Tmavé flíčky-světlé pozadí u Samsung UE40H6200, reklamace?

CRT, LCD, Plasma, projekční TV, projektory a jiné technologie zobrazování

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod zower 10. 8. 2016 13:43

Ahoj, mám ještě 4 měsíce v záruce již zmiňovanou TV samsung UE40H6200, jsem s ní spokojen, až na tyhle flíčky kterých je vcelku 4-5 různě po obrazovce z nichž asi nejvíc je vidět ten označený na foto, je tohle důvod k reklamaci z důvodu nerovnoměrného podsvícení/zbarvení?Obrázek

Skoro to na té fotce není vidět, když tak na to koukám, ve skutečnosti je to viditelné víc...

Obrázek

Ještě jedna foto.. Ve skutečnosti je to pozorovatelné třeba i u filmu když jsou scénky kde je světlejší pozadí.

Za názory díky.
zower
Junior

Odeslat příspěvekod zower 12. 8. 2016 17:14

Poprosím aspoň někoho o vyjádření o co se jedná, jestli se ta vada bude/může zhoršovat nebo to je stálé a dál to nic dělat nebude, abych věděl jestli tu reklamaci mám zvažovat vůbec.
zower
Junior

Odeslat příspěvekod Abnaxus 12. 8. 2016 17:32

Ja som mal opacny problem tzv. clouding na Samsung UE40ES6710.
Obrázek
Mne sa to casom este trochu zhorsilo. Ak by som mohol vratit cas urcite by som reklamoval.

-- 12. 8. 2016 18:50 --

Ked sme uz pri reklamaciach dnes mi konecne prisiel model: Samsung UE49KS7000, ktory som musel v zapeti vratit. Mal na obrazovke obrovsky cierny pruh, ktory sa nedal odstranit. Samsung u mna velmi klesol.
Obrázek
Abnaxus
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod andrewxy 14. 8. 2016 16:07

Abnaxus: Ahoj, a môžem sa spýtať, kde si ten 49KS7000 kupoval? a či reklamácia zatiaľ prebieha v poriadku?
andrewxy
Junior

Odeslat příspěvekod Abnaxus 14. 8. 2016 19:24

Ahoj, tv bude zajtra odovzdany kurierskej sluzbe a poslany do centralneho skladu, kde bude vykonana kontrola vyrobku. Po kontrole sa vymeni za novy kus. S tv sa manipulovalo podla navodu a nema ziadne mechanicke poskodenie tak hadam s tym nebudu problemy. Nakup bol realizovany na stranke: https://edigital.sk/led-televizory/sams ... tv-p417390
Abnaxus
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zower 16. 8. 2016 17:53

Díky za reakci, asi zkusím tu reklamaci, jaký bych měl uvést důvod? "tmavé flíčky na světlém pozadí" asi nebude zrovna odborný výraz, nerovnoměrné podsvícení?
zower
Junior

Odeslat příspěvekod MgX 16. 8. 2016 18:46

Viditelný nesoulad/nerovnoměrnost podsvícení, který ruší i při běžném sledování TV.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Abnaxus 1. 9. 2016 16:09

andrewxy: update reklamacie
Ahoj, mam velmi zle skusenosti, priam az katastrofalne. Nielenze je komunikacia velmi zla, musite tam 100 krat volat, aby sa vam niekto ozval a dal Vam pozadovane informacie o reklamacii, ale dokonca sa Vas budu snazit oklamat pre svoj prospech!!!
Reklamacia trva, este stale nemam peniaze spat a neviem kedy skonci. Informacie o vadnom produkte od serv. technikov mali uz davno v databaze aj s narokom na vratenie plnej sumy, ale Vam to nepovedia musite si informacie az nasilu vyziadat. Operatorka mi nebola schopna preposlat mail s narokom na vratenie penazi formou dobropisu. Trvalo jej to 2 tyzdne. Aj ked som jej volal nech mi posle mail, no proste neposlala. Bol to zacarovany kruh. Ked mi uz poslala mail mal som na vyber:
- bud vratenie plnej sumy,
- alebo ciastku vyuzit na novu kupu, kde by sa odpocitala suma na ktoru mate narok.
OK tak som sa snimi dohodol, ze danu ciastku vyuzijem na kupu toho isteho modelu, kde cena bola uz nizsia ako v dobe kupy. Ked som ho kupoval stal 1380 eur, vcera stal 1145 eur. Pristupil som teda na novu objednavku len v tom pripade, ze mi vratia preplatok. Inak budem pozadovat narok na vratenie plnej sumy. Suhlasili s obejdnavkou a vratenim preplatku 235 eur. Prisla mi faktura a orientacny cas pre vyzdvihnutie tovaru. No, ale dnes rano mi prisiel mail, ze objednavka je zmenena a odoslana!!! Musite si tovar zakupit v pozadovanej sume 1384 eur. Samozrejme cenu hned zmenili aj v obchode :). Tak som im napisal, ze nemozu si len tak zmenit objednavku a odoslat tovar bez mojej reakcie na danu zmenu. Jasne som ziadal, ze novu objednavku vytvorim len v pripade kupy tv za cenu 1145 eur (bola aktualna cena v shope) a vratenie preplatku. Ak to nebude mozne chcem vratenie plnej sumy na zaklade dobropisu. Teraz mi odpisala, ze nemam prebrat tovar.....No uvidim ake to bude mat dalsie pokracovanie.
Abnaxus
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod standavfr 1. 9. 2016 16:41

Nezlob se na mě,ale po takové zkušenosti s reklamací si od nich ještě chceš něco koupit?Nic jiného než problém jsi přece čekat nemohl.
standavfr
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Abnaxus 1. 9. 2016 16:45

Mas pravdu nechal som sa zlakat cenou. Davajte si pozor na tento obchod.
Abnaxus
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zower 28. 10. 2016 13:03

Jen info, že jsem se konečně rozhoupal a odnesl to vyreklamovat s výsledkem výměna panelu za nový
zower
Junior

Odeslat příspěvekod iggi 28. 10. 2016 13:53

a pomohlo?
iggi
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zower 5. 11. 2016 16:52

Ano pomohlo, zatim vse ok. A snad tomu tak bude jeste par let.
zower
Junior


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků