Obrátil bych se na poskytovatele signálu s žádostí o technickou pomoc. Jestliže vše fungovalo, nyní pár dnů ne, přičemž se TV v posledním čase neaktualizoval, zřejmě bude problém v modulu, jeho softwaru, popřípadě nějaké změně, kterou poskytovatel signálu udělal. Ale je to jen domněnka, nikoliv zaručené tvrzení. Předpokládám, že kabelový operátor se vám nesnaží naznačit, že jste neprovedli úhradu za poskytování služby.
Lze provést pokus o aktualizaci TV. Jestliže je software skutečně aktuální, tak bych TV resetoval do přepravního nastavení a znovu nastavil a naladil. Pozor ale - při resetu/obnově ponechte v televizoru zapojený modul! Po nastavení a naladění stanic nepřepínejte nikam a vyčkejte až modul zahlásí synchronizaci. Jestliže k ní nedojde, odpojte TV od zdroje napájení - přímým vytažením koncovky ze zásuvky. Vyčkejte alespoň dvě minuty a znovu telku zapojte do zásuvky, vyčkejte její naskočení. Pokud se sama nespustí, využijte dálkový ovladač, či přepínače přímo na televizoru. Jakmile televizor naskočí - nic nedělejte. Počkejte chvíli na synchronizaci modulu. Když k němu nedojde, či se objeví chybová hláška, její číslo si poznamenejte a předejte servisu. Zkuste také přepnout na jiný program, ale využijte přepnutí přes skokové přehození kanálu (ne přes přímou číselnou volbu).
Výsledek nám prosím předejte...
Případné
informace a instrukce k FW. Nicméně vypadá, že skutečně máte aktuální. Někdy lze stáhnout stejnou verzi, rozbalit dle pokynů na flešku a následně software updatovat stejnou verzí. Zatím bych ale ve vašem případě posečkal.