Prodavači to většinou neřeší a dovolí to. Sice je tam, tuším, nějaký counter, který počítá vstupy do servisního menu, že pak servisáci můžou remcat, že tam ten uživatel vůbec lezl, ale což
Ani nevím tedy, jestli vstup takto do první úrovně (prý jsou pak nějaké další, hlubší úrovně) znamená narušení záruky. V případě tedy, že tam nic neměníš.
Nemívají s tím ani moc problém, když se třeba chceš podívat na to, kolik vystavená TV má v obchodě "nalítáno" hodin.Záleží samozřejmě na jednotlivcích. Řešili jsme takto třeba televizi pro kamaráda, který si kupoval TV, když rušili prodejnu a vyprodávali poslední vystavené kusy. Kupoval loňskou, tak mu šlo o to, jestli tam nehraje od loňska, či to je jedna z později naskladněných a vystavených.
Bral jsem to tak, že jsme na to koukali na některou z těch šestek.