Samsung UE55MU6172 - zkušenosti s podsvícením panelu?

CRT, LCD, Plasma, projekční TV, projektory a jiné technologie zobrazování

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod Maathes 13. 11. 2017 21:52

Ahoj, mam úplně stejný model akorát 65" a mam ji týden a nic takového tam nemam ani neměl. S nastavením obrazu jsem si hral asi dvě hodiny a je to bomba, ale flíčky a pruhy nic takového se nekoná.
Maathes
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Josef. 31. 3. 2018 12:58

Zdravím je na Vás nějaký kontakt měl bych dotaz...tv dělá mě to samé.

-- 31. 3. 2018 14:00 --

Zdravím je na Vás nějaký kontakt měl bych dotaz...tv dělá mě to samé plus existuje důvod ke zrušení kupní smlouvy.soudruzi udělali chybu a neví ci s tim-((

-- 31. 3. 2018 14:00 --

Zdravím je na Vás nějaký kontakt měl bych dotaz...tv dělá mě to samé plus existuje důvod ke zrušení kupní smlouvy.soudruzi udělali chybu a neví ci s tim-((

-- 31. 3. 2018 14:00 --

Zdravím je na Vás nějaký kontakt měl bych dotaz...tv dělá mě to samé plus existuje důvod ke zrušení kupní smlouvy.soudruzi udělali chybu a neví ci s tim-((
Josef.
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Maathes 31. 3. 2018 18:05

tak jí vrať když neví co stím.
Maathes
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pepa 2 4. 12. 2018 17:12

20181122_0736052.jpg
Zdravím všechny/ nechci zakládat nové téma tento můj problém je totožný.
Koupil jsem 20.10.2018 TV PANASONIC TX-58EX703E /panel VA podsvícení EDGE/po třech dnech provozu jsem zjistil že v tmavých scénách jsou na panelu čtyři velké fleky v průměru asi 30 cm zasahující od rohů do středu obrazovky zkoušel jsem různé nastavení obrazu ale problém přetrvává hodně je to vidět při zatemněné místnosti.
Kontaktoval jsem prodejce a ten mi TV vyměnil ale k mému překvapení byl problém totožný následně jsem kontaktoval servis PANASONIC ten mi poslal opraváře který konstatoval že televize je v pořádku že se s tím nedá nic dělat a že v této cenové kategorii je to běžné /23 000 Kč !!
že si mám koupit OLED a budu spokojený to byl pro mě šok !!
Kontaktoval jsem znovu PANASONIC a ten mi poslal paradoxně stejného opraváře začarovaný kruh stejná reakce stejné žvásty !!
Přidávám obrázky k posouzení :
Přílohy
IMG_18062.jpg
Naposledy upravil pepa 2 dne 4. 12. 2018 18:31, celkově upraveno 1
pepa 2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MgX 4. 12. 2018 17:29

S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pepa 2 4. 12. 2018 18:32

Díky mode..
pepa 2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MgX 4. 12. 2018 19:07

TV vrať. Jestli jsou ty černé pruhy takto přehlušeny podsvícením, tak to je mimořádně rušivé a nad rámec běžných jevů, které se v LCD technologii vyskytují.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pepa 2 4. 12. 2018 20:28

Bohužel nemám možnost vrátit TV jelikož prodejce se mnou pěkně vy..bal !!
reklamace TV proběhla poněkud podivně/prodejce mi televizi vyměnil ale výměna trvala dlouhých 23 dní !!!problém přetrvával tak jsem chtěl vrátit tu druhou TV ale smůla/ překročil jsem podle prodávajícího lhůtu 14 dní k vrácení zboží/to je masakr !!!
nevím co s tím servis dává hlavu do písku/prodejce nereaguje/výrobce mě odkazuje na servis
je to neuvěřitelné !!!
Myslel jsem že když koupím "PANASONIC UHD4K TV" bude vše OK ale všechno je jinak..
Je mi 61 roků a myslel jsem že ve stáří a v důchodu si užiju ale akorád jsem si přidělal starosti
pepa 2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod DRSG 4. 12. 2018 20:54

To je to slavné edge, no!
Mě štve nejvíc, že člověk přijde do obchodu a musí pátrat s mobilem v ruce na displayspec. a podobných, aby se dověděl, zda je model ips/va, 50/100 Hz a zda má edge/direct/fald, což jsou dle mého názoru s rozlišením a úhlopříčkou základní parametry. A ne kolik to má usb a jakých a Hz uváděné výrobcem...
DRSG
Junior

Odeslat příspěvekod Ryan Giggs 4. 12. 2018 21:20

DRSG píše:To je to slavné edge, no!
Nie, nie je. To ta moze kludne postretnut aj u direct. To je proste odflaknuty kus/seria.
Ryan Giggs
TV expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ryan Giggs 4. 12. 2018 21:20

DRSG píše:To je to slavné edge, no!
Nie, nie je. To ta moze kludne postretnut aj u direct. To je proste odflaknuty kus/seria.
Ryan Giggs
TV expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 4. 12. 2018 21:44

pepa 2 píše:Bohužel nemám možnost vrátit TV jelikož prodejce se mnou pěkně vy..bal !!
reklamace TV proběhla poněkud podivně/prodejce mi televizi vyměnil ale výměna trvala dlouhých 23 dní !!!problém přetrvával tak jsem chtěl vrátit tu druhou TV ale smůla/ překročil jsem podle prodávajícího lhůtu 14 dní k vrácení zboží/to je masakr !!!
nevím co s tím servis dává hlavu do písku/prodejce nereaguje/výrobce mě odkazuje na servis
je to neuvěřitelné !!!
Myslel jsem že když koupím "PANASONIC UHD4K TV" bude vše OK ale všechno je jinak..
Je mi 61 roků a myslel jsem že ve stáří a v důchodu si užiju ale akorád jsem si přidělal starosti

Nesmíš se dobrovolně vzdát. Trvej na potřebě TV opravit, protože závada i po výměně panelu pokračuje. Hotovo. Navrhni vrácení věci, případně její výměnu za jiný typ.

Pohrozit můžeš ČOI a zveřejněním... když nic nepomůže. ČOI a linku dTestu lze oslovit s dotazem.

Pokud vše vypadá zhruba jako na fotkách, tak se NEJEDNÁ o vlastnost, ale o vadu.

// a ty fotky, které jsi sem vložil, pošli i přímo na technickou podporu Panasonicu s doprovodným textem. Můžeš tam klidně napsat, že takto vypadá šunt, ne kvalitně odvedená práce. Znovu opakuji... pokud reál je stejný, jako foto.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pepa 2 5. 12. 2018 08:06

Pánové moc děkuji za vaše reakce a návrhy moc si toho vážím.
PANASONIC už jsem kontaktoval znovu a poslal jsem jim i obrázky aby se podívali co jim vychází z fabriky za "ŠUNT" bez jakékoliv výstupní kontroly je to určitě vadná série jak zmínil Ryan protože už je to druhý kus s totožnou závadou.
Nyní čekám na reakci výrobce-nechápu jak může výrobce pustit do prodeje takový zmetek.
Až bude něco nového určitě se ozvu a ještě jednou děkuji za vaše reakce vlili jste mi novou krev do mých starých žil...
pepa 2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod koliar 5. 12. 2018 09:54

Neuveritelne ake "LCD TV" sa dnes daju kupit za drahe prachy. A vsetci sa tvaria, ze to je v pohode, to je loteria na panel apod.
Ludia, VZDY sa chodte sami presvedcit do predajne co chcete, odskusat konkretny model TV a ked je OK hned ho zobrat. Ak je vystavny tak nech donesu novy zo skladu odskusat a ked je OK tak naspat zabalit a kupit.
Clovek potom doma ked zisti co vlastne kupil tak ma oci pre plac. Kolki by v tej chvili "pritlacili" na rozpocet a kupili ...
Ten servisak z Panasonic velmi dobre vie, preco ti odpovedal tak ako ti odpovedal.
Zial
koliar
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stormborec 5. 12. 2018 10:06

Každý neodveze nějakou 65" TV.
LG 32LH5000 (2009) 120Hz, IPS EEFL
Samsung 40NU7192 (2018) 60Hz, VA LED
stormborec
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků