Dobrý den,
tohle je takové postesknutí... nic důležitého...
Zašel jsem do ElectroWorldu v Avionu v Brně se ženou, že se podíváme na novou TV Hisense H55U7A. Ani jsme se nerozkoukali a přitočil se prodavač. Moc toho o nových TV nevím, přecházím z CRT a mám nějaké zkušenosti s LCD displeji k PC atd. Trochu mám načteno. Přednesl jsem duchaplně požadavek vidět tu TV a na ní pro začátek normální TV vysílání - nejčastější použití u nás doma. Načež mě zavedl k úplně jiné Hisense a pustil 4K demo (!!!). Po nějaké další zmatené konverzaci mě zavedl ke krabici té H55U7A (ještě neměli vybaleno a prý kam položit - asi musí nejdřív doprodat starší typy) a řekl, že mi ji (na zemi!) předvede a za pět minut bude na kase. Ta rychlost předpokládaného prodeje mi vyrazila dech, chtěl jsem si totiž v klidu všechno srovnat v hlavě atd. Když jsem se zmínil o možnosti nákupu v jejich eshopu, ani nebudu povídat jakou to mělo dohru. Chtěl jsem přitom jen vyzkoušet pár předpokládaných využití - přehrávání médií z USB, internet atd. Tato možnost se mi viditelně na té prodejně galakticky vzdalovala - chlapík jen drmolil něco o 4K, jak je to nebe a dudy oproti FHD. Proto jsem se prokecl o tom eshopu (nechtěl jsem se připravit o možnost koupit, vyzkoušet a případně vrátit a koupit něco jiného). Ale kdybych viděl nějaký konstruktivní přístup a solidní předvedení, i bych přístroj zakoupil na místě, jsem typ, který se rád nechá "unést". No, celé to trvalo asi tři minuty a vypadli jsme z obchodu úplně konsternováni. Chápu ,že mají provize z prodeje, ale toto...
Už asi neexistují normální obchody jako dřív, že? Mmch. dělal jsem 6+ let na maloobchodě. Ale to bylo po převratu a nyní je svět jaksi jinak ustrojen. Asi jsem starej.