Nefunkční CI slot

CRT, LCD, Plasma, projekční TV, projektory a jiné technologie zobrazování

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod peppies 8. 1. 2019 13:29

Ahoj všem, před cca týdnem mi v TV Samsung 2018 - QE65Q8DN přestal fungovat CI slot. Jeden den večer šel a druhý den po zapnutí TV již ne. Neřešil jste to někdo ?

Co jsem zkusil :
vyndat / zandat ( klasika )
odzkoušení v jiné TV tam je vše v pořádku
upgrade firmware TV
vypnutí TV ze zásuvky
tovární nastavení

Napadá vás čím by to mohlo být resp. jestli je ještě něco co bych mohl vyzkoušet ? Na servis jsem to nahlásil, ale zastaví se kdoví kdy. CI karta se v menu kde je ladění nezobrazuje (pole je zašedlé)
peppies
Junior

Odeslat příspěvekod gustoh 8. 1. 2019 13:31

Este jedine skusit druhy kus CI modulu a ak nic tak cakat na servis.
gustoh
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 8. 1. 2019 17:08

peppies máš pevnou šachtu, nebo tu Samsung adaptérovou? U adaptéru jsem se několikrát setkal, že chyboval. Stačilo vyměnit za jiný. V každém případě se mrkni, zda nemáš ve slotu ohnutou nějakou nožku. Profoukni stlačeným vzduchem. Zkus jiný modul.

Mimochodem...jaký přesně modul a kartu máš?
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod peppies 8. 1. 2019 17:35

Děkuji za reakce - tady je odkaz na fotky https://photos.app.goo.gl/dx9pjYR9YCY7MWSb8 . Jedná se o Samsung adaptér. NIkde jsem nenašel ohnutou nožku a hlavně jsem měl možnost ji vyzkoušet v malé TV a tam najede bez problémů. Náhradní adaptér nemám takže budu věřit, že servis bude reagovat rychleji než express, který na QLED by měl být. Servis na který jsem to nahlásil mi sdělil, že má toho hodně a že se ozve kdy to asi bude. Tak jsem to nahlásil jako událost na Samsung linku kde to bude oficiální a adaný přímo Samsungem, protože v systému žádný servisní list neevidují.
Ještě mě napadlo zdali kabelovka nemohla dělat nějakou změnu, která není kompaktibilní s novými Samsungy, ale to je asi blbost :-) jeden den šla, nic jsem nevytahoval a druhý nešla.
peppies
Junior

Odeslat příspěvekod MgX 8. 1. 2019 18:47

Jestli kombinace adaptér/modul/karta jede v jiné TV Samsung v pohodě, problém bude zřejmě jinde. Možná něco odešlo přímo v TV. V tuneru.

Kdyby byla nějaká změna, měl by pomoct reset a nové naladění TV. Reset s adaptérem a kartou zasunutým v televizoru. Dle Tebou jmenovaného, pokud vše správně chápu, to vidím na chybu přímo v TV. Ale křišťálovou kouli nemám. Teoreticky jde uvažovat i o drobné změně v nastavení čehosi u poskytovatele tak, že to TV nepřechroustává.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků