Onkyo TX-NR*** hdmi problém - nejde zvuk

AV receivery, stereo zesilovače

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod ZiggyZagg 29. 1. 2014 09:58

Zdravím. Mám asi 4 roky starý Onkyo TX-NR 807. Po tuto dobu mi reciver fungoval bez chyby. Veškeré komponenty mám připojené přes hdmi rozhraní. Zpočátku když mi nenaskočil zvuk, jsem jen přepnul mezi vstupy tam a zpět. Poté se to zhoršilo natolik, že když byl reciver vychladlý a zapnul se, zvuk prostě nenaskočil ani přepínáním vstupů. Když se přístroj zahřál a zůstal zapnutý, tak zvuk opět fungoval. Po měsíci těchto peripetií mi reciver umřel úplně.
Píšu to sem i v souvislosti s tím, že jsem Onkyo doporučil svému známému. On si pořídil před 2 roky o něco slabší model Onkyo TX-NR 509. To co jsem popisoval u mě, se přesně stalo jeho reciveru také. V tu chvíli bych se nejraději zakopal pod zem.
Na netu jsem našel na cizích fórech, že má hodně lidí stejný problém. Výměna hdmi boardu dle informací by měla vyjít na 400$. To platit nebudu.

Pokud máte někdo podobný problém, nebo jste ho již vyřešili, budu rád když se podělíte o své zkušenosti.
ZiggyZagg
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod molnart 30. 1. 2014 19:07

to iste sa stalo kamaratovy na onkyu (neviem aky model, ale podla dizajnu 8-kova seria), to spravanie bolo presne tak ako to opisujes, to znamena ked sa to zahrialo tak to fungovalo, ale potom uz to nepomohol. on to daval opravovat, neviem kolko to stalo, ale tipujem ze cez 300 ecok nie, to by kupoval novy. no po oprave mu to vydrzalo cca. 2 mesiace a potom sa to zase pokazilo, ale dalej uz neviem ako dopadol. no stihol som sa to dozvediet vcas aby som do onkya nesiel ked som v oktobri kupoval AVR
Yamaha RX-820 | HECO Victa Prime 702 | Samsung UE65F6400
foobar2000 | Asus Xonar DX | Sony MDR-V6
molnart
Junior

Odeslat příspěvekod Neophytee 30. 1. 2014 21:15

Měl sem stejnou závadu, mě se při přepínaní vstupů HDMI nezobrazoval obraz, tím pádem asi i zvuk. Řešil sem to ještě v záruční době a měnili mi celou desku s HDMI vstupy. Nic mě to tedy nestálo. Pamatuji si, že jsem to tu na foru řešil a nebyl sem sám. MÁM právě ten model NR509 . Po opravě se mi to už nikdy nestalo,receiver mám asi 3 roky myslím. Vím, že jsem vám s ničím neporadil, výměna vás asi nemine :-S
Dále jsem se tu kdysi dočetl, že se Onkyum často stává, že jim vysichají brzy kondenzátory a to je taky pak asi na nový receiver. Je fakt,že když to člověk má puštěný třeba půl hodiny, tak to topí jako blázen...
Neophytee
Junior

Odeslat příspěvekod molnart 30. 1. 2014 22:02

Neophytee píše:Dále jsem se tu kdysi dočetl, že se Onkyum často stává, že jim vysichají brzy kondenzátory a to je taky pak asi na nový receiver.


vymenu kondikov ti zvladne akykolvek student elektrotechniky, stovka za nove kondiky (kvalitnejsie ako tie povodne osadene), a par stoviek navyse za max. 2-3 hodky roboty, takze toto na novy receiver urcite nie je :-)
Yamaha RX-820 | HECO Victa Prime 702 | Samsung UE65F6400
foobar2000 | Asus Xonar DX | Sony MDR-V6
molnart
Junior

Odeslat příspěvekod Tryfon 15. 3. 2014 11:43

Umím opravit vadnou desku HDMI na ONKYO. Úspěšnost je 90%. 608347570
Tryfon
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Rebkos 16. 3. 2014 17:09

Tryfon píše:Umím opravit vadnou desku HDMI na ONKYO. Úspěšnost je 90%. 608347570


Hardwarové urychlení volným pádem?
iMod 5G + FiiO E12 + CustomArt Ei.3 + Linum BaX + Rock It Sounds R-50 (Shure Black Olives)
Rebkos
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tryfon 16. 3. 2014 17:48

Tuhle metodu neznám asi něco nového ?
Tryfon
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Rebkos 16. 3. 2014 18:47

Naopak, prapuvodni metoda, predchudce vsech oprav.

