asi už nebude.
a73, C50 f/1.8 STM, T24-70/2.8 G2, C70-200 f/4 L IS + MC-11
chodec80
Junior

Odeslat příspěvekod Evženn 9. 2. 2016 17:22

Tak se to Onkyo opravit nepodařilo. Jdu do Yamahy.
Evženn
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod gugel 9. 2. 2016 17:41

nič v zlom ale asi nahoda - akosi veľa problemov na hdmi doskach u AVR Onkyo
gugel
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod najx 12. 4. 2016 08:58

pridam skusenost s opravou NR609:

- zakupene 2011
- 2016 prestal ist zvuk a hlaska initializing na usb a net zdroji
- predajca odporucil servis TV - AV Zilina
- zaslal som receiver s fakturou
- za tyzden bol receiver doma s bezplatnou vymenou hdmi dosky
- celkove naklady 10 eur za zaslanie receivera do servisu
najx
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JohnyBuchar 12. 4. 2016 12:16

Nechtel bych.... 8-D
"Vyčištěné uši jsou nejlevnější upgrade poslechového řetězce"
STEREO: SMSL, Yaqin, Aurum Cantus,REL SLUCHÁTKA: Little Dot, Shure
JohnyBuchar
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Evženn 15. 4. 2016 10:11

najx píše:pridam skusenost s opravou NR609:

- zakupene 2011
- 2016 prestal ist zvuk a hlaska initializing na usb a net zdroji
- predajca odporucil servis TV - AV Zilina
- zaslal som receiver s fakturou
- za tyzden bol receiver doma s bezplatnou vymenou hdmi dosky
- celkove naklady 10 eur za zaslanie receivera do servisu

To jsi měl ale koupeno od autorizovaného prodejce a ne jako já NECHTĚNĚ a nevědomky v šedém dovozu.
Evženn
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod phill03 18. 5. 2017 13:21

Tak taky přidám svou zkušenost.

V ČR (Praha Cinema-shop) jsem 2012 koupil jeden z posledních kusů TX-NR579. Jak se později ukázalo, šlo o autorizovaného prodejce. ;-)
Na podzim 2016 přestal AV receiver vydávat jakýkoliv zvuk nezávisle na zvoleném zdroji (včetně interního FM rádia). Návštěva dvou servisů (Ostrava) nikam nevedla, jeden řekl, že na to nedostane od Onkyo díly, druhý řekl, že to je někde v mainboardu a že to nedá.

Na začátku roku 2017 objeveno toto vlákno, následně průzkum u Onkyo (http://forum.eu.onkyo.com/viewtopic.php ... df440e4c26) a mail na CPT (oficiální zastoupení v ČR). Po zaslání sériového čísla mi nabídli opravu u nich nebo v Brně (AVI servis). Kvůli dobré referenci opravy kamaráda u AVI servisu a taky lepší dostupnosti osobního předání (silně nedoporučovali zasílat poštou) odvezeno do Brna.

Po měsíci Onkyo opraveno, vše opět funguje.

Za mě tedy plná spokojenost a pouze pro další postižené připomínám, že akce "oprava zdarma" je Onkyem nabízena až do roku 2018. Všem díky za tohle vlákno!
phill03
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod JekaCZE 4. 10. 2017 07:29

Ahojte,
mám problém, nevím co se stalo ale u mojeho modelu TX-SR-607 při večerním posloucháním na sluchátkách zničeho nic začala levá strana škvrčet.. při basech a po chvíli levý přední přestal hrát úplně.

Když dám all chanel in stereo, tak hraje všechno krom předního levého kanálu. Zadní levý hraje.
Takže umřel přední levý kanál.

Když ale sluchátka dám na volume od 40-60, tak zvuk z levého kanálu vychází, ale hodně to škvrčí.

Zvuk zde: https://uloz.to/!fXhg5C3V4OzN/onkyo-m4a

Myslíte, že na to ůjde uplatnit Good will repair co nabízí Onkyo?

Děkuji všem.
JekaCZE
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod maxxx.speed 26. 2. 2018 12:40

Tak jak si dopadl, mně začala zlobit 607čka včera. Nejde mi levej kanál. Zkusim kontaktovat CPT.
maxxx.speed
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod maxxx.speed 27. 2. 2018 13:20

Takže já mám bohužel smůlu, free will repair se týká pouze síťových modelů. Nezbejvá než zkusit servis anebo jinou značku.
maxxx.speed
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tom7777 11. 10. 2018 11:40

dobry den chci se zeptat mam Pioneer sc-lx58 vse funguje jak ma ale neukaze se mi obraz a ani menu na tel. nevite cim to muze byt ? dekuju za kazdou pomoc

-- 11. 10. 2018 12:43 --

jeste chci dodat vse mam zapojeno pres hdmi a zacalo to delat az kdyz mi ho vratil kamarad kteremu jse ho pujcil mozna ze zmacknul nejaky knohlik nebo ja nevim dekuju
tom7777
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků