Nefunguje 11dni stará tv

CRT, LCD, Plasma, projekční TV, projektory a jiné technologie zobrazování

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod iksa 16. 1. 2018 19:42

Máme TV, Philips 165ku,nejprve nefungovala smarthTV, teď opět ovladač, dioda svítí reaguje, ale nic, nepřepne, jedině volume. Baterie vyměněny, zkoušeli jsme dle nějakého návodu podržet červené a modré, na spárování. Je to za ty peníze pěknej krám
iksa
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MgX 16. 1. 2018 20:26

Nevím, co je Philips 165. V každém případě ani netuším, co to znamená, že nefunguje... ten popis, co tu dáváš, vypadá, že nejde jen dálkový ovladač. Telka by měla tím pádem být ovladatelná přes základní čudlíky na jejím boku(zádech). Jestli nejde vůbec, nenahodí se obrazovka, zkuste ji zcela odpojit od zdroje napájení - natvrdo, včetně vysunutí LAN kabelu. Následně po více než pěti minutách ji opět připojte na elektřinu.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jardadts 16. 1. 2018 20:45

Vytáhni na 2 minuty ze zásuvky a a znova zapni.Proběhne animace android a mělo by to jít.
Když páruješ je třeba vzadu na TV na 3 vteřiny zmáčknout tlačítko a v tv bude svítit hláška ,že je možné zahájit párování pak teprv na dálkovém zmáčkni červené a modré tlačítko.

Čti návod.
TV Philips 65PUS7601 , Sony UBP - X800 , Yamaha RX-A 730
jardadts
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod EKKAR 16. 1. 2018 21:47

iksa píše:Máme TV, Philips 165ku ...

MgX píše:Nevím, co je Philips 165 ...

Někdo počítá a měří v jednotkách SI, jinej v imperiálních - a stačí když se nedohodnou... 165 v tomhle případě CENTIMETRŮ je NEJSPÍŠ úhlopříčka - v "imperiálních galonech" pak 65 palců čili 65" - stačí to i pro administrátory?
iksa dál píše:... Je to za ty peníze pěknej krám
To je tahle značka už hodně dlouho, bohužel - minimálně nějakejch 20 let. Osobní negativní zkušenost je ještě z doby CRT, bohužel přechodem na plazmovou a LCD technologii se situace ještě víc zhoršila - a patentově chráněný a konkurenci neposkytovaný vyfikundace typu "ambilight" negativa neschovají. Prostě souhrn klady vs. zápory podtrženo sečteno u týhle značky vychází jako nejhorší ze všech "velkejch značek" na trhu. Nespolehlivost respektive častá poruchovost je jedním z nejvýraznějších záporů - jestli to je konstrukcí, nedostatečným zkoušením a testováním nebo nízkou úrovní výrobní kontroly nedokážu říct, ale když vezmu ze svýho okolí stížnosti na značkový TV, Filipes "vede" jak počtem, tak "závažností" těch stížností. Třeba značce Son Of moNkeY zazlívám obecně dlouhodobý předražování jejich výrobků o cca 25-30% vůči stejně kvalitní konkurenci, ale když už jedou, tak jedou a neblbnou. To samý výrobky "vod Ujce Macušity" (ex- Matsushita Electric Co., dnes Panasonic Corp.) - taky nejsou 100% ideál, ale jsou rozhodně spolehlivější než Filipes. A můžu takhle brát značku za značkou - japíky, korejce, turky, žabožrouty, germány, finy ... Filipes prostě "vede vod konce".
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jito 16. 1. 2018 22:07

EKKAR píše:stačí to i pro administrátory?

Průměrně inteligentní člověk chápe reakci MgX tak,že označení modelu číslem 165,nám moc nepomůže s řešením problému.
Nebo to ještě někdo další nepochopil?
jito
HD SATan
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod EKKAR 17. 1. 2018 01:09

Holt někdo nenapíše "víc jak metr a půl velká TV", když si nevybaví na fleku přesný číselný označení, ale pamatuje si, že "je to stopětašedesátka panel", když navíc v tuhle chvíli vůbec nejde o přesnej údaj, ale o vyjádření "je to nová telka velká jako kráva a byla drahá jak cyp, ale křáp je to nebeskej" ...
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod FranTv 17. 1. 2018 18:53

Promiň, ale když jsi to VIPe tak krásně vysvětlil adminům a ostatním,
dokážeš odpovědět i iksovi?
A to nereaguji jen proto, že mám TV Filipes :roll:
Naposledy upravil Nick Cave dne 17. 1. 2018 19:25, celkově upraveno 1
Důvod: necituj předchozí příspěvek
FranTv
Junior

Odeslat příspěvekod EKKAR 17. 1. 2018 19:18

Fajn, tak i pro blbý:
1) přečíst si Návod k použití a postupovat podle něj.
2) když to nepude, pude Filipes z domu = reklamovat u prodejce.
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gustoh 17. 1. 2018 19:33

Ekkar...dovolim si nesuhlasit s Tebou ohladne Philipsu.Cely zivot idem na Philipsoch TV ja aj moja blizka rodina a zatial ani jedna porucha.A to nemam ani 20,30 ani 40 rokov.Sony kolega zase reklamuje uz od cias CRT.
Zalezi to kus od kusu si myslim.Asi si mal smolu alebo ja stastie.
Nebolo by zle keby Iksa napisal presny model toho TV.Nejako to opisal z krabice alebo zo stitku odzadu.
gustoh
Junior

Odeslat příspěvekod EKKAR 18. 1. 2018 00:40

Souhlasit NEMUSÍŠ - já jsem taky napsal OSOBNÍ ZKUŠENOST. Tu můžeš mít jinou než já.
Jen malou odbočku - hodně závad a stížností v posledních 10 letech souvisí s tím, jak se svět snaží dělat věci složitější. Dokud byla televize "jen" televize = ukazovala obrázek se zvukem, byly stížnosti maximálně na kvalitu signálu - a ten měli všichni v blízkým okolí stejnej. Pak přišly satelity - a najednou měl někdo lepší programy a lepší obraz, ale taky měl h0vn0, když mu na parabolu napadal sníh a nebo mu zamrzla clonka ozařovače - to ti, co měli "na baráku Yaginu na Cukrák" neznali a tyhle problémy nemuseli řešit. Pak přišel internet a streamy a HBB TV a internet věcí - a za chvíli budeme v situaci, kdy lednička zjistí, že v ní není mlíko, protože majitel má porouchaný auto a 4 dny už s ním nemůže vyjet na nákup - tak ta lednička aktivuje "záchrannej program", v jehož rámci sama ta lednička pomocí internetovýho připojení zařídí odtah dotyčnýho auta do servisu - v rámci zajištění zásobování domácnosti potravinama ... V ten moment je lednička "hlavou domácnosti" a pokud její majitel tuhle vlastnost nezná a neumí ji ovládat, rozhodovat o ní a využívat ji, stává se druhořadým článkem. My jsme dneska v situaci, kdy doposud "obyčejná" TV má řídící systém jako počítač, ale chová se jinak - po svým. Proč kupujeme takový výrobky, který se chovají jinak než my známe a než jsme zvyklí, proč se nám někdo za drahý love snaží podstrčit techniku, u který ani sám návrhář kolikrát neví, jak se ve finále výrobek bude chovat - a přesto do něj implementuje funkce, který ve finále budou fungovat v rozporu s přáním majitele nebo dokonce přímo proti němu? Kdyby to lidi nekupovali, nikomu by se to nevyplácelo vyrábět ...
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iksa 18. 1. 2018 13:42

Jo díky, za rady, jsem ženská, a tudíž těch 165 bylo myšleno cm. Děkuji že inteligentní to pochopili
iksa
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MgX 18. 1. 2018 15:32

Upřesnění dotazu může přinést řešení. Bohužel při sepisování příspěvku, kde se ptáte na nějaký ne obecný problém, je potřeba věnovat trochu času. Označení typu TV a popis závady je základem.

-- 18. 1. 2018 14:38 --

EKKAR píše:Holt někdo nenapíše "víc jak metr a půl velká TV", když si nevybaví na fleku přesný číselný označení, ale pamatuje si, že "je to stopětašedesátka panel", když navíc v tuhle chvíli vůbec nejde o přesnej údaj, ale o vyjádření "je to nová telka velká jako kráva a byla drahá jak cyp, ale křáp je to nebeskej" ...

Předpokládám, že tazatel/tazatelka chtěl/a odpověď na dotaz, nejen Ti přihřát polívčičku o šmejdech na trhu.

Takže EKKARe... o ono označení právě jde/šlo.

A když už si budu chtít postěžovat, opět a znovu k tomu napíšu konkrétní typ TV, protože obecné tvrzení je k ničemu.
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod EKKAR 18. 1. 2018 19:03

Ikso - udělej to následovně. Vzhledem k tomu, že všecky papíry od tý telky máš určitě ještě někde příhodně po ruce, protože jsi je ještě nestačila "někam uložit" (kam se obvykle v domácnosti takovýhle papíry zatoulají), tak je vezmi a OPIŠ SEM základní údaje o tý telce. Už víme že to je Filipes, ale nevíme přesný označení typu - v tomhle případě to bude vypadat NAPŘÍKLAD jako "TV přijímač Philips typ 65PUS6162/12 " (pětašedesátka na začátku bude skoro na 100%, ty zbejvající písmenka a čísla se samozřejmě můžou odlišovat. Můžou tam bejt i další písmenka, třeba "V-01.5" (jako "verze číslo nula jedna tečka pět") a podobně - ty jsou v tomhle případě často důležitější než označení základního typu. Takže prosím VŠECKY písmenka i číslice. Nejpřesnější znění je vzadu na "zádech" na nalepovacím typovým štítku - jeho fotka zblízka v režimu makrofoto by byla úplně nejideálnější.
Až tyhle údaje sem napíšeš, bude se dát přestat věštit z křišťálovejch koulí a bude možný přejít ke konkrétním radám. Držím ti pěsti - bohužel ta varianta reklamace se nedá nikdy vyloučit ...
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 18. 1. 2018 19:06

Stačí vzít mobilní telefon s fotoaparátem, nasunout ruku za TV a štítek na jeho zádech vyfotit. Pak to sem opsat. Nikde nepíšu, že pomůžu/pomůžeme. Nicméně krok k úspěchu to je. Stejně tak je možné, že telka poputuje na reklamaci.

Samozřejmě by bylo vhodné reagovat na rady, které zde již padly a odpovědět, resp. popsat, co nastalo.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků