Samsung UE55MU6172 - zkušenosti s podsvícením panelu?

CRT, LCD, Plasma, projekční TV, projektory a jiné technologie zobrazování

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod Maathes 13. 11. 2017 21:52

Ahoj, mam úplně stejný model akorát 65" a mam ji týden a nic takového tam nemam ani neměl. S nastavením obrazu jsem si hral asi dvě hodiny a je to bomba, ale flíčky a pruhy nic takového se nekoná.
Maathes
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Josef. 31. 3. 2018 12:58

Zdravím je na Vás nějaký kontakt měl bych dotaz...tv dělá mě to samé.

-- 31. 3. 2018 14:00 --

Zdravím je na Vás nějaký kontakt měl bych dotaz...tv dělá mě to samé plus existuje důvod ke zrušení kupní smlouvy.soudruzi udělali chybu a neví ci s tim-((

-- 31. 3. 2018 14:00 --

Zdravím je na Vás nějaký kontakt měl bych dotaz...tv dělá mě to samé plus existuje důvod ke zrušení kupní smlouvy.soudruzi udělali chybu a neví ci s tim-((

-- 31. 3. 2018 14:00 --

Zdravím je na Vás nějaký kontakt měl bych dotaz...tv dělá mě to samé plus existuje důvod ke zrušení kupní smlouvy.soudruzi udělali chybu a neví ci s tim-((
Josef.
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Maathes 31. 3. 2018 18:05

tak jí vrať když neví co stím.
Maathes
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pepa 2 4. 12. 2018 17:12

20181122_0736052.jpg
Zdravím všechny/ nechci zakládat nové téma tento můj problém je totožný.
Koupil jsem 20.10.2018 TV PANASONIC TX-58EX703E /panel VA podsvícení EDGE/po třech dnech provozu jsem zjistil že v tmavých scénách jsou na panelu čtyři velké fleky v průměru asi 30 cm zasahující od rohů do středu obrazovky zkoušel jsem různé nastavení obrazu ale problém přetrvává hodně je to vidět při zatemněné místnosti.
Kontaktoval jsem prodejce a ten mi TV vyměnil ale k mému překvapení byl problém totožný následně jsem kontaktoval servis PANASONIC ten mi poslal opraváře který konstatoval že televize je v pořádku že se s tím nedá nic dělat a že v této cenové kategorii je to běžné /23 000 Kč !!
že si mám koupit OLED a budu spokojený to byl pro mě šok !!
Kontaktoval jsem znovu PANASONIC a ten mi poslal paradoxně stejného opraváře začarovaný kruh stejná reakce stejné žvásty !!
Přidávám obrázky k posouzení :
Přílohy
IMG_18062.jpg
Naposledy upravil pepa 2 dne 4. 12. 2018 18:31, celkově upraveno 1
pepa 2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MgX 4. 12. 2018 17:29

S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pepa 2 4. 12. 2018 18:32

Díky mode..
pepa 2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MgX 4. 12. 2018 19:07

TV vrať. Jestli jsou ty černé pruhy takto přehlušeny podsvícením, tak to je mimořádně rušivé a nad rámec běžných jevů, které se v LCD technologii vyskytují.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pepa 2 4. 12. 2018 20:28

Bohužel nemám možnost vrátit TV jelikož prodejce se mnou pěkně vy..bal !!
reklamace TV proběhla poněkud podivně/prodejce mi televizi vyměnil ale výměna trvala dlouhých 23 dní !!!problém přetrvával tak jsem chtěl vrátit tu druhou TV ale smůla/ překročil jsem podle prodávajícího lhůtu 14 dní k vrácení zboží/to je masakr !!!
nevím co s tím servis dává hlavu do písku/prodejce nereaguje/výrobce mě odkazuje na servis
je to neuvěřitelné !!!
Myslel jsem že když koupím "PANASONIC UHD4K TV" bude vše OK ale všechno je jinak..
Je mi 61 roků a myslel jsem že ve stáří a v důchodu si užiju ale akorád jsem si přidělal starosti
pepa 2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod DRSG 4. 12. 2018 20:54

To je to slavné edge, no!
Mě štve nejvíc, že člověk přijde do obchodu a musí pátrat s mobilem v ruce na displayspec. a podobných, aby se dověděl, zda je model ips/va, 50/100 Hz a zda má edge/direct/fald, což jsou dle mého názoru s rozlišením a úhlopříčkou základní parametry. A ne kolik to má usb a jakých a Hz uváděné výrobcem...
DRSG
Junior

Odeslat příspěvekod Ryan Giggs 4. 12. 2018 21:20

DRSG píše:To je to slavné edge, no!
Nie, nie je. To ta moze kludne postretnut aj u direct. To je proste odflaknuty kus/seria.
Ryan Giggs
TV expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ryan Giggs 4. 12. 2018 21:20

DRSG píše:To je to slavné edge, no!
Nie, nie je. To ta moze kludne postretnut aj u direct. To je proste odflaknuty kus/seria.
Ryan Giggs
TV expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 4. 12. 2018 21:44

pepa 2 píše:Bohužel nemám možnost vrátit TV jelikož prodejce se mnou pěkně vy..bal !!
reklamace TV proběhla poněkud podivně/prodejce mi televizi vyměnil ale výměna trvala dlouhých 23 dní !!!problém přetrvával tak jsem chtěl vrátit tu druhou TV ale smůla/ překročil jsem podle prodávajícího lhůtu 14 dní k vrácení zboží/to je masakr !!!
nevím co s tím servis dává hlavu do písku/prodejce nereaguje/výrobce mě odkazuje na servis
je to neuvěřitelné !!!
Myslel jsem že když koupím "PANASONIC UHD4K TV" bude vše OK ale všechno je jinak..
Je mi 61 roků a myslel jsem že ve stáří a v důchodu si užiju ale akorád jsem si přidělal starosti

Nesmíš se dobrovolně vzdát. Trvej na potřebě TV opravit, protože závada i po výměně panelu pokračuje. Hotovo. Navrhni vrácení věci, případně její výměnu za jiný typ.

Pohrozit můžeš ČOI a zveřejněním... když nic nepomůže. ČOI a linku dTestu lze oslovit s dotazem.

Pokud vše vypadá zhruba jako na fotkách, tak se NEJEDNÁ o vlastnost, ale o vadu.

// a ty fotky, které jsi sem vložil, pošli i přímo na technickou podporu Panasonicu s doprovodným textem. Můžeš tam klidně napsat, že takto vypadá šunt, ne kvalitně odvedená práce. Znovu opakuji... pokud reál je stejný, jako foto.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pepa 2 5. 12. 2018 08:06

Pánové moc děkuji za vaše reakce a návrhy moc si toho vážím.
PANASONIC už jsem kontaktoval znovu a poslal jsem jim i obrázky aby se podívali co jim vychází z fabriky za "ŠUNT" bez jakékoliv výstupní kontroly je to určitě vadná série jak zmínil Ryan protože už je to druhý kus s totožnou závadou.
Nyní čekám na reakci výrobce-nechápu jak může výrobce pustit do prodeje takový zmetek.
Až bude něco nového určitě se ozvu a ještě jednou děkuji za vaše reakce vlili jste mi novou krev do mých starých žil...
pepa 2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod koliar 5. 12. 2018 09:54

Neuveritelne ake "LCD TV" sa dnes daju kupit za drahe prachy. A vsetci sa tvaria, ze to je v pohode, to je loteria na panel apod.
Ludia, VZDY sa chodte sami presvedcit do predajne co chcete, odskusat konkretny model TV a ked je OK hned ho zobrat. Ak je vystavny tak nech donesu novy zo skladu odskusat a ked je OK tak naspat zabalit a kupit.
Clovek potom doma ked zisti co vlastne kupil tak ma oci pre plac. Kolki by v tej chvili "pritlacili" na rozpocet a kupili ...
Ten servisak z Panasonic velmi dobre vie, preco ti odpovedal tak ako ti odpovedal.
Zial
koliar
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stormborec 5. 12. 2018 10:06

Každý neodveze nějakou 65" TV.
LG 32LH5000 (2009) 100Hz, EEFL
stormborec
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: kvok, skorky a 9 návštevníků