Reklamace samsung ue40h6200 vyrizeni vymenou panelu. Info

CRT, LCD, Plasma, projekční TV, projektory a jiné technologie zobrazování

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod MgX 17. 10. 2017 18:56

Přesně tak. Nenechat se uchlácholit. Prezentovat problém ze všech zdrojů a možností tak, aby jej nebylo jednoduše možné zpochybnit.

Nyní bych postupoval dle popisu. Podal stížnost na technika a požadoval podrobné přezkoumání televizoru, samozřejmě za Tvoji přítomnosti.

Předpokládám však, že chybu skutečně máš a vidíš.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod cigan 123 20. 10. 2017 09:40

samozrejme že som volal znova s tým aby poslali druheho technika čo v tom naozaj vyzna a znovu som im vysvetloval že to nieje chyba zdroja ale chyba tv.dokonca som im poskytol aj tuto stranku kde su vyobrazene chyby ako obrazce na tmavších miestach ,kruhy a flaky podsvietenia samozrejme druhý technik podobne tiež mal svoje usb ,ukazujem mu čo mi vlastne vadí a jeho odpoved;že to je sposobene kompresiou a s tým on nič nespraví ale aby som vyskušal vymenit digi za skilink a aby som nesledoval filmy online ale aby som ich stahoval !proste na vine je zdroj nie tv !?!? ak som spravne pochopil z príspevkou tieto chyby možu vniknut nespravnou montažou tv vo vyrobe a to zle nastavený krutiaci moment pri dotahovaní skrutiek o panel

-- 20. 10. 2017 10:56 --

cigan 123
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod cigan 123 25. 10. 2017 00:34

čo sa týka samsung televízorov niekedy mam sto chutí vyhodit ho z tretieho poschodia!!!!! servisný technici zo samsungu su bud naprostí hlupaci alebo len rozmýšlaju ako sa to neda opravit.všetko je zle ,internet,satelit ,nahravky z hardisku kamera len televízor je v poriadku na nom chybu nevidia !!! asi sa vykašlem na celu zaruku a zavolam si na opravara ktorý sa tomu ozaj rozumie mam ho od apríla 2017 a je to čím dalej horšie.
cigan 123
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod EKKAR 27. 10. 2017 06:37

Podívej - máš ještě jednu možnost, kterou tady zatím nikdo nezmínil - ne v souvislosti s tvým Samíkem.
Vzhledem k tomu, že je pořád ještě v záruce, máš po reklamaci, která podle tvýho názoru nebyla vyřízená ke tvojí spokojenosti, možnost reklamovat právě tuto reklamaci. A abys to měl jo sichr, má každej stát €urochujerský Ůhnije nějakou organizaci tzv. zákaznický kontroly. V Kocourkovsku to je ČOI, u vás za Pomlčkou SOI. Kontaktuj je a požádej o pomoc - oni mají určitej seznam soudních znalců, který na to mají i příslušný kulatý razítko = jejich posudek je směrodatnej důkaz i pro soudní řízení. Obvykle to probíhá tak, že po kontaktu SOI s tebou jejich pracovník navštíví inkriminovanou prodejnu nebo servis, kde prohovoří k personálu a hlavně k vedoucímu pracovníku cosi ve smyslu nutnosti zachovávat morální práva slušnosti a nevym.rdávání s lidma, načež dotyčným oznámí, že stěžovanej předmět reklamace bude podroben posuzování soudním znalcem a že je vysoce pravděpodobný, že posudek vyzní ve prospěch reklamujícího zákoše - tudíž kterejkoliv soud, před kterej by taková kauza došla by musel vzít v potaz posudek jako rozhodující důkaz a uznat nárok spotřebitele za oprávněnej - neboli, podle platnejch §§§ by oni jako strana povinná nejenom zaplatili opravu, respektive by byli nucený učunit výměnu za novej kus, kdyby tvůj telkáč opravit nešel, ale ještě by zaplatili za tebe veškerý soudní výlohy: ten samotnej znaleckej posudek, přiměřený náklady tvý osoby na dopravu do místa soudu, tvoje náklady vynaložený na advokáta i soudní poplatky, který bys jinak jako žalující musel cálovat sám. Ergo 5kilový kladivo, namísto toho, aby učunili servisní zásah v ceně pár desítek až stovky-dvouset €urobubáků, budou cálovat doslova tisíce až desítky tisíc. A můžu ti důvěrně sdělit, že ten pracovník SOI nebude kecat, protože takhle ty soudy v drtivý většině postupujou. A proto taky ty servisy/obchody, kam přijde někdo z ČOIky/SOIky s podobným sdělením, radši zařadí zpátečku a zacouvají zpátky pod placáček, zpod kterýho neopatrně vystrčily hlavičku - neboli radši zacálujou zákošovi výměnu za nový zboží i z vlastního, než by dostaly od soudu fakturu na 10x tolik....
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod cigan 123 5. 11. 2017 18:19

