Sony Bravia KD-55XE8505 kalibrace barev a signálu pro xbox

CRT, LCD, Plasma, projekční TV, projektory a jiné technologie zobrazování

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod 25petr 8. 4. 2018 10:44

Ahoj,

předem upozorňuji, že nejsem žádný odborník na televize. Včera jsem si v Datartu pořídil 55XE8505 za skvělou cenu 22 500kč. Z Televize jsem nadšen. Včera jsem koukal na 4k hdr film z flashky a super. Na film koukám z velké blízkosti, takže podle mě 4k má opodstatnění. Našel jsem si doporučené nastavení barev https://www.rtings.com/tv/reviews/sony/x850e/settings zkoušel jsem v průběhu filmu přepínat mezi režimy standardní, personální, cinema pro, cinema home. Ikdyž je doporučeno používat cinema nebo ten personální, tak musím říct, že z mého laického pohledu nejlépe vypadá standardní režim. Jsem zvláštní, když budu na filmy používat tento neupravený režim? Barvy mi připadají živější, černá černější a všechno to tak hezky svítí :D

Dále mam konzoli xbox one s. Vím, že tato konzole hry nepodporuje ve 4k, ale pouze video ve 4k (kdybych si někdy koupil UHD originální bluray disk) nebo pouštěl 4k videa přes youtube aplikaci xboxu. Problém je ten, že konzoli nemám přímo u televize, ale mam ji připojenou u monitoru a od televize mi vede asi 5m dlouhý hdmi kabel, který si přepínám podle toho jestli chci hrát na monitoru nebo televizi. Připojil jsem xbox k televizi tímto dlouhým kabelem v nastavení xbox zvolil rozlišení 4k a ejhle nejde signál. Zkusil jsem tedy použít originální krátký xbox kabel a s tím to funguje. Já bych ale potřeboval používat s televizí ten dlouhý. Nevím jak je ten 5m dlouhý kvalitní asi nic moc . Je možné, že pokud se jedná o hdmi 1.4 (nebo dokonce 1.3) kabel tak to nefunguje? Mám tedy pořídit nějaký 5m 2.0 hdmi kabel. Popřípadě jaký? U toho levného kabelu ani hdr nefunguje (forza horizon 3) pokud je v režimu auto. Mám tedy pořídit tento 2.0? https://www.czc.cz/premiumcord-hdmi-2-0 ... 62/produkt Díky moc :)
25petr
Junior