SifffNo, já mám informace od několika uživatelů TV Philips, že jim YouTube zlobí. Buď zůstane viset na úvodní stránce, nebo si vyhledají co chtějí sledovat, ale video se nenačte (doba přehrávání „do“ je na nule), anebo v průběhu přehrávání opakovaně dochází k záseku, bez dalšího navázání a pokračování v přehrávání...
Všechny tyto TV mají nejaktuálnější firmware, který je na stránkách Philipsu zveřejněn, byl u nic proveden celkový reset/obnova přepravního nastavení a TV byly znovu instalovány.
Oproti tomu o mnoho lépe funguje aplikace FilmboxLive, ač také ne zcela bezproblémově. Dochází k tomu, že se nenačte s českým prostředím a přihlášení pak dělá bordel. Aplikace nefunguje. Nepomůže ani reinstall aplikace.
No a k Tvému dotazu ohledně boxu od O2. Mám ten pocit, že to už zde na fóru někdy někdo řešil. Zkus pohledat, jestli najdeš, dej vědět. Nevím, jestli se jednalo přímo o O2 box, ale z Tvého popisu bych řekl, že problém byl velmi podobný.
A ano - Philips má v mnoha modelech, které jsou jinak obrazově a zvukově na vysoké úrovni tolik firmwarových problémů, že je ve svém okolí už nedoporučuji. Proč? Protože primárně musí televizor fungovat a teprve pak si nerušeně vychutnám krásný obraz a zvuk. To by si výrobce (nejen Philips) měl uvědomit.
BTW: zaujala mě informace, že jsi sem psal v roce 2013 recenzi, ale ve výpisu příspěvků Tvého nicku ji nevidím. Tudíž jsi tehdy využil jiný nick?
-- 22. 2. 2016 20:57 --Jestliže chceš naznačit, že existuje jejich diskuzní fórum - OK. Jenže má dvě vady...
1. valná většina lidí by tyto technické záležitosti potřebovala probrat v češtině
2. co pomůže oznámení problému, když ho nakonec řeší několik měsíců, nebo vůbec?