Zaujala nás aktuální nabídka T-Mobile, kde nabízejí balíček internet + TV za 499,- Kč.
Celé to začalo špatně, protože jsme se nezávazně poptávali s tím, že v tu dobu nám tyto služby dodávalo O2, od kterého jsme chtěli odejít a následně přejít k novému poskytovateli. Už v první polovině listopadu jsme obdrželi od spěchajícího kurýra smlouvu a ještě ten den set-top box Arris VIP 4302. Nestáli jsme o set-top box - pořídili jsme si ho v dobré víře z volného trhu a ve smlouvě nebylo o internetu, počátku dodávky služeb či ceně služby / služeb ani čárka. Takže jsme věc začali řešit, protože nic nebylo podle našich představ ...
Vyzvali nás vyzkoušet set-top box někdy před půlkou listopadu, tak jsem to udělal. Zařízení z volného trhu požaduje kód PUK, který není kde získat a nové zařízení, které nám dodali se snaží stahovat SW z internetu a nedaří se mu připojit.
- Kód: Vybrat vše
Error 3: Could not download the system software. Please check cables on the gateway and restart both the gateway and the STB.
Řešili jsme to s technickou podporou, ale marně. Všechny snahy selhaly a došlo to tak daleko, že jsme zařízení odevzdali k rekamaci. Zdá se, že lidí, kteří mají tento problém není úplně málo - na pobočce už jim došla všechna náhradní zařízení na zapůjčení během reklamačního procesu ... Podle všeho se jedná o podobný problém, který je zmíněn zde.
Nyní máme čas, než vyřeší reklamaci a rádi bychom ho využili k tomu, aby se smlouva dostala do podoby jaká nám vyhovuje a také bychom rádi používali už dřív pořízený STB z volného trhu, místo nového na splátky. Stejně tak bychom rádi využili náš stávající wifi modem Comtrend VR-3026e v2 namísto toho, aby nám zas bez optání něco vnutili.
Má tu někdo zkušenosti s podobnými problémy a mohl by se podělit o své postřehy a rady?