T-Mobile IPTV a set-top box Arris VIP 4302

Digitální vysílání DVB-T/S/C/, poskytovatelé, set-top boxy, diskuze kolem HD

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod k.eight.a 9. 12. 2017 21:33

Ahoj, přibližně od začátku listopadu řešíme nové připojení i internetu a televizi.
Zaujala nás aktuální nabídka T-Mobile, kde nabízejí balíček internet + TV za 499,- Kč.

Celé to začalo špatně, protože jsme se nezávazně poptávali s tím, že v tu dobu nám tyto služby dodávalo O2, od kterého jsme chtěli odejít a následně přejít k novému poskytovateli. Už v první polovině listopadu jsme obdrželi od spěchajícího kurýra smlouvu a ještě ten den set-top box Arris VIP 4302. Nestáli jsme o set-top box - pořídili jsme si ho v dobré víře z volného trhu a ve smlouvě nebylo o internetu, počátku dodávky služeb či ceně služby / služeb ani čárka. Takže jsme věc začali řešit, protože nic nebylo podle našich představ ...

Vyzvali nás vyzkoušet set-top box někdy před půlkou listopadu, tak jsem to udělal. Zařízení z volného trhu požaduje kód PUK, který není kde získat a nové zařízení, které nám dodali se snaží stahovat SW z internetu a nedaří se mu připojit.

Kód: Vybrat vše
Error 3: Could not download the system software. Please check cables on the gateway and restart both the gateway and the STB.

Řešili jsme to s technickou podporou, ale marně. Všechny snahy selhaly a došlo to tak daleko, že jsme zařízení odevzdali k rekamaci. Zdá se, že lidí, kteří mají tento problém není úplně málo - na pobočce už jim došla všechna náhradní zařízení na zapůjčení během reklamačního procesu ... Podle všeho se jedná o podobný problém, který je zmíněn zde.

Nyní máme čas, než vyřeší reklamaci a rádi bychom ho využili k tomu, aby se smlouva dostala do podoby jaká nám vyhovuje a také bychom rádi používali už dřív pořízený STB z volného trhu, místo nového na splátky. Stejně tak bychom rádi využili náš stávající wifi modem Comtrend VR-3026e v2 namísto toho, aby nám zas bez optání něco vnutili.

Má tu někdo zkušenosti s podobnými problémy a mohl by se podělit o své postřehy a rady?
The greatest trick the Devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist.
k.eight.a
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jito 10. 12. 2017 06:32

Osobně si myslím,že by jsi tento dotaz měl dát raději sem:
http://forum.zive.cz/forum-924/Pripojen ... rnetu.html
jito
HD SATan
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod k.eight.a 10. 12. 2017 11:37

Celý ten případ je tak špatně, že spadá do mnoha kategorií. Sem jsem to dal kvůli nefunkčnímu set-top boxu, který dodali nejen nám. Také kvůli tomu, že máme STB z volného trhu, který T-Mobile za normálních okolností nepodporuje, přestože je původně od nich a v záruce. V cenících není o podmínce odběru STB (případně i modemu) ani zmínky.
Zde je kompletní ceník), dohledat tam "skryté" podmínky je docela výkon. Platí od 1. prosince, kdy už jsme od nich maglajz výše měli a téměř ob den se to snažili řešit přes email i zákaznickou linku po telefonu.
Nikdo nám neřekl ani nenapsal, že nelze použít vlastní zařízení, ale ani nehnul prstem pro to, aby smlouva a věci kolem byly upraveny k naší spokojenosti. Máme v plánu navštívit centrálu na Roztylech a odvolat se na několik (údajně nahrávaných) telefonátů, které jsme doposud uskutečnili.
The greatest trick the Devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist.
k.eight.a
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků