Ahoj,
Snad mi dokáže někdo pomoct. Mám doma dvě TV Samsung. Jednu mám cca 6 let (smart) a druhou cca 3 měsíce (Samsung UE40K5572).
Jsem v partnerské síti a internet mam 100 mega po optice a teď popíši problém.
Na obou televizích mam app sledování tv a na obou se mi zasekává. Normálně vše funguje a po neurčité době se tv sekne. u obou to má jiné příznaky.
U starší mi skočí žlutý vykřičník ať zkontroluji internet (po připojení ntb místo tv vše ok) a u novější se sekne obraz i zvuk a po cca 5ti minutách se aplikace trhaně rozjede. Nedá se na to dívat a tak nezbývá nic jiného, než app restartovat. Někdy se sekne tak brutálně, že nejde ani vypnout TV. Zkoušel jsem to i u otce který má stejnou tv a výsledek je stejný.
Byl jsem celkem bezradný a tak jsem zkoušel vše možné. (výměna routeru, proměření UTP kablů, zkusit připojit tv přes wifi(katastrofa bydlím v paneláku). Paradoxně pomůže, když z tv odpojim na cca 1 min připojení k internetu a potom zase vše jede a už se nesekne. Ale když tv vypnu a zapnu, spustím app, tak zase chvilku jede a pak se sekne.
Napadá vás něco?