Nicmene by me zajimalo, jak ten HDMI board opravujete, pokud jste ochoten alespon naznacit..
iMod 5G + FiiO E12 + CustomArt Ei.3 + Linum BaX + Rock It Sounds R-50 (Shure Black Olives)
Rebkos
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tryfon 16. 3. 2014 19:49

Oprava BGA spojů procesorů na stroji k tomu určeném. Překuličkování - výměna procesorů. Výměna kondenzátorů u mladých zesilovačů do 3 let je zbytečná. Kondenzátory je třeba ovšem změřit náhoda je blbec.
Tryfon
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Rikardo323 2. 4. 2014 07:19

Zdravím pánové. Mám taky Onkyo TX-NR509 na kterém odešla HDMI deska po 2,5 roku a to sem ho používal sporadicky. Podařilo se mi Onkyo opravit na záruku. Včera sem si ho vyzvedl ze servisu a mám novou HDMI a bez placení. Onkyo si je vědomé toho že je problém s některými radami od Onkyo a tak uznávají pozáruční opravu. Musíte zadát přímo na stránce Onkoy http://www.eu.onkyo.com/ požadavek na opravu v kterém popíšete závadu a žádat o good will repair který je v 99% uznaný. Musíte mít doklad o koupi popřípadě musíte vědět kdy a kde jste zařízení koupily.Schvalovací proces od Onkyo trvá až 4 týdne. Když vás kontaktují tak po vás chtějí fakturu nebo kopii faktury a když ji nemáte tak distributora který vám to prodával a podle SN se dá ověřit kdo a kde to prodal. Když vám přídě schvalovací email tak ten vytisknete a sním půjdete do autorizovaného servisu v té lokalitě /státě/ kde jste zařízení zakoupili. Oprava trvá od 1-4 týdnů. Tohle vše sem absolvoval a sem velice spokojen. Můj velký dík patří společnosti cptpraha a konkrétně pánovi Michal Snopek který ma navedl jak mám řešit svůj problém s Onkyo. Tak že pánové hodně štěstí a hlavně pevné nervy nebo Onkyo má tyhle reklamací spoustu po celém světě.
Rikardo323
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Skeptický 6. 8. 2014 21:12

Tak mě potkalo to samé. Jsem zvědavý, co mi z německého zastoupení odpoví...
Skeptický
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod geo65 6. 8. 2014 21:38

Mně to taktéž postihlo. 8.6. jsem mailoval žádost do Onkyo Europe - 11.6. přišla odpověď. Obratem jsem poslal receiver do servisu v Brně a 1.7. se mi vrátil opravený. Takže spokojenost.
geo65
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Skeptický 6. 8. 2014 21:47

A kam si přesně mailoval? Mě poradili německý zastoupení, a tam jsem našel jenom formulář na servis...
Skeptický
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod geo65 7. 8. 2014 07:56

Požadavek jsem vlastně neposílal mailem, ale přímo ze stránky Onkya:
http://www.eu.onkyo.com/en/contact-42204.html
Vyplnil jsem formulář a přiložil i kopii faktury.
geo65
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Skeptický 7. 8. 2014 12:06

Jo, to je ono, akorát já to vyplňoval v němčině. Dneska mi od nich přišla odpověď. Mám se spojit s CTP a předat jim neformální žádost o goodwill a doklad o koupi...
Skeptický
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Skeptický 21. 8. 2014 07:50

Z německa přišla odpověď obratem, ale s firmou CTP je tedy domluva. Na mail odpověděli až po týdnu. Po sdělení sériového čísla k ověření českého prodeje už ani ťuk (fakturu už bohužel nemám). Tak nevím, dát 4500Kč za opravu krámu jménem ONKYO a čekat, kdy mi HDMI board opět odejde, nebo koupit jinou značku? Něco ve stupni výbavy jako TX-NR509.
Skeptický
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Skeptický 17. 9. 2014 12:18

Zadařilo se a nakonec opraveno zdarma.
Skeptický
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod WeRn_Er 17. 9. 2014 13:22

Aspoň že tak ... Onkyu nic moc jiného nezbývá, pže se to stává u hodně kusů a to by jim lidi hodně rychle utekli ... už teď jim to dobré jméno nedává a internet je plný rad "nyní se Onkyu vyhnout, HDMI desky jsou u nich loterie"...
WeRn_Er
Junior

Odeslat příspěvekod robsik 26. 9. 2014 15:42

Zdravim, tak u mě nastal problém s HDMI výstupem. Najednou z ničeho nic se nepřipojí k TV. Vyzkoušel jsem více HDMI kabelů a jinou TV a se stejným problém "NO SIGNAL" na TV.
Pokoušel jsem se podle vašich rad napsat na podporu, popsal jsem jim problém a přišla mi odpověď, že si to můžu nechat opravit a sám zaplatit. Stáří receiveru je 2 a půl roku.
Takže jsem bohužel asi v tom 1% neuznaných na Good will repair
robsik
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Skeptický 27. 9. 2014 21:56

Když mi odešel HDMI board, tak nešel nejen obraz, ale ani zvuk, vůbec z ničeho, z každého vstupu bylo jenom ticho... Servisák, když tu závadu diagnostikoval, tak na receiveru namačkal nějaký kód (už jsem zapomněl co to bylo) a na displeji receiveru mu ta chyba vyjela. Zkus na netu pohledat...
Skeptický
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod WeRn_Er 29. 9. 2014 07:12

2 robsik: Udělej postup viz výše či jinde na netu ... jasně, že ti servis napíše že si to zaplatíš ... pokud je to ale Onkyo a chyba HDMI boardu, tak to servisu proplatí Onkyo - jen se musíš trochu snažit ... aspoň to tak bývá zvykem ... Onkyo si tímhle řeže větev samo pod sebou, proto se to snaží řešit ... kolik lidí si myslíš, že si Onkyo koupí znovu či se k němu bude vracet s důvěrou v budoucnu (především pokud to nevyřeší na vlastní náklady např. u 2,5 roku starého stroje ... Yamaha aj. bývají držáky, Onkyo se v posledních letech co se HDMI týče sere na každém rohu ...)?
WeRn_Er
Junior

Odeslat příspěvekod Trymore 29. 9. 2014 07:32

WeRn_Er píše:Aspoň že tak ... Onkyu nic moc jiného nezbývá, pže se to stává u hodně kusů a to by jim lidi hodně rychle utekli ... už teď jim to dobré jméno nedává a internet je plný rad "nyní se Onkyu vyhnout, HDMI desky jsou u nich loterie"...


...v poslednom čase nečítam nič iné... nekupuj to a to... rovnako vraj Pioneer odchádza veľmi rád a rýchlo do večných lovíšť.. a už dlho som čítal, ako sa kazí Harman/Kardon, po troch dňoch čo som si kúpil zosik tak odišiel aj mne v protect móde. Dnešná spotrebka je nahovno.
Trymore
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod WeRn_Er 29. 9. 2014 14:20

tjn ... z tohoto hlediska, když jsem nedávno vybíral z kategorie spotřebáků, mi prostě nejlépe vyšla Yamaha ... sešlo se to i s cenou, výbavou a podáním a bylo vymalováno ... snad to vydrží déle než 2,5 roku :)
WeRn_Er
Junior

Odeslat příspěvekod robsik 3. 10. 2014 17:21

WeRn_Er píše:2 robsik: Udělej postup viz výše či jinde na netu ... jasně, že ti servis napíše že si to zaplatíš ... pokud je to ale Onkyo a chyba HDMI boardu, tak to servisu proplatí Onkyo - jen se musíš trochu snažit ... aspoň to tak bývá zvykem ... Onkyo si tímhle řeže větev samo pod sebou, proto se to snaží řešit ... kolik lidí si myslíš, že si Onkyo koupí znovu či se k němu bude vracet s důvěrou v budoucnu (především pokud to nevyřeší na vlastní náklady např. u 2,5 roku starého stroje ... Yamaha aj. bývají držáky, Onkyo se v posledních letech co se HDMI týče sere na každém rohu ...)?


Napsal jsem si asi 5 mailů přímo s Onkyo podporou, přesně jak se tady radilo. Bylo mi napsáno, že na můj model se pozáruční oprava nevztahuje a nemají tento model na seznamu problému s HDMI boardem. Ono to u nás asi bude jiná závada. Odešel rovnou Bluray přehrávač, vstup na televizi a všechny kabely. Najednou to přes ten bluray přestalo hrát. Asi to tam dostalu nějakou šlehu a všechno co bylo zapojený odešlo na výstupech a vstupech.
Bohužel prý nikdy nikdo nezjistí co to způsobilo, bouřka v tu dobu nebyla,...
robsik
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod WeRn_Er 6. 10. 2014 08:24

Buď výkyv v síti (ale že by až takový, že by to pojistky či proudová ochrana nezachytila ... je to za nějakou ochranou?), nebo porucha na nevhodném místě u jednoho ze zařízení ... těžko říct ... ale pokud ti toho odešlo takhle víc najednou, tak to asi skutečně chyba Onkya nebude ...
WeRn_Er
Junior

Odeslat příspěvekod BananaYoe 21. 11. 2015 11:00

Tak stejný problém postihnul aji mě. Model onkyo tx-nr414. Přestal fungovat zvuk. Při kontaktování cptpraha mě slušně poslali do háje prý mám receiver z šedého prodeje a ten mi ani neopraví takže mám smůlu. Sere mě to protože na oficiálních stránkám o tom je přímo zmínka že tyhle modely mají s HDMI deskama problém a podle mého seriového čísla ten receiver spadá do programu opravy zdarma ale jen kvůli tomu že koupím produkt od neoficiálního prodejce (což mě ani napadalo v době nákupu nad tím uvažovat) tak mám prostě smůlu a receiver mě ani za peníze neopraví. Koupil jsem si novou yamahu RX-V779 a teď mám doma jedno těžítko s logem onkyo. Kdyby někdo měl zájem :-) Pěkný stříbrný
nekupujte baworáky větší ***** auto sem neviděl
BananaYoe
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Rendy 26. 11. 2015 00:07

Pokud by měl někdo zájem, můžeme nabídnout opravu v našem PC servisu způsobem, který popsal kolega na předchozí stránce. Hradec Králové, případně poštou... Oprava není stoprocentní, ale případně, že se nezdaří, neúčtujeme žádný poplatek a vracíme zařízení zpět.
Jak si to poděláš, takový to máš..
Rendy
Junior

Odeslat příspěvekod BananaYoe 26. 11. 2015 07:00

Měl bych o opravu zájem můžete mě kontaktovat přes SZ.
Díky
nekupujte baworáky větší ***** auto sem neviděl
BananaYoe
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod chodec80 4. 1. 2016 20:19

Díky za tento thread. Můj SR508 má trochu jiný problém - HDMI výstup vypadne až po zahřátí. Musím čekat na ochlazení, aby obraz naskočil. Zkusil jsem kontaktovat support Onkya a uvidím co mi napíšou.
a73, C50 f/1.8 STM, T24-70/2.8 G2, C70-200 f/4 L IS + MC-11
chodec80
Junior

Odeslat příspěvekod Evženn 15. 1. 2016 14:07

Mám s HDMI u recivieu ONKYO TX-NR 515 stejný problém se zvukem. Zničeho nic přestal jít zvuk. Onkyo jsem koupil 14.1.2013 od firmy Dampe Trade s.r.o. Praha Strašnice. Zde na fóru jsem si přečetl jak postupovat. Ihned jsem meiloval do Německa, kde mi diplomaticky sdělili, že litují, ale musím se obrátit na firmu v naší zemi. Volal jsem tedy do CPT Praha, přímo panu
Snopkovi, ten si ode mne vyžádal 12 servis no. a nabývací dokument o koupi přístroje. Nebyl však v jejich databázi a proto nemám nárok na opravu. Firma Dampe Trade jej koupila bůhvíkde a přeprodala dále, o čemž jsem neměl ani potuchy. Jak píše pisatel výše, mám doma také pěkné těžítko, protože do ONKYA již nejdu a kupuji YAMAHU. Tento příspěvek píšu proto, abych varoval případné zájemce o AV recivier ONKYO /nekupujte/,a pakliže koupíte, tak zvažte od koho kupujete. Pozor na firmu DAMPE TRADE s.r.o. Ke Strašnické 50/16 Praha 10 Strašnice. Zdravím poučen z chyb.
Evženn
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod BananaYoe 15. 1. 2016 15:15

Evžene přesně vím jak se cítíš, já zažil úplně stejný problém kdy jsem koupil šedivku aniž bych to věděl a slavný CPT se na mě z vysoka vykálelo a odmítli mě aji placenou opravu což dost dobře nechápu protože přesně musí vědět kde závada je a jak ji odstranit. Prostě serou na zákazníka. Neházej flintu do žita. Kup si yamahu RX-V779 a pak si onkyo nech opravit od Rendyho. Mám od něj tu 414ku opravenou a prý není problém. Já to ještě neměl čas vyzkoušet takže to potvrdím až později. Tu yamahu doporučuju oproti staré 414ce je to nebe a dudy.
nekupujte baworáky větší ***** auto sem neviděl
BananaYoe
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Evženn 18. 1. 2016 15:26

BananaYoe píše:Evžene přesně vím jak se cítíš, já zažil úplně stejný problém kdy jsem koupil šedivku aniž bych to věděl a slavný CPT se na mě z vysoka vykálelo a odmítli mě aji placenou opravu což dost dobře nechápu protože přesně musí vědět kde závada je a jak ji odstranit. Prostě serou na zákazníka. Neházej flintu do žita. Kup si yamahu RX-V779 a pak si onkyo nech opravit od Rendyho. Mám od něj tu 414ku opravenou a prý není problém. Já to ještě neměl čas vyzkoušet takže to potvrdím až později. Tu yamahu doporučuju oproti staré 414ce je to nebe a dudy.


S Rendym jsem telefonicky mluvil asi před 14.dny a dohodl jsem se na opravě, přesně jak radíš. Ještě jednou jsem to zkusil napsat o pomoc do Německa, tak čekám odpověď a potom ihned jedu k Rendymu.
Evženn
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ThalesX 26. 1. 2016 09:36

Problém je v tom že společnost CPT Praha nijak neinzeruje servis, jen podporu prodeje takže na ně nelze použít § 6 zákona o ochraně spotřebitele (diskriminace zákazníka), ani § 24/7 písm. b) téhož zákona. Neznám vnitřní strukturu firmy, ale zdá se že nějak spolupracují s http://www.aeservis.cz/ a s http://www.aviservis.cz/ jelikož na stránce podpory je na ně uveden okaz. Je docela dobře možné že opravy Onkií pro CPT Praha zajišťují oni. Zkusil bych se tedy obrátit přímo na ně. Pokud nebudou chtít vyhovět s odůvodněním šedého dovozu pak nezbývá než aplikovat to co jsem psal na úvod článku protože oni ten placený (tj. nikoliv záruční) servis přímo a veřejně nabízí. Není důležité kde a jak zákazník výrobek vzal, podstatné je jen to zda se jedná o originální výrobek a oni nesmí zákazníka nijak diskriminovat vůči zákazníkovi, který ho získal jinou cestou.

Nicméně z druhé strany pohledu - když nechtějí poskytovat placený servis tak proč ty peníze nedat někomu, kdo si je na rozdíl od nich zaslouží? Jak v případě opravy, tak v případě nákupu jiného výrobku od stejné značky. Nechtěl bych nic od značky, kde je problém se servisem. A nechtěl bych nic od CPT Praha jelikož dělají ostudu výrobcům, které zastupují. Mě jako koncovému zákazníkovi může být přece úplně jedno kde byl výrobek koupený nebo jak se ke mě dostal. Podstatné je kdo ho vyrobil a zastoupení výrobce. Pokud zastoupení výrobce nefunguje jak má tak nevím proč se o danou značu zajímat dále. Když si koupím kupříkladu notebook Dell tak je výrobci i jeho zastoupení úplně jedno ve kterém koutě světa jsem ho koupil, jestli ho mám nový nebo z bazaru a to jak v záruce tak po ní. Prostě ten problém bez keců vyřeší, navíc velmi rychle. To je třeba jeden z důvodů proč mohu tohoto výrobce doporučit. Onkyo má bohužel v tomto ohledu špatnou pověst a přístup CPT Praha í dále zhoršuje.
ThalesX
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Evženn 26. 1. 2016 16:12

Stoprocentní souhlas s ThalesX. Mám od ONKYO doma již 2 reciviéry, z toho jeden nefunkční a jeden zesilovač. Do dalšího výrobku bych již po zkušenostech s nimi na 100% nešel.


--------------
Není třeba používat citaci předcházejícího příspěvu.
Evženn
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod chodec80 2. 2. 2016 22:49

Podobně jsem kdysi málem dopadl s Panasonic plazmou. Ač má EU záruku, tak byla kupováná v nějakém eshopu, který ji dovezl kdoví odkud. AVIservis mi ji v rámci záruky opravil, ale upozornil mě, že pokud se bude jednat o dražší servis a výrobce mu jej neuhradí, budu mít smolíka. Od té doby kupuji dražší věci tam, kde jsou v "holportu" s výrobcem.

Např. různé Canoní cashbacky jsou také vázány na oficiální prodejce a nic s tím nenaděláte (jak by to bylo u záruky nevím).

Ad mé Onkyo viz předchozí strana: Němci mi slušně odepsali, že mám kontaktovat CPT a případně se poté zkusit ozvat. AVIservisu se ale ani za 1,5 měsíce má závada neprojevila, tak mám receiver zpět doma (měnit za 4k HDMI board se mi nechce). Překopal jsem dráty a umístil jej tak, aby se nepřehříval. Pokud začne zase zlobit, budu to nejspíše řešit HDMI redukcí na toslink (obraz povedu do TV a zvuk optikou do Onkya). Tak jako tak, další výrobek Onkyo asi už nebude.
a73, C50 f/1.8 STM, T24-70/2.8 G2, C70-200 f/4 L IS + MC-11
chodec80
Junior

Odeslat příspěvekod Evženn 9. 2. 2016 17:22

Tak se to Onkyo opravit nepodařilo. Jdu do Yamahy.
Evženn
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod gugel 9. 2. 2016 17:41

nič v zlom ale asi nahoda - akosi veľa problemov na hdmi doskach u AVR Onkyo
gugel
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod najx 12. 4. 2016 08:58

pridam skusenost s opravou NR609:

- zakupene 2011
- 2016 prestal ist zvuk a hlaska initializing na usb a net zdroji
- predajca odporucil servis TV - AV Zilina
- zaslal som receiver s fakturou
- za tyzden bol receiver doma s bezplatnou vymenou hdmi dosky
- celkove naklady 10 eur za zaslanie receivera do servisu
najx
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JohnyBuchar 12. 4. 2016 12:16

Nechtel bych.... 8-D
"Vyčištěné uši jsou nejlevnější upgrade poslechového řetězce"
STEREO: SMSL, Yaqin, Aurum Cantus,REL SLUCHÁTKA: Little Dot, Shure
JohnyBuchar
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Evženn 15. 4. 2016 10:11

najx píše:pridam skusenost s opravou NR609:

- zakupene 2011
- 2016 prestal ist zvuk a hlaska initializing na usb a net zdroji
- predajca odporucil servis TV - AV Zilina
- zaslal som receiver s fakturou
- za tyzden bol receiver doma s bezplatnou vymenou hdmi dosky
- celkove naklady 10 eur za zaslanie receivera do servisu

To jsi měl ale koupeno od autorizovaného prodejce a ne jako já NECHTĚNĚ a nevědomky v šedém dovozu.
Evženn
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod phill03 18. 5. 2017 13:21

Tak taky přidám svou zkušenost.

V ČR (Praha Cinema-shop) jsem 2012 koupil jeden z posledních kusů TX-NR579. Jak se později ukázalo, šlo o autorizovaného prodejce. ;-)
Na podzim 2016 přestal AV receiver vydávat jakýkoliv zvuk nezávisle na zvoleném zdroji (včetně interního FM rádia). Návštěva dvou servisů (Ostrava) nikam nevedla, jeden řekl, že na to nedostane od Onkyo díly, druhý řekl, že to je někde v mainboardu a že to nedá.

Na začátku roku 2017 objeveno toto vlákno, následně průzkum u Onkyo (http://forum.eu.onkyo.com/viewtopic.php ... df440e4c26) a mail na CPT (oficiální zastoupení v ČR). Po zaslání sériového čísla mi nabídli opravu u nich nebo v Brně (AVI servis). Kvůli dobré referenci opravy kamaráda u AVI servisu a taky lepší dostupnosti osobního předání (silně nedoporučovali zasílat poštou) odvezeno do Brna.

Po měsíci Onkyo opraveno, vše opět funguje.

Za mě tedy plná spokojenost a pouze pro další postižené připomínám, že akce "oprava zdarma" je Onkyem nabízena až do roku 2018. Všem díky za tohle vlákno!
phill03
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod JekaCZE 4. 10. 2017 07:29

Ahojte,
mám problém, nevím co se stalo ale u mojeho modelu TX-SR-607 při večerním posloucháním na sluchátkách zničeho nic začala levá strana škvrčet.. při basech a po chvíli levý přední přestal hrát úplně.

Když dám all chanel in stereo, tak hraje všechno krom předního levého kanálu. Zadní levý hraje.
Takže umřel přední levý kanál.

Když ale sluchátka dám na volume od 40-60, tak zvuk z levého kanálu vychází, ale hodně to škvrčí.

Zvuk zde: https://uloz.to/!fXhg5C3V4OzN/onkyo-m4a

Myslíte, že na to ůjde uplatnit Good will repair co nabízí Onkyo?

Děkuji všem.
JekaCZE
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod maxxx.speed 26. 2. 2018 12:40

Tak jak si dopadl, mně začala zlobit 607čka včera. Nejde mi levej kanál. Zkusim kontaktovat CPT.
maxxx.speed
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod maxxx.speed 27. 2. 2018 13:20

Takže já mám bohužel smůlu, free will repair se týká pouze síťových modelů. Nezbejvá než zkusit servis anebo jinou značku.
maxxx.speed
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tom7777 11. 10. 2018 11:40

dobry den chci se zeptat mam Pioneer sc-lx58 vse funguje jak ma ale neukaze se mi obraz a ani menu na tel. nevite cim to muze byt ? dekuju za kazdou pomoc

-- 11. 10. 2018 12:43 --

jeste chci dodat vse mam zapojeno pres hdmi a zacalo to delat az kdyz mi ho vratil kamarad kteremu jse ho pujcil mozna ze zmacknul nejaky knohlik nebo ja nevim dekuju
tom7777
Junior

Odeslat příspěvekod Abox 11. 10. 2018 11:57

Pokud nevis, tak zvol tovarni nastaveni...
Abox
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tom7777 11. 10. 2018 12:10

tovarni nastaveni myslis jako reset ? jestly jo tak to jsem uz uelal a nepomohlo to ja nevim ale zvuk jde a dislpej taky funguje nemuze to byt neco stou hdmi board ? dukuju za odpoved
tom7777
Junior

Odeslat příspěvekod tombas 11. 10. 2018 12:28

Podívej se do menu (bez připojení k TV) jestli nemáš u výstupu HDMI nastaveno rozlišení nebo barevný výstup ve formátu, který tvá TV nezvládne, např. 4K vs. 1080p apod.
tombas
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tom7777 11. 10. 2018 15:23

ok skusim potom dam vedet jak jsem dopad :-)
tom7777
Junior

Odeslat příspěvekod tom7777 11. 10. 2018 16:59

muzu mit problem s tou hdmi deskou ? kdyz zvuk jde ? :hm
tom7777
Junior

Odeslat příspěvekod tombas 11. 10. 2018 17:25

Zeptej se kámoše, co s tím přesně dělal. Není obvyklé, že by jen tak samo od sebe něco odešlo (krom napájecích částí, tam je to naopak běžné).
Návod k obsluze nepomůže?
tombas
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tom7777 11. 10. 2018 17:36

dekuju za rychlou odpoved ano ptal jsem se on tvrdi ze kdyz mi ho vracel tak ho jenom vypnul ale tak ze to vytahl z elektricke zasuvky tak proto se ptam jestly nemohla odejit hdmi deska ale asi by nesel ani zvuk nebo snad ano ? dekuju
tom7777
Junior

Odeslat příspěvekod tombas 11. 10. 2018 18:20

Nemělo by odejít nic, výpadky proudu bývají celkem běžné, horší je zapnutí natvrdo po takovém výpadku, kdy může proudová špička něco odpálit.
Mě už nic nenapadá, pokud se tam třeba nedají výstupy přepínat, tak nevím.

-- 11. 10. 2018 19:20 --

Zkus to ještě na jinou televizi nebo monitor.
tombas
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tom7777 11. 10. 2018 18:27

Myslis teda ze ta hdmi deska muze byt v poradku ? :-) dekuju
PS; z te hdmi desky jde hruza co jsem cetl tak je to dost draha zalezitost a nemuzu po kamaradovi chtit penize treba se to pokazilo az u me doma diky
tom7777
Junior

Odeslat příspěvekod tombas 11. 10. 2018 19:33

Já fakt nevím, co tomu je. Buď se ti to podaří zprovoznit nebo ne a pak tě servis stejně nemine. Jenom než to dáš do servisu, měl bys vyzkoušet všechny možnosti.
tombas
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tom7777 11. 10. 2018 19:56

skusim vsechno a pak vam dam vedet co a jak dekuju
tom7777
Junior

Odeslat příspěvekod Abox 12. 10. 2018 07:05

Tenhle reset myslim...
Resetting the system
Use this procedure to reset all the receiver's settings to the factory default. Use the front panel controls to do this.
Set MULTI-ZONE to MULTI ZONE OFF.
! Disconnect the iPod and USB memory device from the receiver beforehand.
! Set the Control with HDMI to OFF (see HDMI Setup
1
Switch the receiver into standby.
2
While holding down ENTER on the front panel, press u STANDBY/ON.
The display shows RESET c NO d.
3
Select 'RESET' using PRESET k/l, then press ENTER on the front panel.
The display shows RESET? OK.
4
Press ENTER to confirm.
OK appears in the display to indicate that the receiver has been reset to the factory default settings.
! Note that all settings will be saved, even if the receiver is unplugged
Abox
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tom7777 12. 10. 2018 11:16

Moc dekuju snad mi to pomuze :-)

-- 12. 10. 2018 12:18 --

jestly mi to nepomuze tak vas jeste neco napadlo ? co asi mohlo odejit ? dekuju za vasi snahu
tom7777
Junior

Odeslat příspěvekod tom7777 12. 10. 2018 15:37

Tak asi mam velky problem reset nepomohl je to porad stejne ted opravdu nevim co stim asi do srotu ? :oops:
tom7777
Junior

Odeslat příspěvekod tombas 12. 10. 2018 18:01

Zkoušel jsi jinou TV nebo monitor?
tombas
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tom7777 12. 10. 2018 18:15

ano skousel jsem a bezezmen bojim se aby nabyla vadna hdmi board :hm

-- 12. 10. 2018 19:20 --

Na internete jsem nic podobneho nenasel kazdy ma problem se zvukem ja to mam naopak me nejde zadny obraz z av receiveru
tom7777
Junior

Odeslat příspěvekod tombas 12. 10. 2018 19:34

Tak pokud už jsi vyzkoušel všechny možnosti, zdá se, že tvé obavy jsou oprávněné a bude vadný receiver. Nic jiného než oprava nezbývá, nebo jak jsi psal, kontejner na elektroodpad a koupit spolehlivější značku.
tombas
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tom7777 12. 10. 2018 21:30

Jeste pockam a uvidim co dal dekuju vsem

-- 12. 10. 2018 22:32 --

jo jeste me napadlo jestly by nepomohlo update firmware co myslite ?
tom7777
Junior

Odeslat příspěvekod tombas 12. 10. 2018 22:56

Zkusit to můžeš, tím už nic nepokazíš, ale je to silně nepravděpodobné.
tombas
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tom7777 19. 10. 2018 11:18

tak uz vim vcem je asi problem kamarad se mi priznal ze elektricky kabel se mu prepalil od el.topeni a hodilo to zkrat a tim padem se asi neco porouchalo ale nevim jestly by to mohlo byt timto samozdrejme ze koupil jiny kabel abych to nepoznal co myslite muze to byt timto ? a co asi odeslo kdyz vse funguje az na obraz dekuju za vasi odpoved
tom7777
Junior

Odeslat příspěvekod tombas 19. 10. 2018 12:15

Těžko tady někdo má křišťálovou kouli, ale evidentně tím zkratem něco odešlo, když to předtím fungovalo a už nefunguje.
Prostě to dej opravit a kamarádovi poděkuj a pošli fakturu za servis.
tombas
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bazi 36 19. 10. 2018 18:48

Ty jsi toho kamarada mučil,ze konecne kápnul božskou???
Bazi 36
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod tom7777 19. 10. 2018 19:58

ne ale asi ho zralo svedomi jenom on nema penize tak doufam ze to nebude az tak velky problem :-)
tom7777
Junior

Odeslat příspěvekod tombas 19. 10. 2018 20:58

Tak si to holt bude muset u tebe odpracovat :D
tombas
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tom7777 19. 10. 2018 21:24

ma hezkou zenu tak jedine ona by mohla :lol:
tom7777
Junior

Odeslat příspěvekod tombas 20. 10. 2018 07:55

Tak tos měl říct rovnou, žes to pokazil schválně :D
tombas
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bazi 36 20. 10. 2018 12:15

No tomu nebudete verit,jako kdyby mi odchazel zesík.......kde si rikal,ze bydli ten kamos??? Cislo na tu jeho zenu asi nemas,ze?
Bazi 36
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod tom7777 20. 10. 2018 16:48

mam dobrou zpravu udelal jsem jeste jednou reset a svete div se vse je funkcni teda mozna ze to je skoda nebude nic :roll:
tom7777
Junior

Odeslat příspěvekod tombas 20. 10. 2018 17:06

Kámoš si přečetl tohle forum co? No nic příště to nevytrubuj do světa! :D
tombas
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tom7777 20. 10. 2018 18:36

jo mas asi pravdu hahah ;-]
ale i tak vam vsem moc dekuju
mam radost ze to jede
tom7777
Junior

Odeslat příspěvekod Sergio_2 29. 10. 2018 14:47

Zdravím ve spolek.

Mám problém s AV receiverem Onkyo TX-NR 575E. Při reprodukci, a to bez ohledu na zdroj audio signálu, přestává hrát levý přední kanál. Receiver je naštěstí ještě v záruce. Prohodit levý a pravý přední reproduktor jsem vyzkoušel a problém je stále na levém předním kanálu, takže v reproduktoru problém není.

Každá dobrá rada nebo typ na odstranění této závady jsou vítány. Taky by mě zajímalo, jestli nejde zase o nějaký "hromadně" se vyskytující problém, jako mělo Onkyo s HDMI deskami. Nějaké problémy s mlčícím předním levým kanálem jsem zde na diskuzi už zaznamenal, ale šlo o jiné modely.
Sergio_2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tom7777 29. 10. 2018 22:18

jeste bych skusil vymenit kabel vedouci k leve reprobedne jen tak me to napadlo

-- 29. 10. 2018 23:20 --

a kdyz toto nepomuze tak reset celeho pristroje a i kdyz to nepomuze tak jedine servis v opravne
tom7777
Junior

Odeslat příspěvekod MatesIV 30. 10. 2018 14:01

Ahoj všem,
Právě mi na tx-nr414 odešla HDMI deska. Chtěl jsem se zeptat, zda někdo nevíte, jestli ještě platí ta pozáruční oprava zdarma od Onkya? Četl jsem, že to má být do roku 2018. Opravář(neautorizovaný), který mi diagnostikoval tuto závadu mi řekl, že už to neplatí.

Mám ho koupený v Německu, takže je mi jasné, že na případný servis bych ho musel odeslat tam.

A je něco pravdy na tom, že Onkyo dává (dávalo) zákazníkům, kteří mají tyto AVR s vadnými HDMI deskami slevu na nákup novějšího modelu?

Díky za rady.
MatesIV
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Sergio_2 31. 10. 2018 13:27

To tom7777

Děkuji za reakci.
Kabel jsem kontroloval pouze z hlediska jeho připojení. Nedovedu si představit, jak by mohl být samotný kabel přerušený. Jde o placatý kabel s průřezem 2,5mm2. Reset mám v plánu ještě vyzkoušet, než podstoupím reklamační torturu.
Sergio_2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tom7777 2. 11. 2018 18:15

Jo dejte potom vedet jak jste dopad
tom7777
Junior

Odeslat příspěvekod johanx 2. 11. 2018 19:15

Mi takhle blblo už první Onkyo z r.2000. Po zapnutí bez zvuku, ale třeba za 2 hodiny už šel. V servisu se jim to prý neprojevovalo. Nejspíš důsledek směrnice EU o bezolovnatém pájení.
CA 650R, CA 651BD, CA 840C,Naim Nait XS2, Naim Ovator S-400, Swans Diva C3P, Swans DivaR3P, Velodyne Micro Vee, Sony KDL-46WE5, Dune HD Duo, Vu+ UNO 4K SE, AKG K701...
johanx
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků