OLED vs LED pri pouziti i jako PC monitor

CRT, LCD, Plasma, projekční TV, projektory a jiné technologie zobrazování

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod tomucet 14. 10. 2018 06:53

Stale vybiram novou TV do obyvaku (65+ palcu),kde je telka mimo jine napojena na pc a cast dne jede i z pocitace-youtube,bezna prace a sem tak software na tvorbu videi. Puvodne jsem byl rozhodnut pro Led Tv z duvodu vypalovani a byla mi zde doporucena Hisense H70NU9700 nad kterou stale velmi uvazuju, ale zaroven mi porad v hlave zustala OLED Sony A1 anebo AF9. Byl jsem se na tv podivat v Electroworldu, kde meli pani “odbornici” od Sony, ktera mi tvrdila,ze diky cisticim programum atd neni potreba se vypalovani prilis obavat,ale porad si tim nejsem jisty a tak by me zajimal vas nazor, protoze ja jsem laik. Myslite, ze pri mem zpusobu pouzivani kdy cast dne pouzivam pc a cast dne klasicky tv prijem je oled vhodnou volbou?Predem diky.
tomucet
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ryan Giggs 14. 10. 2018 07:03

Otazka je co je to cast dna. Kazdopadne ako monitor k PC by som to nepouzival. Ked ti tam nejakych 5 hodin denne svieti lista Windowsu, to tomu oledu urcite neprospeje.
Ryan Giggs
TV expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomucet 14. 10. 2018 07:37

Nevim, co presne dela manzelka, kdyz jsem v praci, ale musim pocitat i s tou nejpesimistictejsi variantou, ze mohou byt dny, kdy tam cely den sviti plocha a nebo youtube, kdy jede video pouze v malem okynku a vse ostatni je staticke
tomucet
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ryan Giggs 14. 10. 2018 09:39

Tak v tom pripade je jasne ze oled nebrat.
Ryan Giggs
TV expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomucet 14. 10. 2018 09:44

Pak teda budu muset vybirat mezi tim Hisense anebo Sony 65XF9005
tomucet
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod JoKo_1 26. 10. 2018 10:59

Co si nakoniec vybral? Uvazujem nad tou Hisense tak ak si vybral tuto podelis sa so svojimi skusenostami? Vdaka
JoKo_1
Kolemjdoucí