milý priatelu Ekkar! dakujem za vaš zaujem a hlavne za radu.,ale povedzme si uprimne vieme ako pracuju naše sudy že maju na všetko čas .nemam na to nervy ani penazí 3-4 roky sa natahovat ! ale potreboval by som si overit stranky;yotube ,klokan.sk,topfilmy,freefilm.....ski-link,digi či je možne že oni maju zhoršenu alebo slabšiu kvalitu obrazu kvoli;vysvetlenie servisu,.že darmo ja vidím hd vysielanie ale to nieje ani zdaleka.mam tv samsung 4k fulhd 123 uhlopriečkou .ale obraz škoda reči .bol som u znameho ktory si nedavno kupil tv ;lg oled 4k fulhd 3d 139cm uhlopriečkou no tie obrazce kruhy vpodsvietenia aj tam možno ešte viac ako u mna popritom je to o niekolko rad vyšši tak teraz neviem chyba technologie led alebo zdroja príjmu??!!!???
cigan 123
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod jito 5. 11. 2017 18:26

Chápe někdo ten poslední příspěvek?
jito
HD SATan
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod EKKAR 5. 11. 2017 20:00

Můj poslední post je o tom, JAK TO NENECHAT DOJÍT AŽ K SOUDU - naopak, je o tom jak se s pomocí SOI vypořádat se zmeťourem servisákem i bez nutnosti hnát to až tak daleko. A ověřovat zdroje signálu z netu může někdo přímo na Slovači - nejlíp takovej, kdo má stejnou rychlost připojení a podobný vybavení, aby se nijak výrazně nelišila kvalita cesty a dokázalo se "je/není to signálem". Jak to má učunit někdo, kdo je nejenom doslova stovky majlí daleko, ale navíc ještě v jiným státě?
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod jito 5. 11. 2017 20:05

Ekkare,nemyslím tvůj ;-)
jito
HD SATan
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod EKKAR 5. 11. 2017 20:15

Proto jsem odpověděl jak jsem odpověděl - nehodlám komentovat rychlost a úspěšnost soudů, radím jak se jim vyhnout.
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod MgX 5. 11. 2017 21:33

jito píše:Chápe někdo ten poslední příspěvek?

Ne, ale to se občas stává.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod cigan 123 6. 11. 2017 10:59

proste nieje mi jasne či tieto chyby obrazu sa týkaju všetkých led televizorov z večšou obrazovkov bez ohladu na značku alebo ako som už písal že je to chyba zdroja ako mi vravel servisný technik . odpoved pre tých čo mi nerozumeju možno je chyba vo mne že sa nespravne ,neodborne vyjadrujem, budem sa snažit

-- 6. 11. 2017 11:09 --



-- 6. 11. 2017 11:21 --

ak by ste si pozreli príspevok; posudenie obrazu-tmave rohy na novom tv samsung su tam zobrazene fotky chýb obrazu ktore vadia aj mne
cigan 123
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ryan Giggs 6. 11. 2017 16:01

Ano, tieto "chyby" obrazu sa tykaju vsetkych LCD TV bezohladu na znacku. Je to vlastnost technologie podsvietenia. Zalezi kus od kusu ako velmi zle to je. Jeden kus moze mat rovnomernost podsvietenia inu ako iny kus toho isteho modelu a tej istej uhlopriecky.

Pokial to vnimas len pri nejakej jednofarebnej, jedoliatej ploche, tak je to zbytocne riesit. Ak ti to vadi aj bezne pri sledovani, tak to ries. Len tam je take riziko, ze ak by ti aj vymenili TV za iny kus, moze byt na tom kludne horsie.
Kazdopadne s kvalitou zdroja to rozhodne nema nic spolocne.
Ryan Giggs
TV expert
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků