od Lucka C. 22. 12. 2017 01:25
Nefilosofovat na foru a rovnou reklamovat. Mám stejnou zkušenost, nová tv Philips zlobila, HbbTV šlo, jednou nešlo, tv se sekala atd. Okamžitě šla na reklamaci, za měsíc se vrátila s novou základní deskou a zlobila zase. Dokonce se každou sobotu odpoledne sama pustila a zobrazovala reklamu na Netflix (který jsem nikdy nepoužívala a měla jej deaktivovaný v tv). Na podpoře Philips mi mírně arogantní slovenská paní řekla, že to je závada, v obchodě řekli, že to závada není. Další sobotu opět tv sama naskočila se stejnou reklamou... HbbTV pokaždé po chvíli přehrávání začla loadovat asi 15 minut (mám doma ještě 2x LG tv, kde vše jede bez problémů). Zavolala jsem prodejci že budu opět reklamovat. Za dva dny se ozvali zpět, že problém zřejmě nedokáží vyřešit a nabídli mi jinou značku tv, a přiznali, že Philips není šťastná volba. Mám tedy Samsung, který je rychlý a funguje bezvadně.